Kiukkupussi. Eikö sulle sylihoito kelpaa? Ajelen vielä tonne niemen nokan rantaan puoleksi. Jos ja jos ...
Kuulehan nyt
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaisi kelpaisi!
- Anonyymi
Ei kelpaa! Ainoastaan aito minä kelpaan, ei mikään muu.
- Anonyymi
100% aito T- mies- se on ainoa mikä kelpaa!
- Anonyymi
:)
- Anonyymi
Ilman mausteita ja mitään muutakaan. Se on ainoa mikä kelpaa! Ei japanialaisia osamaksuja, ei risukasoja, ei turhanpäiväisiä ketosiini allergioita, eikä mitään muitakaan jouluna syötäviä piparkakkuja. Jos jotain oikeasti on niin Teemu Selänne se kelpaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro timeline? Ilman makuja, kaikki loppuu samantien jos jotain on! Tämä lupaukseni jos timeline on järkevä! Sitä ennen ei mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kaikki vaan jatkuu! Muutenkaan suostu kuin max kk aikaan. Mihinkään muuhun en lähde ja sen on oikeasti sitten loputtava. Siis oikeasti? Sitä paitsi ei minulla edes ole mitään vastaavia juttuja...
- Anonyymi
Se on ihan yhtälailla sun käsissä kanssa. Anna pyyhin vielä unen silmiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kuitenkin vaikka ilmassa pystyykin niin se ei mitään muuta?! Haluan tämän mustaa valkoisella, kanna se vastuu mitä lupaat! Et ole sitä koskaan tehnyt!
- Anonyymi
Eikä tarviikaan olla samanlaisia juttuja.
Mulla on taipumus imeä vaikutteet ympäristöstä saman tien. Ehkä sulla on joku suojamekanismi. Mulla ei ole. - Anonyymi
En pysty, koska maailma muuttu koko ajan ympärilläni. Ei ole mitään mistä ottaa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan yhtälailla sun käsissä kanssa. Anna pyyhin vielä unen silmiltä.
Ei todellakaan ole. Olen kokeillut, ei mitään muuta kuin liikuntakyvyttömyys? Sitäkö etsin en todellakaan... ymmärrän ajatuksen mutta se ei muutu miksikään ennen kuin koen rauhan... en ole sitä koskaan nähnyt ja ehdottamasi asiatkaan sitä ei ole muuttaneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarviikaan olla samanlaisia juttuja.
Mulla on taipumus imeä vaikutteet ympäristöstä saman tien. Ehkä sulla on joku suojamekanismi. Mulla ei ole.Suojani on enkelit ja järki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin aina, siis joka kerta! Kaikki menee vain huonompaan. En elä sille vaan parempaan huomiseen. Olen sanonut tämän monta kertaa jos joskus yksikin asia olisi mennyt parempaan niin mikäs siinä mutta ei ole koskaan käynyt niin. Niin kuin parhaillaan tämän neronleimauksesi takia! 1.2 jutun takia. Ei kiitos ja isoilla huutomerkeillä! Klo 20.00 odotan sitä edelleen! Kuin kuuta nousevaa!
- Anonyymi
Tätä mä just meinaan. Asiat kääntyy aina sillä hettkellä kun on lyömässä ittensä läpi kahteen suuntaan. Turhauttavaa.
- Anonyymi
Sitä vaan jää kattelee maisemia mieluummin.
- Anonyymi
Ja ihan sama mikä se valinta on, päällemäsmärit ympäröi samantien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä mä just meinaan. Asiat kääntyy aina sillä hettkellä kun on lyömässä ittensä läpi kahteen suuntaan. Turhauttavaa.
Ei sellaista ole olemassakaan. 1 vuosi! Jos jotain oikeasti olisi niin se olisi jo tapahtunut. Ei vain ole mitään mikä voittaisi aitouden. Sellaista ei vain ole! Tiedät sen itsekkin. On ihanaa olla oma itsensä, sitä minä etsin, en mitään väärennöstä!
- Anonyymi
Mistä minä voin tietää, mikä on aitous, kun en ole ikinä nähnyt sellaista?
Kerran näin. Sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä voin tietää, mikä on aitous, kun en ole ikinä nähnyt sellaista?
Kerran näin. Sinut.Niin, yhdestäkään ei voi vetää johtopäätöksiä ellei tiedä millainen ihminen on silloin kun se on aito. Katso millainen se on niin tiedät, mutta näin et sitä tule koskaan löytämään.
- Anonyymi
Puhut varmaan itsellesi. Itsepähän tiedät millälailla et löydä ja löydät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan itsellesi. Itsepähän tiedät millälailla et löydä ja löydät.
Niin et sinä ainakaan sitä tiedä. En minäkään tiedä miten sinä löydät itsesi.
- Anonyymi
Ei tarvi pysähtyä rannalle. Aja suoraan vaan veteen!
- Anonyymi
Otatko mut mukaan? Kun mä en oo minkään niemen nokassa.
- Anonyymi
Mistäs tänään tuulee
Mieheltä naiselle?- Anonyymi
Tämä mieheltä naiselle.
ed. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mieheltä naiselle.
ed.Pitää saadaparisuhdeyilanne tietoon, koskaan ei tiedä mikä on milloinkin.
- Anonyymi
Kuka nyt on kiukkupussi? Ei sano tuo niemennokanranta mitään. Koskaan kuullutkaan. Kyl mulle yhden tietyn miehen syli kelpaisi.
- Anonyymi
Mitä vitun merkitystä muutenkaan millään nokalla on. Tuskin olen tilivelvollinen. Soita Espanjaan ja kysy sieltä!
- Anonyymi
Tuut tai et sinne meen nyt
- Anonyymi
Tää meni nyt mönkään. Tsekkasin sen mitä piti ja lähdin pois. Käyn tuolla HUILImassa vielä.
Jos haluat huilia kanssani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723