Onko kenelläkään kokemusta UKK-reitistä välillä Kuusamosta Tulppioon tai mahdollisesti Sallasta. Onko pahoja jokia? Onko reitti hyvin merkitty? Onko polkuja tai mönkijän jälkiä?
UKK-reitti Kuusamosta (Sallasta) Tulppioon
3
328
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noudattaa reittiä niin ei ongelmaa. Metsähallituksen lahoamaan tuomitut vedenylitykset kestää vielä muutaman vuotta ko. välillä. Naruskan jälkeen reitti menee aika mukavan kauniita reittejä pitkin. Ja näin jopa Murhahaaraan asti. Siinä eroaisin Värriötuntureille ja vasta sieltä Tulppioon.
- Anonyymi
Eikös sinne Värriötunturille menemisessä ole jotain kieltoja vaeltajille.
- Anonyymi
Värriötuntureiden pohjoispää eli noin 1/3 tunturialueesta on luonnonsuojelualuetta, jossa liikutaan vai luvan kanssa. Loput 2/3 on luvallista aluetta. On muuten mukavaa aluetta vaeltaa se laki... Sinne nousu on hieman tappista kivikoiden vuoksi, mutta itse lakialue on komea, helppokulkuinen ja juhlava paikka. Kyllä siellä yhden pitkän saa helposti kulumaan. Lakialueella on komeasti kapustarintaa ja yleensä myös kiirunoita, joita alempaa maastamme ei taida löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139193
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265948- 1024848
- 584823
- 843929
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743463- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv522825- 432681