Onko kenelläkään kokemuksia? En juo lähes koskaan mutta tekisi mieli maistaa yhtä siideriä minkä näin kaupassa. Onko mahdollista lääkkeiden kanssa?
Apydan ja alkoholi
4
3875
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu montako tölkkiä aiot juoda :)
Onko lääkärisi kieltänyt ehdottomasti olla juomatta alkoholia ?
Mitä muita lääkkeitä syöt ?
Ei uskalla ulkopuolinen arvioida voitko juoda.
Kirjoitit, että "et juo lähes koskaan",
onko aikaisemmin tullut ongelmia ?- Anonyymi
Syön apydan 300mg 2 tablettia aamulla ja 2 illalla. Ei muita lääkkeitä. Ajattelin juoda vain yhden (pienen) pullon. En juo yleensä ihan vain sen takia koska en ole mikään alkoholin suurin ystävä :D. Lääkäriltä en ole kysellyt sen enempiä mutta hän mainitsi viime käynnillä että ihan hyvä kun en juo. Olen kyllä lääkityksen aikana joskus juonut lasillisen skumppaa eikä siitä mitään seurannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön apydan 300mg 2 tablettia aamulla ja 2 illalla. Ei muita lääkkeitä. Ajattelin juoda vain yhden (pienen) pullon. En juo yleensä ihan vain sen takia koska en ole mikään alkoholin suurin ystävä :D. Lääkäriltä en ole kysellyt sen enempiä mutta hän mainitsi viime käynnillä että ihan hyvä kun en juo. Olen kyllä lääkityksen aikana joskus juonut lasillisen skumppaa eikä siitä mitään seurannut.
Siskoni otta yhtä paljon kuin sinä lääkkeitä ja samaa vieläpä eikä ole ollut mitään ongelmia alkoholin kanssa vaikka joskus sitä juo tosin yleensä vain vähän koska pelkää :D
- Anonyymi
Minulla alkoi apydon viikko sitten ja samalla kun alkoi niin kysyin kahdelta kunnon lääkäriltä että voinko ottaa yhden tai kaksi saunaolutta…vastaus oli että voin ottaa kun se ei oo jokapäivä ja jää max kahteen👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760