Menetimmekö mahdollisuuden puhua taas kerran? Ehdotit jotain, mutta en ollut varma, mitä oikein tarkoitit, enkä voinut sellaiseen ottaan mitään kantaa tuossa seurassa. Tulkitsin katoamisesi myös siten, että halusit paeta paikalta, tein sitten itsekin samoin. Tahtoisin kyllä puhua kanssasi, mutta en ota sinusta enää mitään selvää. Ehkä vältteletkin tarkoituksella minua, enkä tahdo "ahdistella", kun välitän sinusta liikaa.
Olisiko voitu puhua viimeksi nähdessämme?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hän voi tuskailla samoilla ajatuksilla sinusta eikun rikkomaan jäätä ja kysy häneltä
- Anonyymi
Liikaa muita ympärillä...
Sulla on mun numero, laita viesti- Anonyymi
Niin on sinullakin numeroni, olisi nyt vuorosi toimia, jos vaan tahdot.
- Anonyymi
Sillä osoitetaan myös ettei kiinnosta. Ällöttää, kun eräs mies kuvittelee minun olevan jollain tavoin hänestä kiinnostunut. pyrkii samoihin paikkoihin kuin minä ja joudun väistelemään. Kaupassakaan ei saa olla enää rauhassa, kun äijä tunkee samalle osastolle, yököttävää.
- Anonyymi
Joo minustakin on outoa kun sen kaljun oon näkevinäni kaupoissa! Yhtään ei kiinnostais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minustakin on outoa kun sen kaljun oon näkevinäni kaupoissa! Yhtään ei kiinnostais.
Minä en ole näkevinäni mitään, vaan äijä on oikeasti ahdistelija,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole näkevinäni mitään, vaan äijä on oikeasti ahdistelija,
Yksi toinen saisi mua ahdistella mielin määrin. T edellinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi toinen saisi mua ahdistella mielin määrin. T edellinen!
Tuossa ylempänä oli sulle mielipide asiaan, jos itse pyrit jonkun iholle, että miltä oikeasti tuntuu, kun ei kiinnosta.
- Anonyymi
Menetin, enkä kyllä mitään ehdotellut. Hän itse änki paikalle ja sitten taas heti kohta pois, kun yritin jotain keskustella. Tuli varmaan näyttämään, että katso vielä kerran mistä jäit paitsi. Olisin vain halunnut olla rauhassa.
- Anonyymi
Ap on tarkoitettu naiselta miehelle.
- Anonyymi
Kaikki mahdollisuudet puhumiseen loppui monta vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898