Mitä tarkoittaa

Anonyymi

Ajatella likaa. Miten voi ajatella liikaa?

7

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin että ajattelee yvtäaikaa niin montaa asiaa, että ne sotkeentuvat keskenään lopulta kun aivot väsyy pitämään niitä omissa lokeroissaan johdonmukaisessa ja loigisessa järjestyksessä.

• Niin, että jää omien ajatusten ja mielikuvien vangiksi. Silloin todellisuus ja omat mielikuvat sekoittuvat ja lopputulos ei välttämättä ole lähelläkään totuutta.

• Anonyymi

Lian ajattelu ilmenee verenvuotona päässä.

• Anonyymi

Siten että elää kokoajan kelaten joko menneitä tai tulevia tapahtumia, ei osaa elää ns hetkessä :/

• Anonyymi

Joo. On vaikea olla spontaani kun joutuu miettimään mitä sanoo niin paljon. Minä vaan ajattelen ja ajattelen. Kokoajan. No yliajattelu on hyväksi jos tekee työkseen jotain mikä vaatii paljon mietintää. Mutta välillä sitä haluaisi vaan olla rauhassa. Vastustan sitä ajatusta että ei saisi miettiä liikaa päätöksiä tehtäessä. Jokainen miettiköön niin paljon kuin on tarpeen.
      Esimerkiksi naisiin kohdistuisi vähemmän väkivaltaa jos heidät opetettaisiin kärsivällisiksi. Kumppani valitaan liian helposti, miettimättä nykyisin. Miettii liian vähän on isompi ongelma ehkä kumminkin.

• Jos ajattelet likaa liikaa, niin ajattele, että vettä on enemmän kuin paskaa...

• Anonyymi

Jaahas! Muistelen, että mulle annettiin joskus tälläinen kotiläksy. Ajattelin sen tarkoittavan sitä, ettei käperry ikäväänsä/kaipaukseensa ja murehdi sitä liikaa. Eikä varsinkaan palstaile siitä päivät pääksytysten. Parempi olisi vaikka neuloa hänelle villasukat (tai jos on pitkä odotusaika niin villapaita) odottamaan hänen näkemistään. Muunkinlaisen kivan harrastuksen voi keksiä. Esim. Kakkujen leivonta, tyynyliinojen ompelu, lenkkeily, kimppajumpat ..onhan näitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1748
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      140
      1454
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1251
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      11
      865
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      821
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      711
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      551
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      504
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      47