Pakkausten avaaminen

Anonyymi

On usein melko työlästä. Se vaatii taitoa, näppäryyttä ja voimaa sormissa. Ilahdutti, kun yksi jauhelihapakkaus aukeaa helposti.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sormien ollessa kosteat, mahd. rasvaiset, viillään pikku veitsellä näppärästi muovikannen auki,..en viitsi aikailla hankaluuksilla yleensä!

    • Minä en viitsi näperrellä vaan AVAAN. Vaimoni arvostelee joskus tekniikkaani, tai oikeastaan se tulosta, mutta aina ovat auenneet.

    • Anonyymi

      kun käsittele kartonkeja, esim. maito-, purkkeja pannaan muun pahvin kanssa päällekkäin, jolloin saadaan tiukka putki, joka SORMIN puristellaan kasaan ja jatketaan jalalla painamalla, painetaan keskijänteellä

      näin ei tule sormilukkoa ja ehkä kantakalvon kipukin vähenee

      kävely ja pakkaukset ovat sen jälkeen helppoja

      Ruotsi edellä, Suomi perässä? Kokoomus noin 6 pros, vihreät noin 4, demarit noin 29, RUOTSIDEMOKRAATIT 46, mikä se on? Matujen vaivaama Malmö, Almgården eli Rosengårdin unohdettu naapuri, matutuksella pilattu alue, vieraantuneisuuden, turvattomuuden, kieliongelmien symboli
      utanförskap, otrygghet och språkproblem, toivo: ruotsidemokraatit https://data.val.se/val/ep2019/prelresultat/E/valdistrikt/12/80/0912/index.html

    • Anonyymi

      Apuvälineitä on ostettavissa pullojen korkkien ja pakkausten avaamiseen,
      nimenomaan "heikkosormisille" eli jos voimia on vähän.

      • Hammasharjoja ei meinaa saada ulos pakkauksestaan edes millään apuvälineillä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hammasharjoja ei meinaa saada ulos pakkauksestaan edes millään apuvälineillä.

        En ole neljään vuoteen saanut hammasharjaa pakkauksesta ulos, joten olen pakkauksen reunoilla rassannut hampaitani ja pakkaus on vieläkin muuten ehjä paitsi reunat ovat hieman alkaneet rispaantua, muuten pakkaus on ehjä ja harja sen sisällä on vieläkin kuin uusi.


    • Anonyymi

      Saksia ja erilaisia veitsiä apuna käyttäen yleensä ovat auenneet.
      Olutpullon kruunukorkin olen aina saanut auki.

      • Anonyymi

        niin jos on hyvät hampaat tai teko


    • Anonyymi

      Ikean kalustopakkauksen kokoamiseen on kutsutta koko sukuu, ehkä sikaa myöten. En selviä niistä itse. Eläkeläismies.

      • Aina ei tule ajaltua valmiiksi. Työpaikuntani asunnossamme kokosin IKEAn makuuhuoneen kaapistopaketin tilan vuoksi olohuoneessa aikoen vetää se matolla makuuhuoneeseen.
        Vaikka väliovi oli riittävän leveä niin korkeus ei riittänyt ja minun oli irroitettava koko 4-lohkoisen sätöksen takalevy ja sepitettävä se matalampaan muotoon joten loppukoonpano tapahtui kuitenkin makkarissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe