No, ei sen väliä.
Minä tiedän että Pääsiäisenä syödään mämmiä, on raihuohoa ja siellä keltaisia tilpuja ja Pattayalla pupuja tirkistelee Nöösit.
Tähdistä ajattelin höpistä kun juhlapyhät kuitenkin linkittyvät uskomusten mukaan taivaaseen. Aasinsiltani on siis vankka.
Kun tähdistä haetaan tietoa niin aina on saatavilla pirun tarkat etäisyydet kuhunkin kohteeseen. Olen niitä kummastellut että kuinka ne mitataan? Se on vielä suurempi kummastelun aihe kuin Kuun ja Auringon etäisyyden mittaukset.
Tähtimatemaatikot kyllä näitä laskevat mutta jo alaluokilla minulle opetettiin ettei tulosta saa jos tekijät ovat tuntemattomia.
Höpöttelen täällä siksi koska ufo - palstalta aina poistetaan viattomat kysymykseni. Hyvin ovat herkkähipiäistä väkeä nämä Pattayan rakkaat.
Vakuutan etten tiedä olenko hullu vai täyskahjo että turhaa on kenkkuilla.
Kuka tietää Pattayan merkityksen, tai helatorstain?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
aloittajan päärasiassa melkoiset rusinankokoiset aivot. muuten tuollaisen aloituksen tuottaminen on mahdotonta.
- Anonyymi
Hyvä kysymys, tutkalla voidaan ainakin mitata etäisyys lähellä olevista kohteista, mm. kuusta ja auringosta laskemalla tutkan aiheuttama paluusignaaliin kuluva aika, lisäksi etäisyys voidaan tarkentaa trigonometrialla, eli kolmio mittauksella.
NumBall- Anonyymi
Tapoja on monia, suoria ja epäsuoria... galaxien etäisyys mitataan sen kirkauden perusteella, oletuksena on että kaikki galaxit on yhtä kirkkaita, tuohon tutkakaikuun perustuva mittaustekniikka toimii oman aurinkokunnan etäisyyksien mittaamiseen.
- Anonyymi
Nazi pisti tän aloituksen salaliittopalstallekin, sinne omalla nimellä,kunhan trollaa.
- Anonyymi
Joo ja Numboltsin neliökilometrissä on 1000 neliömetriä. Meillä muilla niitä on miljoona, mutta me ei ollakaan samanlaisia insinöörejä eikä toimistoupseereita jotka ovat samalla koelentäjiä ja peräti lentokapteeneja.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja Numboltsin neliökilometrissä on 1000 neliömetriä. Meillä muilla niitä on miljoona, mutta me ei ollakaan samanlaisia insinöörejä eikä toimistoupseereita jotka ovat samalla koelentäjiä ja peräti lentokapteeneja.
T 2010Resupetteri mikäs nyt harmittaa... teillä muilla on aina miljoonia se on selvä, mutta epäselvää on se onko ne lainaksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri mikäs nyt harmittaa... teillä muilla on aina miljoonia se on selvä, mutta epäselvää on se onko ne lainaksi...
Kyllä se tuhat kertaa tuhat on miljoona ihan kaikilla. Sinulla "insinöörillä" se on tuhat. Kukaan oikea insinööri ei ole noin tyhmä. Se on valetta se sinun insinööriyskin kuten kaikki muukin. Olet sairaseläkkeellä päästäsi ollut jo vuosikymmeniä. Noin idiootiksi ei valmistuta muutamassa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tuhat kertaa tuhat on miljoona ihan kaikilla. Sinulla "insinöörillä" se on tuhat. Kukaan oikea insinööri ei ole noin tyhmä. Se on valetta se sinun insinööriyskin kuten kaikki muukin. Olet sairaseläkkeellä päästäsi ollut jo vuosikymmeniä. Noin idiootiksi ei valmistuta muutamassa vuodessa.
Niinkö resupetteri mikä on matalan mielialasi syy, minulla voi olla tuhat minulla omaa, sinulla miljoona lainaa... kylläpä pikkupoikaa itkettää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö resupetteri mikä on matalan mielialasi syy, minulla voi olla tuhat minulla omaa, sinulla miljoona lainaa... kylläpä pikkupoikaa itkettää...
Tuhat omaa neliömetriä neliökilometrissä? Mitä sä höpötät?
- Anonyymi
Kumpa taas pääsis Pattayalle, eli paratiisiin. Nais kymmeniä tyttöjä niin kuin tapana on. Se se on aitoa elämää.
- Anonyymi
Jos ei ole heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä.
- Anonyymi
Resupetteri... kohtalosi on kova ja se on sinulle poju ihan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri... kohtalosi on kova ja se on sinulle poju ihan oikein.
Ja "thaimaan"asukki se jaksaa päivystää... melkoinen reppana...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891