Ajelin kaupungilla, hiljaista on

Anonyymi

Missä väki luuraa?
Tiiriössä? Goodmanissa?
Keskustassa tyhjiä liiketiloja ja vapaita parkkipaikkoja.
Tämän jälkeen uskooko joku vielä maksulliseen parkkiin Hämeenlinnassa?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin sain sen varoituksen etukäteen, että taas se vähämielinen rattijuoppo on ajamassa kännissä kohti keskustaa munasillaan sillä rumalla Talbotillaan. Ilmeisesti varoitus tavoitti muutkin, onneksi

• Anonyymi

Tietysti uskotaan mihin halutaan .Eihän mielipiteitä ja uskomuksia vaihdeta kuin kerran ihmisen elämän aikana .Avioeron takia .Muuten ei koska semmoisia haihattelijoita ja mielensä muuttajia ei suvaita suomessa .

• Anonyymi

SE sanaväli tulee pisteen ja pilkun jälkeen, EI ENNEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE sanaväli tulee pisteen ja pilkun jälkeen, EI ENNEN.

Kenelle tuo ylläkirjottava kielitrolli taas höpöttää? Pitäsihän hänenkin jo tietää ettei Kok/Demut järjenlahjoilla tai koulusivistyksellä juhli!

• Anonyymi

Nyt on keskiviikko mutta ajele tok pilluralliasi.

• Anonyymi

Aloittaja on väärässä. Tutkimusten mukaan keskusta on vireä ja elpymässä, Reskallakin kulkee yli miljoona ihmistä vuodessa, jatkuva väentungos. Pysäköintitalot 80%:sti täynnä. Näin kertoo kaupunkimme johto.

• Anonyymi

Jos sinulla ei ole varaa parkkimaksuun myy romuautosi pois ja hanki terveellinen polkupyörä niin itutus poistuu.

• Anonyymi

Toriparkkihan tulee olemaan täpösenään autoja! Ainakin öisin, kun kyse on asukaspysäköintilaitoksesta...

• Anonyymi

Kivistössä Vantaalla sama konsepti, koska asukkkaille tehtyjä pysäköintikenttiä ei ole eikä ränneiksi rakennettujen katujen varsillekaan saa pysäköidä mutta tarjolla on laadukasta pysäköintiä maksua vastaan pysäköintitaloissa.

Saamari kun niitä myymättömiä yksiöitä ja kaksioita on lehtien mukaan useita satoja.

Voisi luulla, että Suomesta loppuu maa tällä menolla kuinka infraa rakennetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivistössä Vantaalla sama konsepti, koska asukkkaille tehtyjä pysäköintikenttiä ei ole eikä ränneiksi rakennettujen katujen varsillekaan saa pysäköidä mutta tarjolla on laadukasta pysäköintiä maksua vastaan pysäköintitaloissa.

Saamari kun niitä myymättömiä yksiöitä ja kaksioita on lehtien mukaan useita satoja.

Voisi luulla, että Suomesta loppuu maa tällä menolla kuinka infraa rakennetaan.

Kivistön vuokratasokin on aikas kiva, vesimaksut ja pysäköinnit päälle.

• Anonyymi

Netissä ostoksilla, koska pysäköintimaksu työtuoliin tulee?

• Anonyymi

Ultra-sosialismi toimii samalla periaatteella kuin neutronipommi - tappaa ihmiset mutta säästää infran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      181
      2242
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2079
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1826
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1458
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe