Olen ollut poissa työelämästä kohta 6v. nyt siis siitä n. 3v kuntoutustuella. Kävin yhden avohoitojakson tässä äskettäin jossa ns. opiskeltiin taitoja hallita ahdistusta, jännitysä, sosiaalisia pelkotiloja, ym. Psykiatri kirjoitti epikriisiin että nyt sosiaalista kuntoutusta ei viel' aihetta ammatilliseen koulutukseen. Kuinka minä voin sanoa lääkärilleni joka on siis eri psykiatri etten halua mitään ammatillisia kokeiluja koska tiedän etten selviä niistä.En jaksa tätä puolen vuoden ja vuoden rumpaa näissä hakemuksissa. Minulla siis ahdistuneisuushäiriö kaksisuuntainen.
Työkyvyttömyyseläke
7
254
Vastaukset
- Anonyymi
Otat itseäsi niskasta kiinni ja menet takaisin töihin. Kaksisuuntainen tai ahdistuneisuushäiriö eivät estä työntekoa. Terveisin toinen kaksisuuntaisen kanssa työelämässä pärjäävä
- Anonyymi
Mä kun luulin että ihmiset olis yksilöllisiä. Se että sinä pärjäät työelämässä mielenterveyssairausten kaa ei tarkoita että kaikki pärjäisi.8 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä ahdistuneisuushäiriön takia.
- Anonyymi
Eli ahdistut pienimmästäkin asiasta etkä edes yritä olla töissä. Kertoo paljon sinusta itsestäsi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ahdistut pienimmästäkin asiasta etkä edes yritä olla töissä. Kertoo paljon sinusta itsestäsi...
Kuule mua yritettiin kuntouttaa 7 vuotta.Eli mitäpä luulet.Mitä se sinun mielestäsi kertoo musta?
- Anonyymi
Olen tämän ketjun aloittaja ja kyllä minä töihin menisin mutta jos olen alkanut pelkäämään jo ihmisiäkin ja kaikista tilanteista ahdistun ja en todellakaan voi sille mitään. Olen tehnyt töitä jo sen 35 vuotta eli kuitenkin tiedän jo mitä se on. Huomenna menen hoitosuunnitelmaa tekemään ja ahistaa ja pelottaa jo pelkästään se että joudun olemaan kahden ihmisen kanssa samassa huoneessa vaikka ne molemmat on tuttuja. Yritin laittaa paperille ylös mitä haluan sanoa vaan pääni on ihan tyhjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän ketjun aloittaja ja kyllä minä töihin menisin mutta jos olen alkanut pelkäämään jo ihmisiäkin ja kaikista tilanteista ahdistun ja en todellakaan voi sille mitään. Olen tehnyt töitä jo sen 35 vuotta eli kuitenkin tiedän jo mitä se on. Huomenna menen hoitosuunnitelmaa tekemään ja ahistaa ja pelottaa jo pelkästään se että joudun olemaan kahden ihmisen kanssa samassa huoneessa vaikka ne molemmat on tuttuja. Yritin laittaa paperille ylös mitä haluan sanoa vaan pääni on ihan tyhjä.
Katsoppas YouTubesta Healing Codes ja sieltä kelaa alas Timer. Harjoitus 6 minuuttia 3 kertaa päivässä. Alkaa pikku hiljaa rauhoittamaan. SInulla on stressiahdistus ja tämä harjoitus avaa parannuskeskukset ja meridiaanit
kun toistat sitä. Ei lähde ihan eka kerroilla ,mutta vaikutus on sitten varmasti hyvä ja voit paremmin. Kirjakin on olemassa Alexander Loyd: Paranemisen avain.
Lääkäri keksi tämän vaimolleen jolla oli sama juttu. - Anonyymi
Hyvä pointti. Enemmän harjoitusta vaan ja kohta voikin jo mennä takaisin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251160Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889