Egobuustia

Anonyymi

Hiveleekö itsetuntoasi jos joku on kaivannut sinua pitkään? Mikä siinä on loppujen lopuksi kivaa? Onko kaipaajalla merkitystä?

17

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei hivele koska minua ei kaipaa kukaan joten se siitä egosta :)

• Anonyymi

Ei, paitsi jos kaipaan häntä myös.

• Anonyymi

Tiedän että jotkut voivat hyvinkin kaivata minua, mutta se enemmänkin nolottaa. En ole mikään paras mahdollinen henkilö pitämään yhteyksiä yllä.

• Anonyymi

Jos joku muu kuin hän kaipaisi, ei se hivelisi itsetuntoa. Ei se tosin pahaltakaan sinänsä tuntuisi muuten kuin olisin pahoillani, koska en voisi tunteeseen vastata. Sinänsä tykkääminen ja raskastuninenkin ei ole paha asia. Torjumisesta aiheutuva kipu, aiheuttaisi empaattisen reaktion varsinkin jos toinen on muuten tärkeä ihminen ei-romanttisessa mielessä.

No, eipä tämä ässä ole ketään tunnistanut eli ihan yleisesti tämä vastaus. Joskus joku asia sopii, mutta se ei taas vielä ole varma tunnistus pelkiltään. Vain asia, joka sopii vain kahteen ihmiseen tunnistaa riittävästi.

• Anonyymi

Täytyis olla aika v*itun säälittävä itsetunto jos jonkun kaipaus nostais itsetuntoa :)

• Anonyymi

Minun on tosi vaikea uskoa että kukaan kaipaisi. Kun puhun niin vähän ja olen aika outokin. En ole spontaani enkä helposti lähestyttävä.

• Anonyymi

Mutta olis..
      Hirmu mukavaa..
      Jos joku ..
      Ois edes vähäsen....🙃🙄
      Kyl se nostaa itsetuntoa...👍💐T:Ellu...

• Anonyymi

Aivan helvetin epämiellyttäväähän se on, jos väärät ihmiset kaipaa ja aivan turhaan.

• Anonyymi

EGOMAN ETKÖHÄNSÄ NUSSI KETÄ SUA HUVITTAAA. SORI NIIN MÄKIN EN SUO HUORAUKKOO ODOTA. LOPETA MINUN JA MINUN LÄHEISTENI HALVEERAMINEN. USKO TAI ÄLÄ ME NÄHDÄÄN OIKEUDESSA PIAN.

• Anonyymi

Ei täällä tarvi olla jos ottaa noin lujille!

• Anonyymi

Muista tulostaa nämä kaikki vihakirjoituksesi täältä oikeussaliin mukaan. Kaikki mitä... voidaan käyttää todisteena sinua vastaan.

• Anonyymi

Ootko niin pelle että luulet että en ole ottanut sinun viesteistäsi dataa kameralle päivämäärät jne munanpuristelijat. Kaikki on ukkosella kovalevyllä. Päivämäärä ja kellonaika kiitos. Sä oot ukko joka haluaa pilata mun ja mun lähimmäisen ELÄMÄN. SORI mut saat samaa paskaa niskaa mitä mulle heität. Puhu mun ASIANAJAJALLE.

• Anonyymi

Vittuakos kaipaa. Ei oo mun ongelma.

• Anonyymi

Itse en edes viitsisi olla täällä, jos olisin tuollaista mieltä.

• Anonyymi

Koska lopulta selviää rakkaus.

• Anonyymi

Liekkö nyt itse asiassa se sarasvuon kaivaja sitten.

• Anonyymi

Ensinnäkin on hyvin teoreettista että joku täällä ylipäätään kaipais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe