Itse olen jo pidemmän aikaa haaveillut polyamorisesta suhteesta, jonka muodostaisivat 2 bi miestä ja yksi (tai kaksi naista). Onko kellään kokemusta moisesta? Voiko sellainen toimia? Itse haavailen elämänmittaisesta polysuhteesta, en mistään "kokeilusta". Itseäni eivät innosta lyhytaikaiset suhteet eikä seksi ilman vahvoja tunnesiteitä. Haaveilen myös lspsista. Miten ne sopisivat tuollaiseen kuvioon?
polyamoria ja biseksuaalisuus
Anonyymi
1
218
Vastaukset
Itselläni on ollut vuosia "haussa" polysuhteet. Ei tunnu löytyvän miestä/miehiä jotka ymmärtäisivät ja hyväksysivät tämän. Mono immesiä on ollut, mutta aina loppunut sitten siihen kun ihastun/rakastun toiseenkin.
Mustasukkaisuus ja tunteiden hallinta tuntuu olevan monelle vaikeaa. Toki en rajoita suhteissani aikuisten määrää, mutta olisin tyytyväinen jos löytäsin parisuhteeseen ymmärtäväisen immeisen. Oli sitten kyseessä mitä sukupuolta hyvänsä.
S24 sähköpostista tavoittaa jos tahtoo :)
-Turhautunut etsijä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2476280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k364702Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,272623Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3152331Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501535Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1841534Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611369Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331297- 361106
- 1821062