Näin ihanaa hääunivalmisteluja unta. Oli mukava uni.
Mies kaipaan sua.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi ihanahan tuommoinen uni on. Aivan söpö.
- Anonyymi
Unet ne on kivoja harvemmin pahoja, mutta usein h!lkkarin omituisia :) Joskus ne kai käy toteenkin
- Anonyymi
Toivottavasti käy toteen.
- Anonyymi
Näin ihanaa unta että erottiin avioliiton jälkeen. Ja löysin eron jälkeen hoikan nuoren naisen.
- Anonyymi
Nokialta tämä:
Hei nainen!
Minäkin näin unia yöllä jotka kerrankin muistan! Aamulla kun heräilin mietin että eilen taisin liian myöhään juuri ennen nukahtamista selata palstaa liikaa, koska, arvaas kuka oli mun unessa?!
Mä näin unta pahasta trollikka sedästä! ihan oikeesti trolli pääsi uniini ja joo ei ollu "sellainen" uni vaan painajainen.
Kiitos röllille yöni pilaamisesta. Lähden suihkuun.. - Anonyymi
No kiva juttu. Minkälainen häämekko sulla oii? Mitäs muuta siellä näkyi?
- Anonyymi
Tai voinhan kertoa, että en ollut unen morsian, enkä juhlan vieraskaan. Se tuntui haikealta. Elämä on.
- Anonyymi
En muista minkälainen mekko. Sukulaisia näkyi paljon.
- Anonyymi
Tässähän tekisi mieli mennä naimisiin.
- Anonyymi
Nämä tunnelmat saat selville joskus muualta kuin täältä. Jos kiinnostaa. Vaikka eihän sitä voi tietää kenestä mikäkin tarina kertoo. Mutta tunteet ovat vahvat, molemmilla.
- Anonyymi
Haaveillut useasti yhteisistä häistä erään naisen kanssa. Outoa sikäli, kun tietää ettei koskaan tule tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770