Elikkä olen oinas nainen ja minulla on aurinko härässä, kuu ravussa, merkurius oinaassa, venus oinaassa, mars ravussa, jupiter skorpionissa, saturnus leijonassa, uranus kaloissa, neptunus vesimiehessä, pluto jousimiehessä, lilith neitsyessä, asc node oinaassa ja olen nousevalta merkiltä vaaka olisi kiva tietää että millainen olen luonteeltani asteologisen tulkinnan perusteella ja aivan mielenkiinnosta kysyn.
Voisko joku tehdä tulkinnan
5
744
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Seppo Tanhualta ( astro.fi) halpa robottitulkinta, niin tiedät.
- Anonyymi
Olet varmaan ihan ok. Luonteesi ja lahjasi paljastuvat paremmin ihan vain elämällä, työtä tekemällä ja levolla. Benedictus opetti: ora et labora - Rukoile ja tee työtä. Molempia!
Se on vaativa tie, mutta jotkut on kokeillu .. en tosin ole varma tunnenko sellaisia. No joo-- mun vanhemmat teki paljon töitä, kun oli pakko ja olivat vaatimattomista oloista. Ja kyllä ne varmaan rukoilikin aika paljon. - Anonyymi
Olet sekoitus vähän kaikkea. Aurinkomerkin perusteella muut näkevät sinut rehellisenä ja lempeänä, olet uskollinen, mutta saatat menettää riitatilanteissa malttisi. Kuu ravussa tekee sinusta kiltinoloisen ihmisen, joka viehättää muita herkkyydellä ja huolehtivaiduudellaan. Vaaka askendenttissa viestii luovuutta ja rauhaa, olet mielenkiintoinen persoona, jota kaikki eivät ehkä välttämättä ymmärrä. Näiden perusteella osaat varmasti rakentaa kestäviä ystävyys - ja rakkaussuhteita, huolehdit muista, muttet itsenäisen ilmamerkki vaa'an ansiosta kuitenkaan takerru muihin.
En osaa tulkita planeettoja, mutta oinas planeetassa tarkoittaa yleensä vankkaa kunnianhimoa ja seikkailunhaluista elämänasennetta. Olet valmis tekemään kaiken ja yli saavuttaaksesi tavoitteesi. Kun asiat eivät menekään haluamallasi tavalla, et ehkä osaa käsitellä niitä heti. Toisaalta suhtaudut itseesi luottavaisin mielin ja olet valmis myös auttamaan muita. Hurmaat ihmissuhteissa skorpionin tavoin mystisellä olemuksellasi. Suhtaudut rahaan vaihtelevasti, toisaalta kalojen tavoin säästät, leijonamaisesti tuhlaat.
Tiivistettynä, olet mielenkiintoinen persoona sikäli, että ulkokuoresi viestittää kärsivällistä ja tasaista, rauhallistakin ja hieman vetäytyvää luonnetta, mutta kun sinut tuntee paremmin, huomaa, että kuoren alta paljastuu toinen puolesi; tulisieluinen seikkalija. - Anonyymi
"minulla on aurinko härässä, kuu ravussa, merkurius oinaassa, venus oinaassa, mars ravussa, jupiter skorpionissa, saturnus leijonassa, uranus kaloissa, neptunus vesimiehessä, pluto jousimiehessä, lilith neitsyessä, asc node oinaassa ja olen nousevalta merkiltä vaaka"
Kyllä nuo vahvasti ennustavat tummaa, komeaa, sikamaisen rikasta ja makuuhuonetaidot omaavaa miestä! - Anonyymi
Juttu alotttu 2019, eli arvelen, ettei alottaja enää lue näitä juttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908277
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573082- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770