Missä väki luuraa?
Tiiriössä? Goodmanissa?
Keskustassa tyhjiä liiketiloja ja vapaita parkkipaikkoja.
Tämän jälkeen uskooko joku vielä maksulliseen parkkiin Hämeenlinnassa?
Ajelin kaupungilla, hiljaista on
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin sain sen varoituksen etukäteen, että taas se vähämielinen rattijuoppo on ajamassa kännissä kohti keskustaa munasillaan sillä rumalla Talbotillaan. Ilmeisesti varoitus tavoitti muutkin, onneksi
- Anonyymi
Tietysti uskotaan mihin halutaan .Eihän mielipiteitä ja uskomuksia vaihdeta kuin kerran ihmisen elämän aikana .Avioeron takia .Muuten ei koska semmoisia haihattelijoita ja mielensä muuttajia ei suvaita suomessa .
- Anonyymi
SE sanaväli tulee pisteen ja pilkun jälkeen, EI ENNEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE sanaväli tulee pisteen ja pilkun jälkeen, EI ENNEN.
Kenelle tuo ylläkirjottava kielitrolli taas höpöttää? Pitäsihän hänenkin jo tietää ettei Kok/Demut järjenlahjoilla tai koulusivistyksellä juhli!
- Anonyymi
Nyt on keskiviikko mutta ajele tok pilluralliasi.
- Anonyymi
Aloittaja on väärässä. Tutkimusten mukaan keskusta on vireä ja elpymässä, Reskallakin kulkee yli miljoona ihmistä vuodessa, jatkuva väentungos. Pysäköintitalot 80%:sti täynnä. Näin kertoo kaupunkimme johto.
- Anonyymi
Jos sinulla ei ole varaa parkkimaksuun myy romuautosi pois ja hanki terveellinen polkupyörä niin itutus poistuu.
- Anonyymi
Toriparkkihan tulee olemaan täpösenään autoja! Ainakin öisin, kun kyse on asukaspysäköintilaitoksesta...
- Anonyymi
Kivistössä Vantaalla sama konsepti, koska asukkkaille tehtyjä pysäköintikenttiä ei ole eikä ränneiksi rakennettujen katujen varsillekaan saa pysäköidä mutta tarjolla on laadukasta pysäköintiä maksua vastaan pysäköintitaloissa.
Saamari kun niitä myymättömiä yksiöitä ja kaksioita on lehtien mukaan useita satoja.
Voisi luulla, että Suomesta loppuu maa tällä menolla kuinka infraa rakennetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivistössä Vantaalla sama konsepti, koska asukkkaille tehtyjä pysäköintikenttiä ei ole eikä ränneiksi rakennettujen katujen varsillekaan saa pysäköidä mutta tarjolla on laadukasta pysäköintiä maksua vastaan pysäköintitaloissa.
Saamari kun niitä myymättömiä yksiöitä ja kaksioita on lehtien mukaan useita satoja.
Voisi luulla, että Suomesta loppuu maa tällä menolla kuinka infraa rakennetaan.Kivistön vuokratasokin on aikas kiva, vesimaksut ja pysäköinnit päälle.
- Anonyymi
Netissä ostoksilla, koska pysäköintimaksu työtuoliin tulee?
- Anonyymi
Ultra-sosialismi toimii samalla periaatteella kuin neutronipommi - tappaa ihmiset mutta säästää infran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1812242Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161826- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821458Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996