Jännittää jo :D Mitäköhän on odotettavissa? Mihin haitte? Itse hain monimuotoon sairaanhoitajaksi.
Laurea pääsykoe 5.6
31
163
Vastaukset
- Anonyymi
Minä monimuotoon sosionomiksi. Ei mitään tietoa mitä edessä..
- Anonyymi
Jotain ryhmätehtäviä.
- Anonyymi
Kääk, ylihuomenna! Muita tulijoita?
- Anonyymi
Itsellä on edessä fysioterapian pääsykoe.
Ahdistaa jo aika paljon! - Anonyymi
Monelta teidän pitää olla paikalla?
- Anonyymi
Sähköpostissa lukee että 7.30 ilmoittautuminen, vähän epäselvää kyllä, että mihin asti ilmoittautuminen kestää ja millon viimestään pitää olla paikalla.
Eli kai se on 7.30 mennessä raahauduttava paikalle. - Anonyymi
Mihin haet? Mun pitää ilmoittautua vasta 10.15.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin haet? Mun pitää ilmoittautua vasta 10.15.
Fysioterapia mulla.
Luultavasti on pitkä päivä edessä..
- Anonyymi
Mulla sosionomin valintakokeet ja vasta klo 12.
- Anonyymi
Onko joku teistä ollut ennen? Mitä edessä? Ymmärsin, että ryhmähaastattelu, mutta millaisia kysymyksiä? Jännää :)
- Anonyymi
Mun käsittääkseni aiempina vuosina toi pääsykoe"päivä" on ollut tosi lyhyt. Jännittää ihan hulluna, pelkään et tän jännityksen takia kämmään sen ryhmäkeskustelun 😔
- Anonyymi
Mullakin fyssarin koe ja paikalle 7.30! Ois kyl kiva tietää meneekö koko päivä, kun noin aikasin pitää olla ilmottautumassa ja mitä kokeessa mahtaa olla
- Anonyymi
Käytätkö muuten jotain viestittelysovellusta esim kik-messengeriä, olis mukava vaihtaa mietteitä tuosta fyssarin kokeesta.
- Anonyymi
Jännä kyllä kun ei mitään infoa kestosta :(
- Anonyymi
Auttakaa nyt hölmöä kun mulla on siis ylioppilastutkinto ja erikoisammattitutkinto mutta aivan eri alalta kuin mihin hain (sosionomi), niin eikös sillon tohon taustatietolomakkeesen pidä laittaa että haen ylioppilastutkinnolla? Mulla on armottoman huono päättötodistus mutta hyvin kirjoitin, kattookohan ne tarkkaan myös päättötodistuksen numeroita?
- Anonyymi
Siis mitä taustatietolomaketta tarkoitat? Mihin oot hakemassa 🤔
- Anonyymi
Olen myös tulossa sosionomin pääsykokeeseen huomenna, eikä kutsussa ollut mitään mainintaa taustatietolomakkeesta! 🤔
- Anonyymi
Minkälaisia kysymyksiä siihen voi tulla ja minkälaisia tehtäviä😭😭 mä toivon että ei oo matikka koska kusen koko kokeen...
- Anonyymi
Enimmäkseen jotain ryhmätehtäviä on ollut..
- Anonyymi
Onko joku ollut Laurean sosionomi kokeessa ennen? Minkälaiset pääsykokeet oli?
- Anonyymi
Pääsykokeissa pärjää olemalla oma itsensä. Kokeet eivät kestä kovinkaan pitkään, joten on tärkeä tehdä heti vaikutus. Motivaatio on yksi suurimmista tekijöistä sisäänpääsyyn. Jos on kokemusta sosiaalialalta kannattaa sitä luonnollisesti korostaa. Hakijoita on Laureaan todella paljon, joten valitettavasti suurin osa ei tule pääsemään sisään. Tsemppiä kuitenlin kokeisiin. Luottakaa itseenne! :) t. Sosionomi opiskelija
- Anonyymi
Ei millään pahalla, mutta tuo on aika jeesustelua. Laurean kokeissa ei juuri tehdä vaikutuksia, koska siellä mennään vuodesta toiseen tällä 4 minuutin bulkkikokeella, josta saa paljon pisteitä. Se ei kerro motivaatiosta, vaan... en tiedä, mistä. Tietysti tehtävien vastausten pitäisi alkaa olla jo monelle selviä, jos nettikeskusteluja on seuraillut.
Kävin kerran mulkasemassa kokeen, minkä jälkeen tiesin heti, että se ei ole mulle. Seuraavassa paikassa sitten jo onnistikin paremmin.
- Anonyymi
Ristiriitaiset tunteet jäi sosionomin valintakokeesta. Mites muilla? Olin yllättynyt 4 minuutin testistä, vaikka parin vuoden takaa löytyi keskustelu siitä. Taisi olla samat kysymyksetkin. Enpä vaan niitä opetellut ulkoa... Haastattelu sujui ihan hyvin, mutta ryhmäkeskustelussa tuli ihan jyrätty olo. Huh huh 😃
- Anonyymi
Onhan ne juu melko suppeat verrattuna useiden muiden amkkien pääsykokeisiin, mielenkiintoista nähdä kuinka pisteyttävät. Mua jäi hämään päättelytehtävissä tehtävä jossa oli 0.2 0.4 0.6 ym, mikä oli oikea vastaus?
- Anonyymi
Jos oikein muistan, niin tuo olisi jatkunut 1.2, 2.4 ja sitten vastaukseksi olisi tullut antaa 4.8. Eli aina edellinen luku kertaa kaksi.
- Anonyymi
Äh, paitsi että eihän toi toimikkaan jos tuo tosiaan alkoi noin, että 0.2, 0.4 ja 0.6.
- Anonyymi
Noh sehän se, sai mut niin hämilleen ja vaikka kuinka mietin niin en vaan tiedä onko 4.8 oikea vastaus!😄
- Anonyymi
Muistatteko, että kuinka monta kysymystä tuossa 4min testissä oli tällä kertaa yhteensä?
- Anonyymi
Miten on käynyt? Itselle ei opiskelupaikkaa tullut Laurean verkko- tai monimuotokoulutuksesta. Katsoin koodista, että pisteeni olivat 47. Miten muilla, millä olette päässeet sisään?
- Anonyymi
Mä pääsin sisään 50pisteellä. Raja tais olla 48,75 tänä keväänä ainaki siihen sh verkkokoulutukseen mihin mä hain porvoossa. Hyvinkäälle oli korkeeempi samaan ja hyvinkään sosionomi viel korkeempi🤔
- Anonyymi
Laurean sosionomi verkko-opinnoissa 60 ja monimuodossa 55 pistettä alin hyväksytty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127