Jotain välillämme on muuttunut

Anonyymi

Tännehän tämän piti tulla.

Huomaan, et enää pidä samalla tavalla yhteyttä kuin ennen.
Jokin muu on nyt vienyt huomiosi.
Yritin kysyä, onko se joku toinen ihminen? Mutta en saanut selvää vastausta.
Kuin haluaisit jostain syystä salata sen minulta. Minäkään en viitsi siksi pitää enää sinuun yhteyttä. Ettei tuntuisi siltä, että tyrkytän seuraani.
Minä luulin sinua erilaiseksi mieheksi, kuin monet muut miehet.
Luotettavaksi ja vakaaksi, joka arvostaa uskollista ja pitkään kestänyttä suhdetta.
Et tuntunut sellaiselta kukasta, kukkaan tyypiltä.
Sen käsityksen olet usein antanut. Siksi sinusta niin paljon pidänkin.
Olit alussa jopa hieman epävarma naisten suhteen viehätysvoimastasi.
Mutta, tietämättäni olen ilmeisesti kehuillani ja kannustuksellani, antanut sinulle niin paljon itsevarmuutta, joka näkyy nyt tälläisenä muutoksena.

Olen nyt saanut huomata, että ihastut kovin herkästi muihin naisiin. Olet kovin otettu, kun saat naisilta vähänkin huomiota.
Ilmeisesti silloin uusi ihastus saa huomiosi ja se entinen jää vähemmälle.
Melkeinpä unohtuu kokonaan. Et silti kuitenkaan ihan kokonaan halua luopua entisistä. Taktikoit siten, että pidät entisiin juuri sen verran yhteyttä, ettei se katkeaisi kokonaan. Ehkä tunnet olevasi enemmän naistenmies, kun sinulla on yhteys useampaan naiseen.

Olen nyt hieman pettynyt ja pahoillamielin.
Luulin ja uskoin molemminpuolisten tunteiden vaan kasvavan, koska olemmehan tunteneet toisemme jo niin kauan. Mutta tässä taisikin käydä toisin.
Mikään ei ole ikuista, ei silloinkaan kun vakaasti uskoo niin.
Kirjoitin tästä ikäväosastoon, koska minun on ikävä sitä kaikkea entistä yhteyttä mitä meillä oli. Yhteyttä, jonka jokin on nyt rikkonut. Haluaisin, että ainakin rehellisesti kertoisit, mistä nyt on kysymys? Älä pidä minua epätietoisuudessa.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olette pelkästään kavereita ja olet kuvitellut muuta. Koetappas nainen ymmärtää että mies kyllä kertoo mitä haluaa.

• Anonyymi

Kunpa kertoisikin.

• Anonyymi

Vielä kerran. En halua suhdetta kanssasi. Minulla on jo suhde.
        Ystävyys on siis ainoa asia mihin on mahdollisuus enkä siinäkään usko mihinkään parhaaseen ystävään. Joko tämä asia hiipuu kokonaan tai meille jää jonkinlainen ystävyys. Se on meistä molemmista kiinni.

• Anonyymi

Tarkoittiko yhteys muualla vai täällä? Palsta yhteys on hyvin teoreettinen ja itse koen ettei kiinnostus ole kovin vakavaa toisen suunnalta jos tänne kirjoitetaan vähän sinne päin. Vastaan välillä kuin olis mulle testinä.

• Anonyymi

Ei palstalla, vaan muualla.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei palstalla, vaan muualla.
        Ap

Sano sille työpaikan miehelle ettei katso sinua silleee pitkään siellä duunissa ja sit seuraavana päivänä ole kuin olisit ilmaa.

Tai ehkä se teiden suhde oli vaan sinun päässä. Jos olet vähän pyylevä piiperöinen niin ehkäpä varattu muumimamma ei ole sen makuun vaan sellainen hollywoodin nuori povipommi ;)

• Anonyymi

Niitä kirjaimia heti, keneltä menee ja kenelle?

• Anonyymi

Onko sinulla ikävä sitä ihmistä vai sitä yhteyttä mikä teillä oli? Miksi pitää tuollaisin kiertoilmauksin sanoa jos oikeasti kaipaa??

• Anonyymi

Sama pyylevän varatun muumimamma stoori siitä miten hän kuvitteli suhteen itsensä ja työoaikan miehen välillä suhteen jonkun katseen takia ja sitten kun mies viileni niin tämä leidi koko itsensä petetyksi ja että hänen kanssaan on nyt leikitty kissa ja hiiri leikkiä.

• Anonyymi

Oletpa nyt vihainen. Ole sitten. Lähden kävelylle ja kuuntelen lintujen laulua. Heippa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa nyt vihainen. Ole sitten. Lähden kävelylle ja kuuntelen lintujen laulua. Heippa!

Heipä hei muumimamma. muista pyöriä mäet alas ja viserrä uusille pettäjä saaliillesi, ehkä onnistut vielä naimaan jota kuta jaa saamaan aviorikoksen tehtyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heipä hei muumimamma. muista pyöriä mäet alas ja viserrä uusille pettäjä saaliillesi, ehkä onnistut vielä naimaan jota kuta jaa saamaan aviorikoksen tehtyä!

Oot sä noin katkera kun et päässyt panemaan sitä muumimammaa?? Vaikka epäilen et olet nainen kateellinen sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama pyylevän varatun muumimamma stoori siitä miten hän kuvitteli suhteen itsensä ja työoaikan miehen välillä suhteen jonkun katseen takia ja sitten kun mies viileni niin tämä leidi koko itsensä petetyksi ja että hänen kanssaan on nyt leikitty kissa ja hiiri leikkiä.

Voi jumantsuikkeli teidän juttuja..
        Ei muuta kommentoitava..

• Anonyymi

Ehkä ilmastonmuutoksenleikkuusta tipahti siivu keskelle.

• Anonyymi

Miten nämä palstapaskanjauhajat jaksaakin, noin monen viestin voimin tätä samaa skeidaa?"Tai ehkä se teiden suhde oli vaan sinun päässä. Jos olet vähän pyylevä piiperöinen niin ehkäpä varattu muumimamma ei ole sen makuun vaan sellainen hollywoodin nuori povipommi ;) "
      Vaikka eivät tiedä hevonpaskan vertaa, mistä on kysymys.
      Täysin järjettömiä tälläiset vastaukset.

• Anonyymi

Sinä sen rikoit aikoja sitten. Onko noin vaikeaa hyväksyä asia?

• Anonyymi

-noin.

Onko vaikeaa hyväksyä asia?

Kirjoitin väärin alkuperäisen kommentin.

• Anonyymi

No jos joku mulle sanoisi näin, niin joutuisin vastaamaan että olen sillä tavalla "normaali", etten jaksa vatvoa koko ajan vuosien takaisia juttuja, ja sitten on toi IRL myös...

• Anonyymi

Jos tää oli minulle niin miä pidän sinusta paljon olen yhritänyt näyttää sinulle pientä muuten kahsoisin silain mutta sinua miä mielumin muoa kannattaa lukearivien välistä ja olen vahpaa sinulle. T:matti

• Anonyymi

Eipäs tavoita oikeaa miestä kirjoitettu ajatukseni täällä. Vihjeitä on pyydetty.Yhden vaan annan. Pirkanmaa. Ap

• Anonyymi

Ihan vaan ajatuksena että muumimamma on hitonmounen täti ison lauman kaitsijana ja herkkujen tekijänä, kaikki kunnioitus hänen lempeydelleen ja viisaudelleen. Nuoret ja monet vanhemmatkin mulkut ne ei näe naisessa muuta arvoa kuin hepin nostattajan.

Sivusta tämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe