Ennen kuin housut kastuvat liikaa.
Nyt on julkaistu, että markkinoille tulee uusi Tuhnu Supra. Totuus tuosta tuhnusta on tämä:
Voimaa tuottaa BMW:n upeakäytöksinen 3-litrainen rivikuutonen, jonka huipputeho on 340 hevosvoimaa.
Eli eihän tuhnu tuollaista moottoria osaa rakentaa, vaan se ostetaan saksalaiselta premium merkiltä ja piste. Tuhnu häärii hybridiensä/sähköautojensa kanssa, koska niiden valmistaminen ei vaadi lähellekään sellaista tietotaitoa, mitä vaatii perinteisen polttomoottorin, siis toimivan ja hyvän sellaisen tekeminen.
Palautetaan tuhnuterot heti maanpinnalle!
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä alusta ja kori kestää kaiken tehon?
- Anonyymi
siis klo 3:09 aloitit trollaamisen. miksi et nuku öitäsi? tavallisesti aloitat kuuden jälkeen aamulla kuten vastasit itsellesi omaan aloitukseesi klo 6:20.
- Anonyymi
Mitähän se sinulle kuuluu, jos mun kone lähtee aikaisin keskieuroopasta suomeen. Toisekseen, mitä trollia aloituksessa on????
Pelkkää faktaa, Bemarin rivikuutonen. Kolmannekseksi, minä en itselleni vastannut tässä ketjussa, en edes muista, koska olen tuhnu sivuilla vieraillut. Nyt oli vain pakko, että tuhnupojat eivät innostuisi liikaa siitä, että tuhnu olisi vihdoinkin onnistunut rakentamaan kunnollisen ja tehokkaan moottorin. Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu, jos mun kone lähtee aikaisin keskieuroopasta suomeen. Toisekseen, mitä trollia aloituksessa on????
Pelkkää faktaa, Bemarin rivikuutonen. Kolmannekseksi, minä en itselleni vastannut tässä ketjussa, en edes muista, koska olen tuhnu sivuilla vieraillut. Nyt oli vain pakko, että tuhnupojat eivät innostuisi liikaa siitä, että tuhnu olisi vihdoinkin onnistunut rakentamaan kunnollisen ja tehokkaan moottorin. Ap.Taitaa sillä tuhnulla olla tehokkaita moottoreita ihan omastaki takaa.
Mitä hyötyä niistä tänne tuoda.
Lexukseltakin löytyy aika mielenkiintoisia moottoreita. - Anonyymi
Kakslitranen jakoketju vikainen olisi hyvin riittänyt toyo hörhöille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841