Mitäpäs tuumaatte?

Anonyymi

Mitä on aurinkokuntamme ulkopuolella?

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muita aurinkokuntia.

• Anonyymi

Kaikenlaista mielenkiintoista varmasti. Olisi kiva joskus päästä tältä sekopää planeetalta jonnekkin muualle.

• Anonyymi

Olisko naisten tisseistä ja per...stä muodostuva muhkurainen maisema?

• Anonyymi

Mitenhän niitä pääsee panee? Jos olis niin iso dikki, että voisi lykkiä mustaan aukkoon, miltäköhän se näyttäisi toisella puolella?

"Olemme havainneet avaruudessa heiluvan jättikyrvän. Elämän alkulähde on selvinnyt. Kyrvässä lukee Carlos <3 Jasmine!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän niitä pääsee panee? Jos olis niin iso dikki, että voisi lykkiä mustaan aukkoon, miltäköhän se näyttäisi toisella puolella?

"Olemme havainneet avaruudessa heiluvan jättikyrvän. Elämän alkulähde on selvinnyt. Kyrvässä lukee Carlos <3 Jasmine!"

Pilasit mun herkän kauniin, rauhallisen näkymän.

• Anonyymi

Elämää

• Anonyymi

Kuinkahan laaja avaruus on? Onko se ääretön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkahan laaja avaruus on? Onko se ääretön?

Varmaankin, ääretön on vaan vaikea määritellä. Liian suuri, loputon.. ei pysty ihminen ymmärtämään.

• Anonyymi

Siinäpä kysymys. Ja onhan niitä teorioita rinnakkaisuniversumeistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Voi että juttelisin mielelläni ihan livenä hänen kanssaan kaikesta mahdollisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin rinnakaisuniversumin teoriat perustuvat kun en tiedä? Onko sillä jotain tekemistä protonien ja neutronien läpäisevyyden kanssa?

• Anonyymi

En tiedä. Olisko sapelihammastiikeri siirtynyt sinne.

• Anonyymi

Siellä on ainakin yksi jos muitakin planeettoja jotka tarkkailevat kehitystämme niin sanotulla telepatialla, kauko katseella. He ovat kehittyneitä ajatuksien välisiin kommunikointiin muttei teknisesti kuten me.
      Mutta sitten on myöskin meidän lähellä olevat Ufot, ifot tai miksi haluatte niitä kutsua, niin he ovat olleet ajan saatosta asti.
      Yks asia minua kyllä kummastuttaa että mitä he syövät?
      Meidän energiaako?

• Anonyymi

Ei energiaa tarvitse syödä. Jokaisella on se energia sisällään, joka tulee itseasiassa keskusauringosta ja sitä pitkin edellee omaan aurinkoon. Jos mietit sydänenergiaa ne on se kaiken keskusta mikä pumppaa sitä edelleen. Auringot on virransyöttöjä ja kropppa toimii kondensaattorina joka on maadoitettu maahan.

Liitutaulun sienessä on enemmän totuutta kuin arvaatkaan. Kaikki ne tyhjät huokoset kuvaa universumin rakennetta melko täydellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei energiaa tarvitse syödä. Jokaisella on se energia sisällään, joka tulee itseasiassa keskusauringosta ja sitä pitkin edellee omaan aurinkoon. Jos mietit sydänenergiaa ne on se kaiken keskusta mikä pumppaa sitä edelleen. Auringot on virransyöttöjä ja kropppa toimii kondensaattorina joka on maadoitettu maahan.

Liitutaulun sienessä on enemmän totuutta kuin arvaatkaan. Kaikki ne tyhjät huokoset kuvaa universumin rakennetta melko täydellisesti.

Fuusioenergiaa?

• Anonyymi

Jep. Energia ei ikinä, muuttaa muotoaan. Meillä on tekniikassa joku todella iso aukko, koska energian täydellistä kaarta emme ole vielä pystyneet selvittämään, ts. valjastamaan energiahukka itse energian tuottoon, minkä luonto tekee jo itsestään.

• Anonyymi

Siis häviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Energia ei ikinä, muuttaa muotoaan. Meillä on tekniikassa joku todella iso aukko, koska energian täydellistä kaarta emme ole vielä pystyneet selvittämään, ts. valjastamaan energiahukka itse energian tuottoon, minkä luonto tekee jo itsestään.

Tätähän tiedemiehet pohtivat ja fyysikot sun muut miten auringon ydinenergia saataisiin tänne maaoallolle ilman aurinkoa. Se olisi tehokas jenergiatuotantoa ja ehkä omavaraisuuteen perustuvaa energiantuotantoa. Juttelee täällä eräs joka ei ymmärrä mutt haluaa oppia.

Opettakaa mua!!

• Anonyymi

Oon miettiny, että voisikohan täältä maapallolta lähtevä säteily ja heijastus palata takaisin maapallolle kohdattuaan jonkin esteen avaruudessa. Heijastua / kimmota esteestä takaisin.

Kun jotkut ovat kertoneet nähneensä esim.vanhanaikaisiin asuihin pukeutuneita haamuja niin jos nämä ovatkin maapallolta avaruuteen lähteneitä heijastumia jotka heijastuvat takaisin tietynlaisen / sopivan heijastavanpinnan kohdatessaan.

Onko aivan hullu ajatus?

• Anonyymi

Kokeilua sielua. Yksi kertaisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilua sielua. Yksi kertaisempi.

En usko sielunjen vaeltavan täällä keskuudessamme.

• Anonyymi

Mä oon sata prosenttia varma että olen Sirius planeetalta. En ole koskaan pitänyt maata kotina, itkin lapsena kun olin 2v haluavani kotiin ja ettei mun kuulu olla täällä, osoitin aina taivaalle ja yhteen kirkkaaseen tähteen. Nään aina unen missä palaan tähän planeettaan, palaan aina lapsesta asti unessa erääseen paikkaan jota en sanoilla en edes osaa kuvailla. Elektroniikka käyttäytyy lähettyvälläni oudosti. Näen asioita joskus joita ei voi selittää millään tieteellä.

Olen nähnyt olentoja jotka ei tänne kuulu. Kuulen joskus jonkun kuiskaavan kadulla nimeäni. Joskus nään kasvot ihmisten joukoissa ja tiedän että kasvot jotka näin eivät ole normaali ihmisen vaan ihmiseksi pukeutuneen olennon, aistin ne.
      Olen monta kertaa tunnistanut näitä ja aina kun käännyt se ihminen joka tuli vastaan ei näy vaan katoaa yhtäkkiä. Kysyin joskus isältä ketä nämä ovat. Hän sanoi et voi tietää mutta niillä on tehtävä täällä. Eivät saa puuttua ihmis rodun elämiseen ainoastaan vaan ne jotka antaa niille luvan.

Monesti en edes ymmärrä mitä näen. Joskus pelkään niitten olentojen joukossa voi olla.

Aistin ihmisten energioita. Ihmiset yleensä sanovat saavansa minulta energiaa.

• Anonyymi

Hankalaa on varmaan sitä tutkia, on sen verran kaukana. Ikuisuus on meidän keskellä jo nyt, luulen niin ja taivas myös.

• Anonyymi

Varmaan jotain mielenkiintoista.

• Anonyymi

Kyllä siellä varmasti on muutama palstalainen pyörimässä. On täällä sen verran ufoa porukkaa.

• Anonyymi

En tiedä. Ehkä Jumala on luonut paljon muutakin elämää ehkä ei. Vaikuttaisi että ei jos uskotaan tiedemiehiin. Maapallon kaltaisten planeettojen määrä maailmankaikkeudessa saattaa olla tasan yksi. Siis sellaisten joissa elämällä on mahdollisuus. Niitä muuttujia on tosi paljon jotka tähän vaikuttavat. Ja Raamattukin kyllä sanoo että moraali on tiedettä tärkeämpää. Siksi kai moni haluaisi löytää uuden maailman. Onhan tämä hirveä paikka. Mutta se johtuu kyllä meistä itsestämme aika paljon.

• Anonyymi

Enkelini filteröi paskan ja totuuden. Paskaa on vuosiluku 2100 sellaista ei ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe