Voisko joku tehdä tulkinnan

Anonyymi

Elikkä olen oinas nainen ja minulla on aurinko härässä, kuu ravussa, merkurius oinaassa, venus oinaassa, mars ravussa, jupiter skorpionissa, saturnus leijonassa, uranus kaloissa, neptunus vesimiehessä, pluto jousimiehessä, lilith neitsyessä, asc node oinaassa ja olen nousevalta merkiltä vaaka olisi kiva tietää että millainen olen luonteeltani asteologisen tulkinnan perusteella ja aivan mielenkiinnosta kysyn.

5

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta Seppo Tanhualta ( astro.fi) halpa robottitulkinta, niin tiedät.

    • Anonyymi

      Olet varmaan ihan ok. Luonteesi ja lahjasi paljastuvat paremmin ihan vain elämällä, työtä tekemällä ja levolla. Benedictus opetti: ora et labora - Rukoile ja tee työtä. Molempia!
      Se on vaativa tie, mutta jotkut on kokeillu .. en tosin ole varma tunnenko sellaisia. No joo-- mun vanhemmat teki paljon töitä, kun oli pakko ja olivat vaatimattomista oloista. Ja kyllä ne varmaan rukoilikin aika paljon.

    • Anonyymi

      Olet sekoitus vähän kaikkea. Aurinkomerkin perusteella muut näkevät sinut rehellisenä ja lempeänä, olet uskollinen, mutta saatat menettää riitatilanteissa malttisi. Kuu ravussa tekee sinusta kiltinoloisen ihmisen, joka viehättää muita herkkyydellä ja huolehtivaiduudellaan. Vaaka askendenttissa viestii luovuutta ja rauhaa, olet mielenkiintoinen persoona, jota kaikki eivät ehkä välttämättä ymmärrä. Näiden perusteella osaat varmasti rakentaa kestäviä ystävyys - ja rakkaussuhteita, huolehdit muista, muttet itsenäisen ilmamerkki vaa'an ansiosta kuitenkaan takerru muihin.

      En osaa tulkita planeettoja, mutta oinas planeetassa tarkoittaa yleensä vankkaa kunnianhimoa ja seikkailunhaluista elämänasennetta. Olet valmis tekemään kaiken ja yli saavuttaaksesi tavoitteesi. Kun asiat eivät menekään haluamallasi tavalla, et ehkä osaa käsitellä niitä heti. Toisaalta suhtaudut itseesi luottavaisin mielin ja olet valmis myös auttamaan muita. Hurmaat ihmissuhteissa skorpionin tavoin mystisellä olemuksellasi. Suhtaudut rahaan vaihtelevasti, toisaalta kalojen tavoin säästät, leijonamaisesti tuhlaat.

      Tiivistettynä, olet mielenkiintoinen persoona sikäli, että ulkokuoresi viestittää kärsivällistä ja tasaista, rauhallistakin ja hieman vetäytyvää luonnetta, mutta kun sinut tuntee paremmin, huomaa, että kuoren alta paljastuu toinen puolesi; tulisieluinen seikkalija.

    • Anonyymi

      "minulla on aurinko härässä, kuu ravussa, merkurius oinaassa, venus oinaassa, mars ravussa, jupiter skorpionissa, saturnus leijonassa, uranus kaloissa, neptunus vesimiehessä, pluto jousimiehessä, lilith neitsyessä, asc node oinaassa ja olen nousevalta merkiltä vaaka"

      Kyllä nuo vahvasti ennustavat tummaa, komeaa, sikamaisen rikasta ja makuuhuonetaidot omaavaa miestä!

    • Anonyymi

      Juttu alotttu 2019, eli arvelen, ettei alottaja enää lue näitä juttuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3852
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      119
      1514
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      272
      1358
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1319
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1204
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      57
      1001
    Aihe