Karkkipussi ja muuta.
Ässä sulle on jo arpakin.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä niin! Tyhjä arpa ja jotain viinikumeja. Klo 8pm! Sluuutande
- Anonyymi
Okei kiitos. Ihana olet.
- Anonyymi
Kiva, kun muistit mua😘
- Anonyymi
Ihana .. yllättäjä olet❤️
- Anonyymi
Itsekseen täällä ajan kulukseen vain kiusaan muita.
- Anonyymi
Kannattaa siirtyä namix pussiin, ässämixit on menneen talven lumia jo.
- Anonyymi
Mistäs ässä on noi ansainnut eli miksi hänelle annat/antaisit?
- Anonyymi
Koska S- nainen kuvittelee kohteen menevän sekaisin. Hänellä kuitenkin on 200 enkeliä taustalla, jotka suojelevat. On yhdentekevää mitä mustalaisnainen gramofoneineen ajattelee tai mustamaalaa toisien tahojen kautta. Karma iskee taivaista takaisin ja Jumala rankaisee heitä! On typerää kokeilla tikulla jäätä, jossain vaiheessa se murtuu ja kokeilija hukkuu jäihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska S- nainen kuvittelee kohteen menevän sekaisin. Hänellä kuitenkin on 200 enkeliä taustalla, jotka suojelevat. On yhdentekevää mitä mustalaisnainen gramofoneineen ajattelee tai mustamaalaa toisien tahojen kautta. Karma iskee taivaista takaisin ja Jumala rankaisee heitä! On typerää kokeilla tikulla jäätä, jossain vaiheessa se murtuu ja kokeilija hukkuu jäihin.
Viranomaiset ei mene, ne näkee huijarin jo kaukaa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä nyt ei ymmärrä mitään. Ilmeisesti sama jonkun ässä vihaaja vastaamassa kuin muuallakin. Miksi kohdistanut vihjaisi kaikkiin Ässiin? Todennäköisesti vihasi kohde ei edes ole täällä.
Jumalan vihan kohdistaminen toiseen ihmiseen ei anna mairittelevaa ja aidosti uskovaa kuvaa sinusta oli taustalla sitten mitä tahansa. Asetat itsesi jumalan sijaan, se on täysin kristinuskon periaatteita vastaan. Mikäli vielä kouluajoilta muistan oikein, luterilaisuuden keskeisimpiä pääasioita on nimenomaan anteeksianto ja toisen kohteleminen hyvin eikä kosto.
Itse sinua harkitsisin käsitellä tuota tunnetta itse tai ulkopuolisen kanssa terveyden huollossa tai vaikka diakonin kanssa, jos uskovainen olet. Ei kuulosta kovin terveeltä.
t. Vaalea kanta-suomalainen, mieleltään terve, työssä käy, hyvin vähän päihteitä käyttävä, aivan eri-S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä nyt ei ymmärrä mitään. Ilmeisesti sama jonkun ässä vihaaja vastaamassa kuin muuallakin. Miksi kohdistanut vihjaisi kaikkiin Ässiin? Todennäköisesti vihasi kohde ei edes ole täällä.
Jumalan vihan kohdistaminen toiseen ihmiseen ei anna mairittelevaa ja aidosti uskovaa kuvaa sinusta oli taustalla sitten mitä tahansa. Asetat itsesi jumalan sijaan, se on täysin kristinuskon periaatteita vastaan. Mikäli vielä kouluajoilta muistan oikein, luterilaisuuden keskeisimpiä pääasioita on nimenomaan anteeksianto ja toisen kohteleminen hyvin eikä kosto.
Itse sinua harkitsisin käsitellä tuota tunnetta itse tai ulkopuolisen kanssa terveyden huollossa tai vaikka diakonin kanssa, jos uskovainen olet. Ei kuulosta kovin terveeltä.
t. Vaalea kanta-suomalainen, mieleltään terve, työssä käy, hyvin vähän päihteitä käyttävä, aivan eri-SSä tunnut taas omivan kaiken itsellesi täällä, kun ei ole sinulle tarkoitettu mitenkään, mitä ihmettä puutut tällaisiin juttuihin ylipäätään palstalla. Romaani on romaani vaikka voissa paistaisi, ei hän muutu sinuksi "Vaalea kanta-suomalainen, mieleltään terve, työssä käy, hyvin vähän päihteitä käyttävä, aivan eri-S"
- Anonyymi
En ajatellutkaan missään vaiheessa, että minulle oli. Monta kertaa vaan sama kirjoittaja ”hyökkää kimppuun”, kun minä tai joku muu ässä omia ajatuksiaan kirjoittaa. Systemaattinen random mukilointi ei ole asiallista!
- Anonyymi
Olen arpa.
Kanelinen pikkuleipä.
Karkkipussi.
Osuuskaupparyhmä.
Aakkosten 19. kirjain.
Ja korttipakan ykkönen.
Kreikkalaisessa kirjaimistossa minua vastaa sigma.
Äännyn tavallisesti soinnittomana alveolaarisena sibilanttina.
Kemiassa olen rikki.
Biokemiassa seriini.
Ajassa sekunti.
Fysiikassa näennäisteho.
Olen myös matka ja etäisyys sekä ominaissulamislämpö.
Termodynamiikassa entropian tunnus.
Kvanttimekaniikassa olen spinkvanttiluku.
Matematiikassa summa ja kaaren pituus.
Olen pieni suoritettu, Pendolino-junavuoro.
Raitiovaunujen liikennevalojen pysähtymiskäsky. Ilmansuuntana etelä.
Olen super tai tavallista parempi.
Elokuvana sallittu kaikenikäisille.- Anonyymi
👍 juuri näin 😂
- Anonyymi
Oletko harkinnut uraa runoilijana? 😅 Mainiota läppändeerost.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko harkinnut uraa runoilijana? 😅 Mainiota läppändeerost.
Ehkäpäs olen juurikin runoilija😏
- Anonyymi
Sivusta kysäsen, kävikö se paita ja miten arvan laita? Ihan uteliuttani kysyn.
- Anonyymi
Hukuin jo. Ja luovutan. Onnea kuitenkin arvoissa ja muissa "peleissä"...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944