Uudet silmälasit eli rillit

Anonyymi

Mistä kannattais Huidessa ostaa uudet rillit?
Suosituksia? Hintataso?

15

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tokmannilta. Saa kahdet hintaan 4.99
      Toope.

• Anonyymi

Kiitti. Tää palsta on yhtä turha kuin kaikki tänne kirjoittelevat.
        Pelkkää provoo ja skeidaa joka ainoo stoori joka ainoosta asiasta.
        Hommatkaa elämä.

• Anonyymi

no mutta. ostin itse juuri tokmannilta kahdet rillit 4.99 vahvuus plus 3.
        Mikä on ettei vastaus kelpaa? Rillejä kysyit ja halpoja. sait vastauksen.
        Luuletko että optikot ovat täällä valmiina vastaamaan jokaisen teinin kyselyyn : hei tiätteks mist sais ostaa halval rasvatont maitoo tukholmas? Hei siis apua kuka tietäis? oon menos ehkä syyskuus ja iha ennakkoo kyselen et paljo otan fyffee mukaa niiku.
        Nimimerkki kolmen ällän yliopistolahja maailmalle

• Anonyymi

et oo ainoo. tääl pari muutaki ainoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti. Tää palsta on yhtä turha kuin kaikki tänne kirjoittelevat.
        Pelkkää provoo ja skeidaa joka ainoo stoori joka ainoosta asiasta.
        Hommatkaa elämä.

Kylällä on kaksi klasikauppaa, onko tosiaan niin vaikeata nostaa perse penkistä ja lähteä itse tiedustelemaan. Jos on, niin ne Tokmannin vitosen lasit riittänee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylällä on kaksi klasikauppaa, onko tosiaan niin vaikeata nostaa perse penkistä ja lähteä itse tiedustelemaan. Jos on, niin ne Tokmannin vitosen lasit riittänee.

Niitä on kolme, toope!

• Anonyymi

Sitten kun oot saanu uudet rillit niin tuu glillille niin vedetään lärviin

• Anonyymi

Ainakin Lautturia vastapäätä olevasta liikkeestä saa hyvää palvelua ja asialliset kakkulat. Käy siellä.

• Anonyymi

Minä olen aina jo vuosia ostanut Huittisten Näkökeskuksesta. Olen saanut hyvää palvelua ja asiantuntevaa opastusta rillien valintaan. Kaikinpuolin on toiminut hyvin. Hinta taso on jonkin verran kalliimpi kuin muualla, mutta kehysvalikoimakin on jonkin verran erilainen. Ei tule kaikkien naamoilla samanlaisia vastaan. Mutta kuka mitäkin arvostaa. Omasta puolestani kyllä suosittelen.

• Anonyymi

Hinnoittelu on pärstän mukaan. Robin Hood ottaa rikkailta enemmän rilleistä. Vakiohinta tuntuu olevan tonnin korvilla.
        Jos et osta sieltä, niin ei moikkailla. Mutta kun ei moikkailla niin en osta.

• Anonyymi

Tässä kylässä parhaat silmälasit olen saanut Silmäasemalta. Kaiken lisäksi monitehot. Myös kaksi muuta liikettä olen kokeillut. Kalliitahan nämät ovat mutta kerrasta olivat sopivat.

• Anonyymi

Kun kävin Huittisten Näkökeskuksessa silmätarkastuksessa ja näin silmätautien erikoislääkärin pöydällä silmälasit niin kysyin paljonko olet maksanut niistä silmälaseista. Silmälääkäri vastasi 10 € ja ostin ne huiltoasemalta. Hän kertoi pärjäävänsä niillä silmälaseilla työssään oikein hyvin. Hän kertoi kun ei ole silmissä mitään sellaista vikaa joka pitäisi linsseillä korjata niin hän voi käyttää päivittäin niitä 10 € laseja. Tarkistin paljonko hän tienaa vuoden aikana. Löysin tiedon että 300000 € ja sillä palkalla luulisi että hänellä on varaa kalliimpiin silmälaseihin. Hän on se Turussa asuva vanhempi herrasmies silmälääkäri.

• Anonyymi

Nyt olenkin jo sitä mieltä, että turha on kysellä tällä palstalla mitään asiallisia kysymyksiä, koska vastaukset ovat tätä luokkaa. Ei siis ole päätä eikä häntää.

• Anonyymi

Siis tosissaanko täällä kyselet? Ihme pelle olet, pitäisihän se nyt tietää ettei täältä mitään asiallista vastausta saa.

• Anonyymi

Huittisista ei valitettavasti silmälaseja kannata ostaa. Hinnat pilvissä. Samalla kun käyt isommissa kaupungeissa, niin poikkeappa paikallisessa Spegessä, hinta ja laatu kohdillaan. Näin se vaan on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      149
      11191
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4256
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2684
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1613
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      82
      1459
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe