Onko kokemusta kelään ja mikä voisi olla syynä seuraavaan ilmiöön.
Yöpöytä siirtyi itsekseen juristen n30 cm eteenpäin. Kunnon jurina kävi.
Aika kummallista minusta.
Voiko liittyä esim lievään maan järisemiseen, jota ihminen ei havaitse?
Tämä ei ole provo.
Onko kokemusta seuraavasta
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan miten tykkäät. Sovitaan niin. Ei siitä kannata yöunia menettää.
- Anonyymi
En menetä. Olen tottunut sulkemaan asioita ulkopuolelle ja olla ajattelematta niitä. Sdioita joille en mitään voi.
Mutta tämä oli kyllä ihan outoa.
Mikä voi lsittaa yhtäkkiä pöydän lähtemään itsekseen liikkeelle?
Täytyy löytyä luonnollinen selitys. Oisiko jäänyt jännitystä pöydän rakenteisiin, joka lauetessaan saa ydän liikkumaan.
Ihmettelin milä jurisee niin pöytä liikkui. Tosi outoa. Onko muilla vastaavaa kokemusta?
- Anonyymi
En halua ajatella, että se on jotain pelottavaa, vaan on jokin luonnollinen selitys.
- Anonyymi
Jos se oli pelkkä pöytä, joka liikkui, ei ollut maanjäristys.
Selitys 1. olit huumeissa tai olet ollut jossain vaiheessa, harhoja voi ilmetä myöhemminkin esim. ekstaasin käytön johdosta. Eli kyseessä on harha liittyen huumeisiin.
Selitys 2. olet psyykkisesti kuormittunut, jolloin voi ilmetä aistiharhoja esim. unettomuus, vaikeat traumat sekä tietyt ihan tietyt sairaudet.
Selitys 3. henkimaailmaan uskovat ovat joskus kokeneet samaa. Näistä löytyy videoita, miten tavarat liikkuu itsekseen. Tuolloin auttaa usein rukous ja sellaisen uskovan apu, joka osaa ajaa ulos henkiä.- Anonyymi
Kiitos kun vastasit!
1)En käytä päihteitä ollenkaan.
2) olen kyllä psyykkisesti kuormittunut fyysisen sairauteni vuoksi, mutten harhainen. Eikä minulla ole diagnosoitu mielenalueen sairauksia taiolelääkitystä. Huoneeseen tuli toinenkin nainen, joja kysyi " miksi tuo pöytä on siirretty tuohon"? On kyse hänen asunnostaan. Olin siis vieraalla yötä. Eli hän huomasi myös tilanteen. Pöytä oli juuri juristen liikkunut itsekseen, seinän vierestä noin tai ainakin n 30 cm ja oli jäänyt vinoon kun tuo tuttuni astui huoneeseen.
3) en jaksa uskoa tuota tapahtumaa henkimaailman tekosiksi, vaan sille on luonnollinen selitys, mutta mikä? Uskon Jumalaan.
Onko kellään tietoa, kokemusta vastaavasta? - Anonyymi
Nimenomaan siksi sinun pitäisi uskoa myös henkimaailmaan. Kysele Jumalalta, mikä merkki oli. Itse pidän tuota paholaisen ilmentämänä asiana. Kuullut noista ennenkin varsinkin silloin jos henkilö on harjoittanut noituutta jossain muodossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan siksi sinun pitäisi uskoa myös henkimaailmaan. Kysele Jumalalta, mikä merkki oli. Itse pidän tuota paholaisen ilmentämänä asiana. Kuullut noista ennenkin varsinkin silloin jos henkilö on harjoittanut noituutta jossain muodossa.
Tuossa asunnossa asuu vanha uskovainen nainen, sukulaiseni.olin siellä siis yötä. Asunnossa ei harrasteta noituutta. Tämä on totta mitä nyt kirjoitan.
Ihmettelen tapahtunutta. Tuntuu oudolta, että huonekalut tuollain liikkuvat. Rtsin kuitenkin aina ensin luonnollista syytä adioille. Ilmiö on mielenkiintoinen. Mikä saa huonekalut liikkumaan itsekseen.
Samaisessa asunnossa siskoni, joka on ateisti ja erittäin kouluttautunut akateeminen ihminen, eikä usko henkimaailmaan, näki samassa asunnossa kuolleen sukulaisemme istumassa samassa huoneessa, jossa nyt olin yötä.
Siskoni oli siivoamassa iäkkään sukulaisemme luona ja kertoi, että hänen piti ihan katsoa tousen kerran, kun ihmetteli miten kuollut tätimme istuu tuolilla ja oli siinä istunut vieläkin.
Siskoni jatkoi siivoamistaan eikä tätiä enää näkynyt. Jänkin niin kovspäinen, ettei vähästä hätkähdä. Totesimme siskoni kanssa, että ilmeisesti kyseessä oli jokin aivojen häiriö, joka jostain muistilokeroista heitti silmien verkkokalvolle kuvan tädistämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa asunnossa asuu vanha uskovainen nainen, sukulaiseni.olin siellä siis yötä. Asunnossa ei harrasteta noituutta. Tämä on totta mitä nyt kirjoitan.
Ihmettelen tapahtunutta. Tuntuu oudolta, että huonekalut tuollain liikkuvat. Rtsin kuitenkin aina ensin luonnollista syytä adioille. Ilmiö on mielenkiintoinen. Mikä saa huonekalut liikkumaan itsekseen.
Samaisessa asunnossa siskoni, joka on ateisti ja erittäin kouluttautunut akateeminen ihminen, eikä usko henkimaailmaan, näki samassa asunnossa kuolleen sukulaisemme istumassa samassa huoneessa, jossa nyt olin yötä.
Siskoni oli siivoamassa iäkkään sukulaisemme luona ja kertoi, että hänen piti ihan katsoa tousen kerran, kun ihmetteli miten kuollut tätimme istuu tuolilla ja oli siinä istunut vieläkin.
Siskoni jatkoi siivoamistaan eikä tätiä enää näkynyt. Jänkin niin kovspäinen, ettei vähästä hätkähdä. Totesimme siskoni kanssa, että ilmeisesti kyseessä oli jokin aivojen häiriö, joka jostain muistilokeroista heitti silmien verkkokalvolle kuvan tädistämme.Tuo on yliluonnollista, turha yrittää muuta miettiä. Jonkun pitäisi päästää tuo sieluparka pois asunnosta. Jokin vaivaa häntä, jokin jota ei selvitetty eläessä. Näin uskon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yliluonnollista, turha yrittää muuta miettiä. Jonkun pitäisi päästää tuo sieluparka pois asunnosta. Jokin vaivaa häntä, jokin jota ei selvitetty eläessä. Näin uskon.
Koska uskon Jumalaan, en usko sielujen haahuilevan kuoleman jälkeen täällä.
Raamattu ei opeta noin.
- Anonyymi
Kyse on ihan tavallisesta Poltergeist-ilmiöstä.
- Anonyymi
Mikä tekee Poltergeist ilmiöstä tavallisen?
Onkohan poltergeist henkimaailmanjuttuja tai onko niillekkin luonnollinen selitys esim maan magnetismi tms... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee Poltergeist ilmiöstä tavallisen?
Onkohan poltergeist henkimaailmanjuttuja tai onko niillekkin luonnollinen selitys esim maan magnetismi tms...Talo on ehkä rakennettu muinaisen hautausmaan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talo on ehkä rakennettu muinaisen hautausmaan päälle.
70 luvulla rakennettu kerrostalo. Aikaisemmin oli metsää kyseisellä paikalla kertoi äitini joskus. Mustikkakankaat oli siinä hänen lapsuudessaan. Aika jänskä miten kaupunkikuva muuttunut suht lyhyessä ajassa.
- Anonyymi
Naapurin kaiuttimien basson jytke saa lattian tärisemään ja huonekalut hyppimään. Maanjäristyksiä ei ole jos uutiset eivät niistä kerro. Kummituksetkin ovat aineettomia eivätkä pysty siis kiinteää materiaalia siirtämään huhuista huolimatta!
- Anonyymi
Ne ei ollut basso. On alin kerros ja hiljaisia vanhuksia asuu naapureissa. Mutta jokin tärinä, jota en itse aistinut tuon voi olla aiheuttanut. Mikrotärinä jota ei ilmoiteta mediassa.
Pienempiä järistyksiä tapahtuu jatkuvasti eikä niistä ilmoiteta lehdissä. Tuo voisi olla yksi syy...
- Anonyymi
Vipraattorin katkaisin rikki. Menee välillä itsekseen päälle.
- Anonyymi
Vie huoltoon....
- Anonyymi
Olisiko seinän takana kylpyhuone ja epätasapainossa oleva pesukone, joka tärisyttää lattiaa...
- Anonyymi
Ei. Seinän toisella puolella on rappukäytävä. Mutta jos vaikka yläkerran asunnossa pesukone tärisyttänyt rakenteita...
Tosin yöllä pyykinpesukoneen käyttö kielletty kerrostaloissa.
- Anonyymi
Kellään ilmeisesti ei ollut omakohtaista kokemusta samanlaisesta ilmiöstä.
- Anonyymi
Jyrsijät asunnossanne. Eli rotta/rotat.
- Anonyymi
Ei ole oma asuntoni eikä jyrsiä havaintoja ole ollut tai jätöksiä näkynyt. Asunto on siisti ja puhdas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323