Hiveleekö itsetuntoasi jos joku on kaivannut sinua pitkään? Mikä siinä on loppujen lopuksi kivaa? Onko kaipaajalla merkitystä?
Egobuustia
17
167
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hivele koska minua ei kaipaa kukaan joten se siitä egosta :)
- Anonyymi
Ei, paitsi jos kaipaan häntä myös.
- Anonyymi
Tiedän että jotkut voivat hyvinkin kaivata minua, mutta se enemmänkin nolottaa. En ole mikään paras mahdollinen henkilö pitämään yhteyksiä yllä.
- Anonyymi
Jos joku muu kuin hän kaipaisi, ei se hivelisi itsetuntoa. Ei se tosin pahaltakaan sinänsä tuntuisi muuten kuin olisin pahoillani, koska en voisi tunteeseen vastata. Sinänsä tykkääminen ja raskastuninenkin ei ole paha asia. Torjumisesta aiheutuva kipu, aiheuttaisi empaattisen reaktion varsinkin jos toinen on muuten tärkeä ihminen ei-romanttisessa mielessä.
No, eipä tämä ässä ole ketään tunnistanut eli ihan yleisesti tämä vastaus. Joskus joku asia sopii, mutta se ei taas vielä ole varma tunnistus pelkiltään. Vain asia, joka sopii vain kahteen ihmiseen tunnistaa riittävästi. - Anonyymi
Täytyis olla aika v*itun säälittävä itsetunto jos jonkun kaipaus nostais itsetuntoa :)
- Anonyymi
Minun on tosi vaikea uskoa että kukaan kaipaisi. Kun puhun niin vähän ja olen aika outokin. En ole spontaani enkä helposti lähestyttävä.
- Anonyymi
Mutta olis..
Hirmu mukavaa..
Jos joku ..
Ois edes vähäsen....🙃🙄
Kyl se nostaa itsetuntoa...👍💐T:Ellu...- Anonyymi
Aivan helvetin epämiellyttäväähän se on, jos väärät ihmiset kaipaa ja aivan turhaan.
- Anonyymi
EGOMAN ETKÖHÄNSÄ NUSSI KETÄ SUA HUVITTAAA. SORI NIIN MÄKIN EN SUO HUORAUKKOO ODOTA. LOPETA MINUN JA MINUN LÄHEISTENI HALVEERAMINEN. USKO TAI ÄLÄ ME NÄHDÄÄN OIKEUDESSA PIAN.
- Anonyymi
Ei täällä tarvi olla jos ottaa noin lujille!
- Anonyymi
Muista tulostaa nämä kaikki vihakirjoituksesi täältä oikeussaliin mukaan. Kaikki mitä... voidaan käyttää todisteena sinua vastaan.
- Anonyymi
Ootko niin pelle että luulet että en ole ottanut sinun viesteistäsi dataa kameralle päivämäärät jne munanpuristelijat. Kaikki on ukkosella kovalevyllä. Päivämäärä ja kellonaika kiitos. Sä oot ukko joka haluaa pilata mun ja mun lähimmäisen ELÄMÄN. SORI mut saat samaa paskaa niskaa mitä mulle heität. Puhu mun ASIANAJAJALLE.
- Anonyymi
Vittuakos kaipaa. Ei oo mun ongelma.
- Anonyymi
Itse en edes viitsisi olla täällä, jos olisin tuollaista mieltä.
- Anonyymi
Koska lopulta selviää rakkaus.
- Anonyymi
Liekkö nyt itse asiassa se sarasvuon kaivaja sitten.
- Anonyymi
Ensinnäkin on hyvin teoreettista että joku täällä ylipäätään kaipais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064