Vaippoja kiihottumiseen?

Anonyymi

Käytättekö aikuisten vaippoja kiihottumisen herättämiseksi? Löysin yhden todellisen kiihotusvaippamallin. Siinä on etuosa rapisevaa muovia, johon saa kiinnitettyä teipit ja takaosa pehmeää valkoista muovia. Se on kevyt päällä, vaikka on isokokoinen. Syntisen kiihottava vaippa! Voisi laittaa kesähameen alle ja olla onnellinen tunteesta!

22

1714

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moi!kerro minkä merkkinen vaippa on.olis kiihottavaa yhdessä olla vaippoissa.m45

    • Anonyymi

      Käytän muovista vaippaliinaa. Se tuntuu ihanalta päällä. Sillä hyväily tuntuu upealta.

      • ite käytän aikuisten teippi vaippoja muovi pintasii :)


      • olisko skypee missä voisi jutella lisää aiheesta? tai sähköposti ossaa?


    • Anonyymi

      Me molemmat käytämme vaippahousuja ja kuljeskelemme kotona vaippahoususillammme, tai nakuna

    • Anonyymi

      Annatteko pissan tulla spondesti vaippoihin?

      • Anonyymi

        Kyllä. Tuntuu kiihottavalta


    • Anonyymi

      Täällä myös aikuisten vaipoista kiihottuva liki 30v mies. Muovipintaiset teipparit välillä käytössä. Kiihottavaa antaa pissan tulla vaippaan ja vieläparempaa olis katsella naisen tekevän samoin! Huh

    • Anonyymi

      Mä vaippailen aina silloin tällöin ja olen tullut rohkeammaksi käyttää myös ulkoilessa. Hellepäivänä menin ostoksille ohuessa mekossa ja vaippan pukeutuneena vaippa oli My Diaper joka rapisee kävellessä en tiedä mikä siitä tekee tunteen et tuleeko huomatuksi. Little för BIG myös hyvä vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Uu kuulostaa hienolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uu kuulostaa hienolta

        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH. Toooooooooooooooooooosi mälsäääääääääääääää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH. Toooooooooooooooooooosi mälsäääääääääääääää.

        Mikä sit olis ei mälsää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sit olis ei mälsää?

        Kunnon naiminen, ponteva paneminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon naiminen, ponteva paneminen.

        Mimmone esileikki vaippoihi liityen ois parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimmone esileikki vaippoihi liityen ois parasta

        Kuivaksi vääntäminen ja sitten sormet nuollaan.


    • Anonyymi

      Mistä voin tilata teippareita

    • Fanta5y0fAll1um

      Itse olen mieltynyt enemmänkin sipuleihin.

      • Anonyymi

        Mikäs sipuli mahtaa olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sipuli mahtaa olla

        Esim. purjosipuli on mahtava!


    • Anonyymi

      Käytän päivittäin vaippoja, tarpeeeseen. Nykyisin teippivaippoja. Vaikka käytänkin ihan "oikeaan" tarpeeseen, niin myös nautiskelen vaippojen käytöstä. Tässä joku päivä meinasin saada sätkyn, kun oli kauppareissulla niin kiihottava näky: Edelläni meni arviolta pari-kolmikymppinen naisihminen, jolla oli tiukat ohuet legginsit, lähes läpikuultavat, ja niiden alla sellainen iso kuoruvaippa. Legginsit olivat tiukalla ja vaipan kuviointi ja kirjoitukset kuulsivat läpi.

      • Anonyymi

        Jos vaipan teksti erottui, niin huomasitko, oliko naisen vaippa Tena vai jonkun muun merkkinen. Missä kaupassa muuten pääsit ko näkyä ihailemaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe