M-naiselle

Anonyymi

Sä oot tärkeä ja rakas. Oon vähän huolissani susta, vaikka tiedän, että selviät mistä tahansa. 💌

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

S koita pärjätä elämässäsi sairautesi kera. Hyvää yötä!

• Anonyymi

Kuka S?

• Anonyymi

Ei ainakaan tämä S ketään ämmää ikävöi. Eikä mulla mitään sairauttakaan ole.

• Anonyymi

ei se simo sua halua vaik niin luulet!

• Anonyymi

Pitääkö aina olla noin ilkeä? Minulla ei ole sairauksia eikä muitakaan ongelmia. Olet tainnut ymmärtää ystävällisyyteni väärin jos luulet minun sinulle täällä kirjoittelevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö aina olla noin ilkeä? Minulla ei ole sairauksia eikä muitakaan ongelmia. Olet tainnut ymmärtää ystävällisyyteni väärin jos luulet minun sinulle täällä kirjoittelevan.

Älkää välittäkö :) vuodesta toiseen täällä joku S-miestä haukkuva on pyörinyt. Varmaan saanut vain selkää eikä pääse yli :P

• Anonyymi

Hyvää huomenta sullekkin.

• Anonyymi

Miten ihmeessä näitä on aina täällä ku nähdään yöelämässä? Tämä just sulle M-nainen!

• Anonyymi

Miksi huolissaan?

• Anonyymi

Mustasukkaisuudesta sairastunut S se vain täällä kirjoittelee ja yrittää sotkea ihmisten suhteita, se on hänen perussairautensa.

• Anonyymi

Ihana tietää, että joku jossain välittää. Hyvää helatorstaita.

• Anonyymi

Tuskin hän olisi minusta huolissaan mutta vastaanpa kuitenkin.
      Ja sitten muualle.

En ole huomannut olevani hänelle mitään, käytöksensä perusteella.
      Enkä tiedä sitäkään miksi olisi huolissaan.
      Ei ole tänne asti tullut viitteitä sellaisesta.

Mutta se on totta että selviän kyllä mistä tahansa.
      Tasan vuosi sitten sattui, kovasti.
      On sattunut siitä asti.
      Mutta kuukausi kuukaudelta vähemmän.
      Vielä on matkaa kivuttomuuteen jos sellaista tilaa enää tuleekaan.
      Mutta - olen oppinut kävelemään uudelleen, normaalisti.
      Tämän vuoden aikana.

Monesti olisin halunnut asiasta vaihtaa ajatuksia ja jutella mutta ne pienet yritykset saivat niin rajun vastauksen että lopetin.
      En kuitenkaan silloinkaan kerjännyt huomiota vaikka niin minulle vastattiin.
      Meillä ei ollut / ole enää sellaista yhteyttä mitä joskus oli.

Kaikesta huolimatta aurinkoa hänelle tähän päivään.

• Anonyymi

Mahdoitkohan olla kolarissa.

• Anonyymi

Joskus voi käydä myös niin, että joku haluaa tulla kovasti joidenkin yhteydenpidon väliin. Joskus jopa niin paljon, että lähtee toimiin, jotka eivät ole laillisia. Minulle on käynyt niin, ja vaikka kuinka olen taistellut sitä vastaan, niin jotkut ihmiset ovat sillä tavoin vaikuttavassa asemassa, että pystyvät tuollaista tekemään.
        Siksi on tarpeellista hoitaa asioitaan kasvotusten rehellisesti, sillä silloin siihen ei pääse kukaan väliin.
        Se on myös yksi syy siihen, miksi olen koko ajan inhonnut tällaista viestittelyä. Syyt siihen ryhtymiseen ovat hämärtyneet vuosien saatossa ja jotain merkityksellistäkin on varmasti tapahtunut. Silti se on maksanut minulle kalliin hinnan, enkä todellakaan voi suositella kenellekään samaa.

• Anonyymi

Jos joku on oikeasti tärkeä, niin silloin haluaa kulkea oikeasti hänen rinnallaan. Ei vain kirjoitella anonyymejä viestejä, jotka eivät paina mitään missään mittapuntarissa. Jos joku on oikeasti tärkeä, niin huoli näkyy jollain konkreettisella tavalla, ei tyhjinä kirjoituksina.
      Se, että toinen selviää mistä vain on luultavasti ainoa vaihtoehto. Jos ei selviä, niin muuttuuko anonyymi huoli syyllisyydentunnoksi siitä, että ei tehnyt mitään, vai unohuuko pois kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan.
      Tyhjänpäiväistä tällainen huoli, ei todellista.

• Anonyymi

Minä kyllä pärjään. Ei tarvitse olla huollissaan. Minä selviän mistä vaan. Sä kyllä tiedät sen. Jos olet hän.

• Anonyymi

Kiitos terkuista. Ei sitä tiedä vaikka olosi heila jo helluntaina.

• Anonyymi

Oliko tämä aloitus naiselta vai mieheltä? Todellakin voisit kertoa tuon minulle suoraan, kun nähdään. Sovitaanko niin?

• Anonyymi

Tässä viestiketjussa on viestejä J-, H-, K- ja T- miehille. Naiselta, jota ette auttaneet. Kiitos.
      Miettikääpä omaa miehen olemustanne ja ennenkaikkea sitä, mikä siinä voisi olla toisella tavalla.

• Anonyymi

Onpas sulla monta kaivattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas sulla monta kaivattua.

Ovat vain henkilöitä, jotka olisivat voineet tehdä jotain. Valitsivat toisin.

• Anonyymi

Jos oikeasti välität, niin ottanet yhteyttä..

• Anonyymi

Ihanaa tietää, että olen ollut ajatuksissasi.

• Anonyymi

Tämmösellä viestilläkö se tärkeys menee perille ja toteen osoitetuksi. Mitään tekoja ei tarvita?

• Anonyymi

Ihana M-nainen istuu kahvilassa. Missä viivyt mies? Kaipaavan aika on pitkä🐢

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe