Hei! Tiedättekö milloin ja missä vastaukset saa tehtäviin? Kuulin, että osa kouluista on vastaukset tulostanut ilmoitustaululle.. Meillä ei näin. Miten muutoin meni ja mitä vastauksia saitte?
Tekniikan ja liikenteen alan pääsykoe vastaukset
36
69
Vastaukset
- Anonyymi
Samaan kysymykseen etin vastausta.
Koe ei mennyt niin hyvin kuin olin ajatellut / reenannut. - Anonyymi
koe oli yllättävän yllättävä... omat valmistelut meni osittain metsään, mutta ensimmäiset 4tehtävää meni mielestäni hyvin. Nyt toivotaan että taso on huono jotta minullakin olisi mahdollisuuksia ja se että täydet pisteet tulisi ennakkotehtävästä.
- Anonyymi
Taitaa tulla kovemmat pisterajat kun oli sen verran helpohkoja tehtäviä..
- Anonyymi
Mitä vastauksia saitte? Voisiko joku kertoa oikeita vastauksia, jos tietää? P.S haluan tietää menikö mikään oikein...
- Anonyymi
https://www.metropolia.fi/haku/nain-haet/tekniikan-vanhoja-valintakoetehtavia/
Vastaukset löytyy tuolta... Itellä ainaki meni päin metsää - Anonyymi
Mitä pisteitä saitte suurinpiirtein? Itse jos oikein tarkistin 24p.
- Anonyymi
Millaisia pisteitä autolle ja koneelle hakijat saanu?
- Anonyymi
Koneelle 16-18p
- Anonyymi
Entä talotekniikka?
- Anonyymi
10 pistettä 💩
- Anonyymi
10-pisteen linjoja on, eikä kaikkia saada täyteen. Insinööriksi pääsee opiskelemaan, jos osaa lukea, piirtää rastin ja ratkaista peruskoulutasoisen yhtälön.
- Anonyymi
Nii-in, pelkästään ennakkoaineistoa lukemalla pystyi saamaan jo 8 pistettä eli ei kauheasti hakijoilta vaadittu matemaattisia taitoja.
- Anonyymi
Eipä menny hyvin täälläkään.
Fysiikan tehtävät ainakin toinen meni näköjään oikein. Mut muuten olinkin pihalla ku lumiukko. - Anonyymi
Millaisia pisteitä ootte saanut? Itse sain 14p
- Anonyymi
noin 28 - 32p
- Anonyymi
Oho! Noilla pisteillä luulis pääsevän sisään minne vaan
- Anonyymi
ehkä, mutta kuitenkin en ole ensikertalainen, en tiedä onko sillä kuinka suuri vaikutus
- Anonyymi
Ei se vaikuta yhtään.
- Anonyymi
Ehkä noin 20 pistettä saan, saa nähdä pääseekö sillä mihinkään
- Anonyymi
Todennäköisesti pääset. Josset ole ihan huippulinjoja valinnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti pääset. Josset ole ihan huippulinjoja valinnut.
Saimiaan konetekniikkaan olis tarkoitus, katsotaan kuinka käy
- Anonyymi
Osaako joku selittää miten ton tehtävän 1 rivin kolme vastaus on sarake 2 olin ihan varma että sarake 4
- Anonyymi
Eiku voi pepa itte tajusin väärin. Ärsyttää kun se vaan miinustaa yhen oikeista..
- Anonyymi
Itse hain xamkin ja jos nyt ymmärsin oikein niin viimeiset pari vuotta siellä on päässyt insinöörilinjoille alimmalla 10p eli luulisin, että omat lähes 20p riittää.
- Anonyymi
Voiko 11 pisteellä teidän mielestä päästä lukemaan tieto ja viestintä tekniikkaa Turkuun? Oliko koe helpompi vai vaikeempi kuin edellis vuonna/vuosina?
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kattoo koulun sivuilta sisäänpääsypisteitä, mutta pahalta näyttää meinaan Kotkaan tuo sama on 13p vaatimus ja turkuun on enemmän tunkua
- Anonyymi
Muita yrittämäsä Talotekniikka monimuoto? Hain ja nyt tarkastettuani 15-20pst... eli ihan nappiin tosin ikääkin on ja opiskeluista jo reilusti yli kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Onkohan mahkuja 11 pisteellä mihinkään? Haettu jamk ja savonia sähkö/kone sekä xamkin sähkölle. Ensikertalainen olen.
- Anonyymi
Tietääkö joku onko mitään mahkuja päästä opiskelemaan metropolian talotekniikan päivätoteutuksen puolelle 15p?
- Anonyymi
Eihä tollasta voi kukaa tietää vielä ku vasta sitten kun on kaikkien hakijoiden pisteet laskettu. Se jää vain nähtäväksi mikä on hakijoiden taso. Jonkin verran voi edellis vuosien alinta hyväksyttyä pistemäärää vilkuilla ja jos en nyt väärin muista niin noilla hujakoilla se on ollut.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta,
osaan kyllä pisterajat googlata netistä. Kyselin vain josko jollakulla olisi ollut henkilökohtaisempaa tietoa. Ei taida auttaa muu kuin odottaa seuraava kk. :)
- Anonyymi
Arviolta 30 pistettä tulen saamaan kokeesta. Hain siis opiskelemaan tieto- ja viestintätekniikkaa Turkuun. Tietääkö joku, monella pisteellä pääsi sisään viime keväänä? Helsinkiin ainakin tarvitsi 17,5... mutta koekin näytti olevan vaikeampi silloin.
- Anonyymi
Uskoisin, että pääset kevyesti noilla pisteillä sisään.
- Anonyymi
Jaa, oamkiin on päässyt viime vuonna opiskelemaan talotekniikkaa 10pisteellä ei-ensikertalaisena, itse saan min. 10p ja max 13p. Reunalla eletään :D
- Anonyymi
Jos pääsykoe oli noin vaikea, niin opiskeluista tulee vielä täyttä helvettiä.
- Anonyymi
Oli kyllä ihme meininki, kun kokeessa oli 2,5h aikaa ja porukkaa oli kokeen lopussa vain noin puolet jäljellä. Vaikka koe ei vaikuta vaikealta ja osaisi nopeasti kaiken, niin 2,5h ei silti ole pitkä aika ja sen voisi käyttää tarkastamiseen. Itse käytin viimeiset 30 min tarkastamiseen ja löysin sekä korjasin yhden virheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127