Tässä asennevammaisuuden ennätysesimerkki.
Viimeksi kun kävin prätkällä Buriramissa niin keskinopeus oli päälle sadan, vaikka pidin kolme kunnon taukoa ja tankkasin kahdesti.
Suomessa ajoin Busalla tutkaan 336 km/h radalla.
Minulla olisi todennäköisesti myös ylinopeuden suomen ennätys, jos poliisit olisivat saaneet kiinni.
Mittari näytti päälle 300 kun poliisiauto tuli vastaan.
Sanonko......en sano.
Thaimaalainen asenne, paras henkivakuutus.
107
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanon kuitenkin......
300 vauhdissa ei silmä erota vastaantulevia autoja erotellen onko poliisi vai muu, koska näkökentässä vilisee kaikki hiemankin ajolinjasta sivussa oleva.
T Kokemus puhuu 275 km/h.- Anonyymi
Onhan tuon smurffin puheet huomattu jo kauan sitten hieman löysäpäisiksi, en oikein ymmärrä mitä kehuskelun aihetta tuossakin on, no narsistilla on narsistin jutut...
- Anonyymi
Toi tyyppi tuolla toisaalla kertoi lopettaneensa kaahailun, kaikkea se illuusionaimisiinmeno teettää kun aijailee montaa eri morsiantakin.
- Anonyymi
Joo näin kirjoitti tossa toisessa vuodatuksessaan tämä Neiti vuokramobedisti:
"Vuokrapyörissä on kestävyyden vuoksi hieman kovemmat renkaat, jotka ei ole niin pitäviä, mutta ei se minua haittaa kun olen lopettanut kaahaamisen muutenkin."
Siis ei ole kaahaamista Buriramin keskinopeus hehhee olisipa taas mukavaa saada babla kilometreistä ja taukojen minuuteista, voisi kommentoida ja taas peppusilla olisi oireiltavaa. - Anonyymi
Jep jep, petteri ajele sinä vaan näillä teillä millä nopeudella haluat, amazon cafeissa on tullut käytyä ainakin kymmessä paikassa, harvoin niissä on paakkellisia, smootieta ei tiedä kun en niitä juo niihin lisätään aina käytännössä mitallinen sokerilitkua, kahvi on parasta thaimaassa amazonissa...
Minulla on kaveri berliinissä, olen käynyt saksassa monta kertaa pääosin hannoferissa messuilla, niin tuolla Karilla siis suomalainen on oli aito Bmw M5 olen ajanut sillä jonkin verran... autobaanoilla, silloin kun niissä ei vielä ollut nopeusrajoituksia. ajonopeudet on huimia, Kari muutti suomeen muutama vuosi sitten. vaihtoi uuteen M5 ennen muuttoa, sai verottajalta 24.000 euron autoveron, kirosi asiaa kauan ja hartaasti. - Anonyymi
Vauhtisokeus on prätkällä korostuneempi kuin autolla. Kerran olin ajanut baanalla pitkään kovaa ja menin tankkaamaan. Ihmettelin kun bensamittarit vain vilahti ohitse enkä ehtinyt pysähtyä. Vilkaisin mittaria ja vauhtia oli 80 vaikka se tuntu kävelyvauhdilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep, petteri ajele sinä vaan näillä teillä millä nopeudella haluat, amazon cafeissa on tullut käytyä ainakin kymmessä paikassa, harvoin niissä on paakkellisia, smootieta ei tiedä kun en niitä juo niihin lisätään aina käytännössä mitallinen sokerilitkua, kahvi on parasta thaimaassa amazonissa...
Minulla on kaveri berliinissä, olen käynyt saksassa monta kertaa pääosin hannoferissa messuilla, niin tuolla Karilla siis suomalainen on oli aito Bmw M5 olen ajanut sillä jonkin verran... autobaanoilla, silloin kun niissä ei vielä ollut nopeusrajoituksia. ajonopeudet on huimia, Kari muutti suomeen muutama vuosi sitten. vaihtoi uuteen M5 ennen muuttoa, sai verottajalta 24.000 euron autoveron, kirosi asiaa kauan ja hartaasti.vai ei Amazonissa ole muka leivonnaisia..? sitten et ole koskaan käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaveri berliinissä, olen käynyt saksassa monta kertaa pääosin hannoferissa messuilla, niin tuolla Karilla siis suomalainen on oli aito Bmw M5 olen ajanut sillä jonkin verran... autobaanoilla, silloin kun niissä ei vielä ollut nopeusrajoituksia. ajonopeudet on huimia, Kari muutti suomeen muutama vuosi sitten. vaihtoi uuteen M5 ennen muuttoa, sai verottajalta 24.000 euron autoveron, kirosi asiaa kauan ja hartaasti.paras kahvi taas löytyy starbucksista, esim americano hyvin lähellä meidän kahvia mutta mielestäni parempaa.
- Anonyymi
Kameliamaliahan se siinä aijasi taas ratakireenä seksiobjektina ja huippukroppaluomuspesiaalina taukobaakkelsin, POSSU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kameliamaliahan se siinä aijasi taas ratakireenä seksiobjektina ja huippukroppaluomuspesiaalina taukobaakkelsin, POSSU.
Jaahas Dille tekee taas poistettujen ennätystä kun sillä paniikkipäivä ja naimisiinkin pitäis horotaluttaa, mutta palstamatkailu tärkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaveri berliinissä, olen käynyt saksassa monta kertaa pääosin hannoferissa messuilla, niin tuolla Karilla siis suomalainen on oli aito Bmw M5 olen ajanut sillä jonkin verran... autobaanoilla, silloin kun niissä ei vielä ollut nopeusrajoituksia. ajonopeudet on huimia, Kari muutti suomeen muutama vuosi sitten. vaihtoi uuteen M5 ennen muuttoa, sai verottajalta 24.000 euron autoveron, kirosi asiaa kauan ja hartaasti.Missähän Hiekkaharjun Nesteen amazonissa sinä Petteri olet käynyt kun ei paakkelsia mukamas ole? Sehän kuuluu Amazonin konseptiin ne leivonnaiset ja Amazonin smoothiet on erittän laadukkaita myös.
Se on tietysti eri asia että et raaski ostaa sadan bahtin paakkelssia, riisipussimies.
Juuri kerroit että ajat 40-60 kmh nopeuksilla ja nyt oletkin päästellyt M5 bemulla menemään Saksan baanoilla. Autoveron ei pitäisi tulla kellekään yllätyksenä. Verohallinnon ja Trafin sivuilla on laskuri jonne syötetään tiedot ja se kertoo veron määrän.
Hayabusaan ei ollut tarakkaa saatavana silloin -99. Broidi hitsasi minulle sellaisen ja siihen tuli takalaukulle adapteri pikakiinnitys. Broidi teki sen tarakan vaan niin ohuesta metallista että se jousti yli 200 vauhdissa ja alkoi pomppimaan tuulenvastuksesta.
Pientä kilvanajoa kun tuli baanalla niin jouduin toisella kädellä pitämään laukusta kiinni toisen ollessa kaasukahvalla. Tarakka sitten vielä katkesi lopulta ja takalaukku oli sen jälkeen mustekalaverkolla kiinni satulassa loppumatkan.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän Hiekkaharjun Nesteen amazonissa sinä Petteri olet käynyt kun ei paakkelsia mukamas ole? Sehän kuuluu Amazonin konseptiin ne leivonnaiset ja Amazonin smoothiet on erittän laadukkaita myös.
Se on tietysti eri asia että et raaski ostaa sadan bahtin paakkelssia, riisipussimies.
Juuri kerroit että ajat 40-60 kmh nopeuksilla ja nyt oletkin päästellyt M5 bemulla menemään Saksan baanoilla. Autoveron ei pitäisi tulla kellekään yllätyksenä. Verohallinnon ja Trafin sivuilla on laskuri jonne syötetään tiedot ja se kertoo veron määrän.
Hayabusaan ei ollut tarakkaa saatavana silloin -99. Broidi hitsasi minulle sellaisen ja siihen tuli takalaukulle adapteri pikakiinnitys. Broidi teki sen tarakan vaan niin ohuesta metallista että se jousti yli 200 vauhdissa ja alkoi pomppimaan tuulenvastuksesta.
Pientä kilvanajoa kun tuli baanalla niin jouduin toisella kädellä pitämään laukusta kiinni toisen ollessa kaasukahvalla. Tarakka sitten vielä katkesi lopulta ja takalaukku oli sen jälkeen mustekalaverkolla kiinni satulassa loppumatkan.
T 2010Mene nyt hyvänen aika valmistautumaan naippasjuhliisi jo ja laita mustekaloja mahas ympäri, toimii korsettina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt hyvänen aika valmistautumaan naippasjuhliisi jo ja laita mustekaloja mahas ympäri, toimii korsettina.
Lerppaa harmittaa kun itsellään ei ole koskaan mitään kerrottavaa matkoista eikä moottoripyöristä. Kumpiakaan kun ei ole.
Lerpan matkakertomukset on "minä olen jo täällä" ja moottoripyöräkertomukset "minulla oli moottoripyörä". Ei ihan kauheasti ole actionia noissa tarinoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerppaa harmittaa kun itsellään ei ole koskaan mitään kerrottavaa matkoista eikä moottoripyöristä. Kumpiakaan kun ei ole.
Lerpan matkakertomukset on "minä olen jo täällä" ja moottoripyöräkertomukset "minulla oli moottoripyörä". Ei ihan kauheasti ole actionia noissa tarinoissa.unohdit nuo jutut lehtien uutisista mitä lerppa postailee. ne on henkilökohtaisia matkakertomuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän Hiekkaharjun Nesteen amazonissa sinä Petteri olet käynyt kun ei paakkelsia mukamas ole? Sehän kuuluu Amazonin konseptiin ne leivonnaiset ja Amazonin smoothiet on erittän laadukkaita myös.
T 2010Jaa jaa tuo kuvasi ns. paakkelssi on ihan standardi kamaa, se löytyy tuolla dominokeksillä lähes jokaiselta markkinapaikalta, maksaa 20-30 paateroa, niissä Amazon kuppiloissa missä olen käynyt tuota ei ole vastaan tullut, yleensä purtavaa löytyy pähkinöitä, ja keksejä, vielä tuosta paakkelsista, tuo on halpa kopio schacer kakusta, jokaisesta 7/11 huomattavasti parempi kakkupala, aika pitkälle samanlainen kuin tuo sinun kuvasi, mutta siinä on vielä suklaa kuorrutus... Maksaa 30-40 paateroa.. sinun kannattaa käydä kahvilla useammin, mun ei tarvi tien toisella puolella on ptt jota muuten phaikut kutsuvat potatoksi, siinä on Amazon vieressä kuten 7/11 kauppakin.
- Anonyymi
Muuten täällä on aivan uskomattoman laadukkaat jäätelöt, sekä täytekakut sekä peruskääretortut, mansikka hilloilla...
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten täällä on aivan uskomattoman laadukkaat jäätelöt, sekä täytekakut sekä peruskääretortut, mansikka hilloilla...
By NumBallpaljon maksaa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa tuo kuvasi ns. paakkelssi on ihan standardi kamaa, se löytyy tuolla dominokeksillä lähes jokaiselta markkinapaikalta, maksaa 20-30 paateroa, niissä Amazon kuppiloissa missä olen käynyt tuota ei ole vastaan tullut, yleensä purtavaa löytyy pähkinöitä, ja keksejä, vielä tuosta paakkelsista, tuo on halpa kopio schacer kakusta, jokaisesta 7/11 huomattavasti parempi kakkupala, aika pitkälle samanlainen kuin tuo sinun kuvasi, mutta siinä on vielä suklaa kuorrutus... Maksaa 30-40 paateroa.. sinun kannattaa käydä kahvilla useammin, mun ei tarvi tien toisella puolella on ptt jota muuten phaikut kutsuvat potatoksi, siinä on Amazon vieressä kuten 7/11 kauppakin.
Ensin siellä sinun Amazonissa ei ollut paakkelssia ja nyt se on jo standardi kamaa? Koeta nyt päättää.
Tuo kakku on legendaarinen ja löytyy kaikista Amazoneista jos ei ole loppu. Se ei ole mikään kopio. Mutsis on halpa kopio norsusta.
Kuuluu Amazonin vakivalikoimaan kuten myös mansikkaleivos. Suklaakakkuja on ainakin kolmea erilaista. Nyt oli tullut uutuus sellainen toffeen värinen.
Kyseinen kakku ei lähde 20-30 bahtilla. Muistaakseni 80 bahtia. Sairaan hyvää.
Onko Hin lek faissa huoltoasema? Omakotialueella siis huoltsikka ja Amazon cafe? Tosi outoa. Pääteiden varsillahan nuo huoltoasemat sijaitsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin siellä sinun Amazonissa ei ollut paakkelssia ja nyt se on jo standardi kamaa? Koeta nyt päättää.
Tuo kakku on legendaarinen ja löytyy kaikista Amazoneista jos ei ole loppu. Se ei ole mikään kopio. Mutsis on halpa kopio norsusta.
Kuuluu Amazonin vakivalikoimaan kuten myös mansikkaleivos. Suklaakakkuja on ainakin kolmea erilaista. Nyt oli tullut uutuus sellainen toffeen värinen.
Onko Hin lek faissa huoltoasema? Omakotialueella siis huoltsikka ja Amazon cafe? Tosi outoa. Pääteiden varsillahan nuo huoltoasemat sijaitsee.On siellä näkäöjään pieni asema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hin lek faissa huoltoasema? Omakotialueella siis huoltsikka ja Amazon cafe? Tosi outoa. Pääteiden varsillahan nuo huoltoasemat sijaitsee.Paniikkia pukkaa illuusiomotoristilla nyt yhdestä vitunbaakkelssista, mitä seuraavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä näkäöjään pieni asema.
Karttagoogle laulaa Savossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauhtisokeus on prätkällä korostuneempi kuin autolla. Kerran olin ajanut baanalla pitkään kovaa ja menin tankkaamaan. Ihmettelin kun bensamittarit vain vilahti ohitse enkä ehtinyt pysähtyä. Vilkaisin mittaria ja vauhtia oli 80 vaikka se tuntu kävelyvauhdilta.
Voijumalauta mikä hidashoksotin, pensamittarit vilahti ohi ja jätkä kertoo hallitsevansa vuokrakuttaperkansa kaikissa tilanteissa, auttakaa ny hyvänen aika joku tota Neitiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paniikkia pukkaa illuusiomotoristilla nyt yhdestä vitunbaakkelssista, mitä seuraavaksi.
Jaa ja jotta että mitä pukkaa...
Sensulta kalsari pyykkiä veikkaan.
Jarrutus jälkineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ja jotta että mitä pukkaa...
Sensulta kalsari pyykkiä veikkaan.
Jarrutus jälkineen.Hammaslääkärikokkivaimonsa ei liene mikään neitsyt pyykärinäänkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammaslääkärikokkivaimonsa ei liene mikään neitsyt pyykärinäänkään?
Sry... Kirjoitan täältä Hui Haista nopeasti ilman monokkelia Nasalta saamallani äly puhelimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hin lek faissa huoltoasema? Omakotialueella siis huoltsikka ja Amazon cafe? Tosi outoa. Pääteiden varsillahan nuo huoltoasemat sijaitsee.Resupetteri tuota paakkelssia ei löyty mistään niistä amazoneista missä minä olen käynyt, mutta se löytyy lähes jokaiselta markkinapaikalta jolla olen käynnyt, se maksaa muutaman kymmenen paateroa, niitä on useita versioita, mm. keksillä tai ilman, oleskelualueeni lähellä on ainakin neljä bensa-asemaa ihan uusin tänä vuonna rakennettu shell, viime vuotinen ptt jolla on amazon ja 7/11 varsin lähellä asuntoani, sekä pari pientä yksitystä, tämä tie jonka varrella asun on erittäin vilkaasti liikennöity.
muutama sana vielä amazonista, yleensäkään täyskäreitä en ole yhdessäkään niissä nähnyt, missä olen käynyt, on se sitten ollut huoltoasemalla tai kauppakeskuksessa, lisäksi amazonin vetonaula ei ole mikään 2010 mainitsema, vaan kukkaistutukset, ja nekin on thaimaalaiseen tapaan hieman horjuva käsite, ja jättäkää idioootti kysymykset tekemättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri tuota paakkelssia ei löyty mistään niistä amazoneista missä minä olen käynyt, mutta se löytyy lähes jokaiselta markkinapaikalta jolla olen käynnyt, se maksaa muutaman kymmenen paateroa, niitä on useita versioita, mm. keksillä tai ilman, oleskelualueeni lähellä on ainakin neljä bensa-asemaa ihan uusin tänä vuonna rakennettu shell, viime vuotinen ptt jolla on amazon ja 7/11 varsin lähellä asuntoani, sekä pari pientä yksitystä, tämä tie jonka varrella asun on erittäin vilkaasti liikennöity.
muutama sana vielä amazonista, yleensäkään täyskäreitä en ole yhdessäkään niissä nähnyt, missä olen käynyt, on se sitten ollut huoltoasemalla tai kauppakeskuksessa, lisäksi amazonin vetonaula ei ole mikään 2010 mainitsema, vaan kukkaistutukset, ja nekin on thaimaalaiseen tapaan hieman horjuva käsite, ja jättäkää idioootti kysymykset tekemättä.Petteri ei ole koskaan käynyt cafe Amazonissa muuta kuin suomi24 matkalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaveri berliinissä, olen käynyt saksassa monta kertaa pääosin hannoferissa messuilla, niin tuolla Karilla siis suomalainen on oli aito Bmw M5 olen ajanut sillä jonkin verran... autobaanoilla, silloin kun niissä ei vielä ollut nopeusrajoituksia. ajonopeudet on huimia, Kari muutti suomeen muutama vuosi sitten. vaihtoi uuteen M5 ennen muuttoa, sai verottajalta 24.000 euron autoveron, kirosi asiaa kauan ja hartaasti.olet asunut thaimaassa ainakin 10 vuotta (?) ja olet käynyt ainoastaan kymmenessä Amazon Cafessa.????? onko sulla joku neliökilometrin alue missä liikut.???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet asunut thaimaassa ainakin 10 vuotta (?) ja olet käynyt ainoastaan kymmenessä Amazon Cafessa.????? onko sulla joku neliökilometrin alue missä liikut.???
Monessako mäkkärissä oot käyny, entä robertissa, mutta montako kertaa espressossa ( väärin kirjoitettu) ?????
Ootko joku koffee bongari ????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monessako mäkkärissä oot käyny, entä robertissa, mutta montako kertaa espressossa ( väärin kirjoitettu) ?????
Ootko joku koffee bongari ?????kyllä olen, kaffetta menee 6- 10 kuppia päivässä. mäkkärit ei kiinnosta starbucks ehkä paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä olen, kaffetta menee 6- 10 kuppia päivässä. mäkkärit ei kiinnosta starbucks ehkä paras.
Amazonissa muuten paljon muutakin ostettavaa, tietäisit jos olisit joskus käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amazonissa muuten paljon muutakin ostettavaa, tietäisit jos olisit joskus käynyt.
Halpahallissakin on paljon ostettavaa, monessako olet käynyt, siis täytyykö käydä saman konsernin kuppiloissa mahdollisimman monessa?
Siis koska Starbuck on ehkä paras, montako Starbuckkia olet kolunnut kun tuo määrä on tärkeä sinulle.
En ole lerppasi mutta kirjoituksistasi peilaa paha ongelmasi.
Sua ei kiinnosta mäkkäri, selvä, no miksi lerppaasi täytyisi kiinnostaa joku Amazooni siinä määrin että olisi täytynyt käydä mahdollisimman monessa?
Voisitko ajatella että itse matkustasit juomaan paljon kahvia ja ostamaan paljon muutakin thaimaan Amazooneista?
En ole yhdessäkään Amazoonissa käynyt mutta thaimaassa kyllä kaffetta juomassa jopa omassa thaimaan kodissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpahallissakin on paljon ostettavaa, monessako olet käynyt, siis täytyykö käydä saman konsernin kuppiloissa mahdollisimman monessa?
Siis koska Starbuck on ehkä paras, montako Starbuckkia olet kolunnut kun tuo määrä on tärkeä sinulle.
En ole lerppasi mutta kirjoituksistasi peilaa paha ongelmasi.
Sua ei kiinnosta mäkkäri, selvä, no miksi lerppaasi täytyisi kiinnostaa joku Amazooni siinä määrin että olisi täytynyt käydä mahdollisimman monessa?
Voisitko ajatella että itse matkustasit juomaan paljon kahvia ja ostamaan paljon muutakin thaimaan Amazooneista?
En ole yhdessäkään Amazoonissa käynyt mutta thaimaassa kyllä kaffetta juomassa jopa omassa thaimaan kodissa.hoitaja tuo kyllä kohta sen jukurtin, ota nyt rauhallisesti...
- Anonyymi
Nettitrolli puhuu asennevammoista.
- Anonyymi
Aloittaja asennevammaisuudesta uuden aloituksen aloittaa asennoituen kakstuhattakymppiä kohtaan oudon asenteellisesti.
Aloittaja kirjoittaa radalla 336 km Busalla. Taisin itse lukea, että suljetulla tienpätkällä 2010 ajoi. Ihan sama, tai sitten ei. En viitsi tarkistaa kuka on kirjoittanut ja mitä.
Suljettu tienpätkä ja tuttu poliisimies... No joo. Itse olen ollut mukana (laittomissa) kisoissa missä autojen varttimailin aikoja on mittailtu siinä sivussa loppunopeuksienkin selvitessä.
Saksassa olen Nürburgringillä (autolla) käynyt "pyörähtelemässä". Tuttu poliisimies kysyi paljonko oli huippunopeus. Leikkimielisesti vastasin, että en nyt sattuneista syistä tätä voi muistaa. Totta puhuin. Lähinnä tuli pyörähdyksillä kierroslukumittaria seurattua.
Saksan moottoriteillä on myös aikuistenoikeasti suhteellisen vaikeaa ajaa yli 300 km/h. Ruuhkaisia kun tuppaavat olemaan. Kerran olen saanut päiväsaikaan mittariin avoautolla rätti alhaalla 280 lukeman. Sivutuuli hieman huteraksi matkanteon teki ja vaimo ihan oikeasti oli kaiken kohinan keskellä pissata housuihinsa pelkääjän paikalla... herrasmiehenä sitten hiljentelin vauhtia.- Anonyymi
Junaradan vieressä oli tuolla paikalla 4km pitkä suora jossa jossa ei yhtään risteystä. 4km ei riittänyt täyteen vauhtiin. Piti hakea kahden markan vauhti jo ennen suoraa.
Kyseistä suoraa ei enää ole. Liikennejärjestelyt muuttuneet. Viime kesänä ajoin sieltä kautta.
Meillä oli suoran molemmissa päissä kaverit pysäyttämässä liikenteen ja videokuvaaja ja MP-poliisi suoran päässä. Peilit poistettiin tuulenvastuksen minimoimiseksi ja pyörässä oli viriputki ja tehokkaampi ruiskuboksi. Takapyörältä yli 190 hevosta.
Mittarinopeus 300 tuli nopeasti mutta sitten viimeiset 40kmh hitaasti. Suora riitti nippa nappa. En nykyään uskaltaisi enää ajaa tuommoisia nopeuksia. Kahdessa sadassakin jo pelottaa.
Lahtelaiset tuntevat kyseisen MP-poliisin varsin hyvin. Jätetään nyt nimi mainitsematta. Saattaa olla jo eläkkeelläkin.
Nostan hattua kisakuskeille jotka osaavat tuollaisista vauhdeista vielä jarruttaa oikeaan aikaan mutkaan tultaessa. 93,3 metriä sekunnissa kun on vauhtia. Itseltä ei onnistu kun puuttuu ajokokemus moisista nopeuksista.
Naama oli pleksin takana niin tiukkaan tankissa kiinni kuin voi. Tuuli ravisteli kypärää niin että näkökenttä sumentui ja tie näkyi mustana viivana ja vihreä pelto muuttui valkoiseksi.
Nürburgringillä olen ajanut kahdella eri pyörällä. Hyvin rauhallisesti, kun hyvää lomamatkaa ei halua pilata onnettomuudella. Kyllä silti muutaman ohitettavan löysin.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junaradan vieressä oli tuolla paikalla 4km pitkä suora jossa jossa ei yhtään risteystä. 4km ei riittänyt täyteen vauhtiin. Piti hakea kahden markan vauhti jo ennen suoraa.
Kyseistä suoraa ei enää ole. Liikennejärjestelyt muuttuneet. Viime kesänä ajoin sieltä kautta.
Meillä oli suoran molemmissa päissä kaverit pysäyttämässä liikenteen ja videokuvaaja ja MP-poliisi suoran päässä. Peilit poistettiin tuulenvastuksen minimoimiseksi ja pyörässä oli viriputki ja tehokkaampi ruiskuboksi. Takapyörältä yli 190 hevosta.
Mittarinopeus 300 tuli nopeasti mutta sitten viimeiset 40kmh hitaasti. Suora riitti nippa nappa. En nykyään uskaltaisi enää ajaa tuommoisia nopeuksia. Kahdessa sadassakin jo pelottaa.
Lahtelaiset tuntevat kyseisen MP-poliisin varsin hyvin. Jätetään nyt nimi mainitsematta. Saattaa olla jo eläkkeelläkin.
Nostan hattua kisakuskeille jotka osaavat tuollaisista vauhdeista vielä jarruttaa oikeaan aikaan mutkaan tultaessa. 93,3 metriä sekunnissa kun on vauhtia. Itseltä ei onnistu kun puuttuu ajokokemus moisista nopeuksista.
Naama oli pleksin takana niin tiukkaan tankissa kiinni kuin voi. Tuuli ravisteli kypärää niin että näkökenttä sumentui ja tie näkyi mustana viivana ja vihreä pelto muuttui valkoiseksi.
Nürburgringillä olen ajanut kahdella eri pyörällä. Hyvin rauhallisesti, kun hyvää lomamatkaa ei halua pilata onnettomuudella. Kyllä silti muutaman ohitettavan löysin.
T 2010Näkökenttä sumentui mutta poliisiauton erotit vastaantulijana kun suomen ennätystä ajelit, niin ne jutut muuttuu.
Oot sä kyllä kova jätkä, paljo on exäs menettäny tyhmyyttään kun sut on päästänyt muualle narssuilemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkökenttä sumentui mutta poliisiauton erotit vastaantulijana kun suomen ennätystä ajelit, niin ne jutut muuttuu.
Oot sä kyllä kova jätkä, paljo on exäs menettäny tyhmyyttään kun sut on päästänyt muualle narssuilemaan.Koetapas joskus kirjoittaa yksi kirjoitus jossa et keljuile toisille ja vääristele toisten kirjoituksia, etkä rakentele kopioita etkä väsää kummallisia analyysejäsi kirjoittajista, kun ei ne tunnu menevän maaliin. Kai sinäkin olet edes joskus käynyt jossakin matkalla ja tehnyt jotakin että kai sinullakin on joku kokemus josta voit kertoa? Tuo ei ole mitään keskustelua että stalkkaat 16 tuntia päivässä täällä yhdistelemässä toisten tarinoita oudoksi sekasopaksi ja etsit heitä pitkin nettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetapas joskus kirjoittaa yksi kirjoitus jossa et keljuile toisille ja vääristele toisten kirjoituksia, etkä rakentele kopioita etkä väsää kummallisia analyysejäsi kirjoittajista, kun ei ne tunnu menevän maaliin. Kai sinäkin olet edes joskus käynyt jossakin matkalla ja tehnyt jotakin että kai sinullakin on joku kokemus josta voit kertoa? Tuo ei ole mitään keskustelua että stalkkaat 16 tuntia päivässä täällä yhdistelemässä toisten tarinoita oudoksi sekasopaksi ja etsit heitä pitkin nettiä.
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetapas joskus kirjoittaa yksi kirjoitus jossa et keljuile toisille ja vääristele toisten kirjoituksia, etkä rakentele kopioita etkä väsää kummallisia analyysejäsi kirjoittajista, kun ei ne tunnu menevän maaliin. Kai sinäkin olet edes joskus käynyt jossakin matkalla ja tehnyt jotakin että kai sinullakin on joku kokemus josta voit kertoa? Tuo ei ole mitään keskustelua että stalkkaat 16 tuntia päivässä täällä yhdistelemässä toisten tarinoita oudoksi sekasopaksi ja etsit heitä pitkin nettiä.
Invahomottelun vastineeki siis tulisi antaa ystävällisyyttä vai?
- Anonyymi
Kannattaa otta nuo homoinva jutut ihan vertaistuen hakemisena...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa otta nuo homoinva jutut ihan vertaistuen hakemisena...
Taisitko tehdä aloitustilauksen josta et pidä?
- Anonyymi
Etsi syyllinen junttien kohtalolle, se ei ole senssu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsi syyllinen junttien kohtalolle, se ei ole senssu.
Maajusseilla ja senssulla on se ero, että maajussit tekee töitä ja maksaa veroja. senssu elelee näillä maajussien verotuotoilla. Voidaan kysyä kumpi se on se juntti. Elättäjä vai elätettävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maajusseilla ja senssulla on se ero, että maajussit tekee töitä ja maksaa veroja. senssu elelee näillä maajussien verotuotoilla. Voidaan kysyä kumpi se on se juntti. Elättäjä vai elätettävä?
Sinulla ja senssulla on se ero, että sinä asut suomessa ja senssu thaimaassa, jonne junttien konkurssit ei vaikuta muuta kuin vähentämällä junttien matkailua thaimaahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs ero sulla poju on senssuun ja jyväjemmariin nähden, mielialalääkitys ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ja senssulla on se ero, että sinä asut suomessa ja senssu thaimaassa, jonne junttien konkurssit ei vaikuta muuta kuin vähentämällä junttien matkailua thaimaahan.
Joko sä unohdit sen Paraisten kahden miljoonan huvilaan muuttamisen ja uuden kahden miljoonan euron jahdin luovutustilaisuuden viime viikolla? Mites pojan koulujen kävi?
Ajattelitkos Chiang main Paraisissa ajella sillä uudella jahdilla vai teetkö silläkin samanlaisen merimatkan kuin tyttärellesi luovutetun jahdin kanssa?
Otapas se sinun karttapöytäliina esiin ja tutki reittiä etukäteen. Se on vähän pidempi merimatka kuin lentäen, satutyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sä unohdit sen Paraisten kahden miljoonan huvilaan muuttamisen ja uuden kahden miljoonan euron jahdin luovutustilaisuuden viime viikolla? Mites pojan koulujen kävi?
Ajattelitkos Chiang main Paraisissa ajella sillä uudella jahdilla vai teetkö silläkin samanlaisen merimatkan kuin tyttärellesi luovutetun jahdin kanssa?
Otapas se sinun karttapöytäliina esiin ja tutki reittiä etukäteen. Se on vähän pidempi merimatka kuin lentäen, satutyttö.en tiedä kun en ole tuollaista kertonut, kysy senssulta jos sekään nyt on noiden takana, no mitens se psyykenpuoli on tapauksessasi, reppana.
- Anonyymi
Resupetteri en minäkään tarvitse oleskelulupaa thaimaahan, koska sellaista ei edes ole olemassa, on olemassa viisumit eläkkeen tai avioliiton takia jotka myönnetään thaimaan ulkopuolella suurlähetystöistä, olen hakenut niitä helsingistä, singaporesta sekä usasta... saat viisumin yleensä 3kk-vuodeksi, tämän jälkeen saat lisävuoden kotipaikkasi immigrationista, vuoden kerrallaan, tai sitten jos poistut maasta maan thaimaan suurlähetystöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tiedä kun en ole tuollaista kertonut, kysy senssulta jos sekään nyt on noiden takana, no mitens se psyykenpuoli on tapauksessasi, reppana.
SenssuChiangMai (kirjoitti sinisellään)
17.5.2019 9:02
"Jaahas että täällä Neiti tuumaa vammaisyhdistyksestä, joten pienoinen suppea kohtelias palautteeni seuraavassa:
Ensinnäkin on todella hieno asia että tunnet ja tiedät kotikaupunkini paremminkuin minä, sehän helpottaa matkailuasi ja osoittaa jopa sinun pitävän kotikaupungistani, koska niin runsaasti aikaasi olet viettänyt.
Toiseksi nostan hattua sinulle siitä että olet samanaikaisesti tehnyt liiketoimillasi suomessa hienoa tulosta, kun saman aikaisesti olet urheilusi takia asunut monessa paikassa vuosikausia thaimaassa.
Mukava huomata 2010 että siellä suomessa kelit osuu kohdalle, kun ensi viikolla on veneen luovutus, mutta eipä tässä kohden muuta kuin.."
Niin että miten se meni se veneen luovutustilaisuus Paraisissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri en minäkään tarvitse oleskelulupaa thaimaahan, koska sellaista ei edes ole olemassa, on olemassa viisumit eläkkeen tai avioliiton takia jotka myönnetään thaimaan ulkopuolella suurlähetystöistä, olen hakenut niitä helsingistä, singaporesta sekä usasta... saat viisumin yleensä 3kk-vuodeksi, tämän jälkeen saat lisävuoden kotipaikkasi immigrationista, vuoden kerrallaan, tai sitten jos poistut maasta maan thaimaan suurlähetystöstä.
Uuh... Taas meni lupa-asioiden alkeetkin väärin lerpalla.
Thaimaan oleskeluvan myöntämiskriteerit ovat tiukemmat kuin turistiviisumin. Thaimaan oleskeluluvasta on Suomen kansalaisille tarjolla kaksi vaihtoehtoa. Ns. tavallinen oleskelulupa, joka on voimassa yhden vuoden ja pitkä oleskelulupa, joka on voimassa 10 vuotta. Oleskeluluvan hakijan on oltava vähintään 50-vuotias. Thaimaan oleskelulupaa kutsutaan myös eläkeläisviisumiksi.
https://www.asumaanulkomaille.fi/muutto-ulkomaille/muutto-thaimaahan/
Viisumi = lupa ja eläkeläisviisumi on oleskelupa.
Opettele edes alkeet, jos meinaat esittää Thaimaassa asuvaa, äläkä tolloile. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jaahas että täällä Neiti tuumaa vammaisyhdistyksestä, joten pienoinen suppea kohtelias palautteeni seuraavassa:
Ensinnäkin on todella hieno asia että tunnet ja tiedät kotikaupunkini paremminkuin minä, sehän helpottaa matkailuasi ja osoittaa jopa sinun pitävän kotikaupungistani, koska niin runsaasti aikaasi olet viettänyt.
Toiseksi nostan hattua sinulle siitä että olet samanaikaisesti tehnyt liiketoimillasi suomessa hienoa tulosta, kun saman aikaisesti olet urheilusi takia asunut monessa paikassa vuosikausia thaimaassa.
Mukava huomata 2010 että siellä suomessa kelit osuu kohdalle, kun ensi viikolla on veneen luovutus, mutta eipä tässä kohden muuta kuin.."
Niin että miten se meni se veneen luovutustilaisuus Paraisissa?En oikein ymmärrä minun pitäisi tuosta sanoa, en ole tuollaista kirjoittanut, en ole ollut paraisilla ainakaan 30 vuoteen, eikä minulla ole venettä, mikä petteri sinun ongelmasi on... vai onko tuo sinun osoituksesi vertaistuen tarpeesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu thaimaassa..??????? Vain unissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että miten se meni se veneen luovutustilaisuus Paraisissa?Veneen piti olla sähkömoottoreilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan oleskeluvan myöntämiskriteerit ovat tiukemmat kuin turistiviisumin. Thaimaan oleskeluluvasta on Suomen kansalaisille tarjolla kaksi vaihtoehtoa. Ns. tavallinen oleskelulupa, joka on voimassa yhden vuoden ja pitkä oleskelulupa, joka on voimassa 10 vuotta. Oleskeluluvan hakijan on oltava vähintään 50-vuotias. Thaimaan oleskelulupaa kutsutaan myös eläkeläisviisumiksi.
Opettele edes alkeet, jos meinaat esittää Thaimaassa asuvaa, äläkä tolloile.Ei ole eka kerta kun tuo "satokauden avausjuhlamies" vänkää ettei ole olemassa oleskelulupaa Thaimaahan. Kohta hän sanoo että "tottakai on" kunhan vähän aikaa googlailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele edes alkeet, jos meinaat esittää Thaimaassa asuvaa, äläkä tolloile.Useita vuosia täällä asuneena tiedän varmasti miten asiat menevät, aivan varmasti, oleskelulupaa ei ole olemassakaan vaan kuten sanoin jos haluat tulla tänne pidemmäksi aikaa sinun pitää hakea viisumi maahantuloon, jos sinulla on näyttää 800.000 paateroa tuloja tai vastaavat säästöt, niin saat vuoden viisumin, lisäksi sinulla pitää olla rikosrekisteriote, sekä koko matkan voimassa oleva matkavakuutus, eli jos aioit olla vuoden matkavakuutus pitää olla saman aikaa voimassa, viisumin myöntää suurlähetystö thaimaan ulkopuolella...
Kun viisumi menee vanhaksi, sinun pitää anoa immigrationista lisäaikaa tai uusi viisumi thaimaan ulkopuolelta, taas tarkastetaan onko maassa olemisen edellytykset kunnossa, jos ovat saat vuoden jatkoaikaa... tämä toimii varsin hyvin.
On olemassa ns. x viisumi... joka tarkoittaa että se on voimassa 2 x 5 vuotta tuo 800.000 paateroa muuttuu kolmeksi miljoonaksi, ja sinulla pitää olla sairauskuluvakuutus, tästä ei kannata keskustella kun ei sinulla ole siihen varaa..
Jokainen joutuu käymään 90 vrk välein immigraationissa ilmoittautumassa...
Oleskelulupa tarkoittaa sitä että sinulle myönnetään pysyvä lupa oleskella maassa, varmasti sellainen on olemassa mutta se ei koske meikäläisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useita vuosia täällä asuneena tiedän varmasti miten asiat menevät, aivan varmasti, oleskelulupaa ei ole olemassakaan vaan kuten sanoin jos haluat tulla tänne pidemmäksi aikaa sinun pitää hakea viisumi maahantuloon, jos sinulla on näyttää 800.000 paateroa tuloja tai vastaavat säästöt, niin saat vuoden viisumin, lisäksi sinulla pitää olla rikosrekisteriote, sekä koko matkan voimassa oleva matkavakuutus, eli jos aioit olla vuoden matkavakuutus pitää olla saman aikaa voimassa, viisumin myöntää suurlähetystö thaimaan ulkopuolella...
Kun viisumi menee vanhaksi, sinun pitää anoa immigrationista lisäaikaa tai uusi viisumi thaimaan ulkopuolelta, taas tarkastetaan onko maassa olemisen edellytykset kunnossa, jos ovat saat vuoden jatkoaikaa... tämä toimii varsin hyvin.
On olemassa ns. x viisumi... joka tarkoittaa että se on voimassa 2 x 5 vuotta tuo 800.000 paateroa muuttuu kolmeksi miljoonaksi, ja sinulla pitää olla sairauskuluvakuutus, tästä ei kannata keskustella kun ei sinulla ole siihen varaa..
Jokainen joutuu käymään 90 vrk välein immigraationissa ilmoittautumassa...
Oleskelulupa tarkoittaa sitä että sinulle myönnetään pysyvä lupa oleskella maassa, varmasti sellainen on olemassa mutta se ei koske meikäläisiä.No kun kerrot että thaimaaseen on oleskelulupa, laita linkki mistä sen löyttää... sellaista ei ole olemassa, tai varmasti on mutta se ei edes netistä löydy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele edes alkeet, jos meinaat esittää Thaimaassa asuvaa, äläkä tolloile.Tuon siten tiedot on täysin solmussa, oikeat tiedot löytyvät Thaimaan Suomessa olevan suurlähetystön sivulta, tai thaimaan ulkoministeriön sivulta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun kerrot että thaimaaseen on oleskelulupa, laita linkki mistä sen löyttää... sellaista ei ole olemassa, tai varmasti on mutta se ei edes netistä löydy...
Viisumi = lupa ja eläkeläisviisumi on oikealta nimeltään oleskelupa.
Thaimaan oleskeluvan myöntämiskriteerit ovat tiukemmat kuin turistiviisumin. Thaimaan oleskeluluvasta on Suomen kansalaisille tarjolla kaksi vaihtoehtoa. Ns. tavallinen oleskelulupa, joka on voimassa yhden vuoden ja pitkä oleskelulupa, joka on voimassa 10 vuotta. Oleskeluluvan hakijan on oltava vähintään 50-vuotias. Thaimaan oleskelulupaa kutsutaan myös eläkeläisviisumiksi, sillä oleskeluluvan saadakseen hakijan on oltava eläkkeellä. Oleskelulupa poikkeaa turistiviisumista eri myöntämiskriteereiden lisäksi siten, että se oikeuttaa pidempään yhtäjaksoiseen maassa oleskeluun, eli oleskeluvan haltijan ei tarvitse poistua maasta oleskeluluvan voimassaoloaikana. Oleskeluluvan haltijan tosin tulee ilmoittautua immigration viranomaiselle 90 päivän välein.
Älä ala taas vänkäämään... Anonyymi kirjoitti:
Niin että miten se meni se veneen luovutustilaisuus Paraisissa?Jaahas, että täällä on taas Senssupäivä, tämäpä mukavaa.
Kyllä, olemme täällä Paraisilla ja uusi vene on vastaanotettu, myös jo aika paljonkin on tullut ajeltua.
On sininen rungoltaan moottoreina kaksi tehokasta kuusi pyttyistä sekä vetolaitteena.....sanonko.......en sano.
Onko muuta mieltäsi painavaa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisumi = lupa ja eläkeläisviisumi on oikealta nimeltään oleskelupa.
Thaimaan oleskeluvan myöntämiskriteerit ovat tiukemmat kuin turistiviisumin. Thaimaan oleskeluluvasta on Suomen kansalaisille tarjolla kaksi vaihtoehtoa. Ns. tavallinen oleskelulupa, joka on voimassa yhden vuoden ja pitkä oleskelulupa, joka on voimassa 10 vuotta. Oleskeluluvan hakijan on oltava vähintään 50-vuotias. Thaimaan oleskelulupaa kutsutaan myös eläkeläisviisumiksi, sillä oleskeluluvan saadakseen hakijan on oltava eläkkeellä. Oleskelulupa poikkeaa turistiviisumista eri myöntämiskriteereiden lisäksi siten, että se oikeuttaa pidempään yhtäjaksoiseen maassa oleskeluun, eli oleskeluvan haltijan ei tarvitse poistua maasta oleskeluluvan voimassaoloaikana. Oleskeluluvan haltijan tosin tulee ilmoittautua immigration viranomaiselle 90 päivän välein.
Älä ala taas vänkäämään...Lue thaimaan suurlähetystönsivulta siellä on oikein kerrottu, tuo ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue thaimaan suurlähetystönsivulta siellä on oikein kerrottu, tuo ei pidä paikkaansa.
Petteri siinä ei lue oleskelulupa, vaan oleskeluviisumi... joka ei ole sama asia...
- Anonyymi
Sulla on oleskelulupa Pattayan matkailupalstalla 🚜🐒
- Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Jaahas, että täällä on taas Senssupäivä, tämäpä mukavaa.
Kyllä, olemme täällä Paraisilla ja uusi vene on vastaanotettu, myös jo aika paljonkin on tullut ajeltua.
On sininen rungoltaan moottoreina kaksi tehokasta kuusi pyttyistä sekä vetolaitteena.....sanonko.......en sano.
Onko muuta mieltäsi painavaa?Muutama viikko sitten veneen piti olla sähkömoottoreilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama viikko sitten veneen piti olla sähkömoottoreilla..
Pojupoju sähköä olisi tarpeen antaa sun korvies väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojupoju sähköä olisi tarpeen antaa sun korvies väliin.
Katsotaanpa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaanpa...
Kerro sitten mikä vaikutus, napsahtiko nalli samalla, jos ei niin pistä piuha peppuus ja pirris päähän, se helpottaa syysloman odottelua.
Virpomisikäiset sitten huomenna saakin luokallejäämistodistukset, kyll se siittä. - Anonyymi
Viisumi on lupa tulla maahan ja oleskella maassa viisumissa määrätty aika, oleskeluluvassa maassaoloaikaaa ei ole rajoitettu mitenkään.. joten oleskeluviisumi ei ole oleskelulupa, matkustelw reppana enemmän että sinulle tulee edes peruskäsitteet selviksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisumi on lupa tulla maahan ja oleskella maassa viisumissa määrätty aika, oleskeluluvassa maassaoloaikaaa ei ole rajoitettu mitenkään.. joten oleskeluviisumi ei ole oleskelulupa, matkustelw reppana enemmän että sinulle tulee edes peruskäsitteet selviksi.
Onko tolla sun keskustelukumppanilla jotain päässä vikaa kun sen viestit aina poistuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt vielä kerran todetaan että Thaimaassa oleskeluun tarvitsee luvan. Oleskelulupia on montaa eri sorttia joista lyhyin on turistiviisumi. Tavallisin oleskelulupa yli 50 vuotiailla farangeilla on oleskelulupa nimeltään eläkeläisviisumi, ellei hänellä ole työlupaa tai muuta lupaa.
Kaikkiin oleskelulupiin on tietyt omat edellytykset ja vaatimukset.
Annetaan juristin kertoa myös uudistetusta ajokorttilaista tässä artikkelissa. Muutoksia tulee jatkuvalla syötöllä turismin kasvaessa.
https://huahininseudunsuomalaiset.wordpress.com/turistijuristi/
Eläkeläisviisumin haku Thaimaassa. Oikeastaan Immigration ei myonnä Hua Hinissa lainkaan viisumeita, vaan viisumit myontää ulkomaiset edustustot Thaimaan ulkopuolella ja Immigration virasto Bangkokissa. Se, mitä sanotaan uudeksi OA viisumiksi täällä, on vain extension of stay eli oleskelulupa, johon saa kyllä takaisintuloon oikeuttavia re entryjä. Se on mahdollista saada Hua Hinista vain, jos on joku viisumi ennestään, vaikkapa turistiviisumi. Immigrationissa sanoivat, että jo olet tullut ilman mitään viisumia, pitää ensin hakea Bangkokista O viisumi kolmeksi kuukaudeksi ja sitten siihen extension of stay Hua Hinista vuodeksi. Aika vain saattaa käydä vähiin, kun Chiang Maissa oli ilmoitettu, että sitä ei saa enää heti, vaan vasta 21 päivän päästä hakemisesta"
Pidän outona että Numeromiehellä on vanhentunutta tietoa myös ajokorteista. Suosittelen lukemaan koko artikkelin. Melkoinen tietopaketti. - Anonyymi
Tiedän tarkelleen mitä Pekka on kirjoittanut, mutta asian menee juuri niinkuin olen kertonut, kun viisumi loppuu joudut hakemaan 45 vrk ennen extension of stay, jatkoa maassa oleskelulle, jos edellytykset ovat olemassa, jatkoa tulee 1900 paateron hintaan, 364 vuorokautta, sitten taas vuoden päästä uudelleen...
Oleskelulupa on residence of permit, tuo extension on vain jatkoaika... olla maassa.
Ajokortti uudistuksesta en tiedä mitään, minulla oli ensin vuoden kortti nyt on menossa vuoden toinen viiden vuoden korteista se menee muutaman vuoden päästä vanhaksi, uuden saan hakemalla sen maaliikennetoimistosta, maksaa tai ainakin maksoi muutama vuosi sitten 180 paateroa kpl...
Mutta jos se elämääsi yhtään helpottaa voit kutsua sitä vaikka olekeluluvaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt vielä kerran todetaan että Thaimaassa oleskeluun tarvitsee luvan. Oleskelulupia on montaa eri sorttia joista lyhyin on turistiviisumi. Tavallisin oleskelulupa yli 50 vuotiailla farangeilla on oleskelulupa nimeltään eläkeläisviisumi, ellei hänellä ole työlupaa tai muuta lupaa.
Kaikkiin oleskelulupiin on tietyt omat edellytykset ja vaatimukset.
Annetaan juristin kertoa myös uudistetusta ajokorttilaista tässä artikkelissa. Muutoksia tulee jatkuvalla syötöllä turismin kasvaessa.
https://huahininseudunsuomalaiset.wordpress.com/turistijuristi/
Eläkeläisviisumin haku Thaimaassa. Oikeastaan Immigration ei myonnä Hua Hinissa lainkaan viisumeita, vaan viisumit myontää ulkomaiset edustustot Thaimaan ulkopuolella ja Immigration virasto Bangkokissa. Se, mitä sanotaan uudeksi OA viisumiksi täällä, on vain extension of stay eli oleskelulupa, johon saa kyllä takaisintuloon oikeuttavia re entryjä. Se on mahdollista saada Hua Hinista vain, jos on joku viisumi ennestään, vaikkapa turistiviisumi. Immigrationissa sanoivat, että jo olet tullut ilman mitään viisumia, pitää ensin hakea Bangkokista O viisumi kolmeksi kuukaudeksi ja sitten siihen extension of stay Hua Hinista vuodeksi. Aika vain saattaa käydä vähiin, kun Chiang Maissa oli ilmoitettu, että sitä ei saa enää heti, vaan vasta 21 päivän päästä hakemisesta"
Pidän outona että Numeromiehellä on vanhentunutta tietoa myös ajokorteista. Suosittelen lukemaan koko artikkelin. Melkoinen tietopaketti.Lopeta tuon megadorkan kanssa riitely. Kai sä nyt tajuat ettei se luovuta vaikka tatuoisit sen nahkaan Jumalan kirjoittamaa tekstiä. Se ei osaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tarkelleen mitä Pekka on kirjoittanut, mutta asian menee juuri niinkuin olen kertonut, kun viisumi loppuu joudut hakemaan 45 vrk ennen extension of stay, jatkoa maassa oleskelulle, jos edellytykset ovat olemassa, jatkoa tulee 1900 paateron hintaan, 364 vuorokautta, sitten taas vuoden päästä uudelleen...
Oleskelulupa on residence of permit, tuo extension on vain jatkoaika... olla maassa.
Ajokortti uudistuksesta en tiedä mitään, minulla oli ensin vuoden kortti nyt on menossa vuoden toinen viiden vuoden korteista se menee muutaman vuoden päästä vanhaksi, uuden saan hakemalla sen maaliikennetoimistosta, maksaa tai ainakin maksoi muutama vuosi sitten 180 paateroa kpl...
Mutta jos se elämääsi yhtään helpottaa voit kutsua sitä vaikka olekeluluvaksi.Niin sitä kutsuu kaikki muutkin, koska ilman oleskelulupaa et voi olla suomalaisena Thaimaassa. Kaikki ulkomaalaiset tarvitsee aina oleskeluluvan Thaimassa. Aina.
Et tiedä mitä Pekka on kirjoittanut, koska jatkat vänkäämistä:
"Viisumi on oikeasti lupa tulla maahan. Oleskelulupa on se leima, jonka passiinsa saa maahan tullessa ja siinä määrätään, mihin asti maassa saa olla. Puhekielessä puhutaan viisumista, kun oikeasti tarkoitetaan maassaololupaa"
Osaatko lukea mitä hän tuossa kirjoitti?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä kutsuu kaikki muutkin, koska ilman oleskelulupaa et voi olla suomalaisena Thaimaassa. Kaikki ulkomaalaiset tarvitsee aina oleskeluluvan Thaimassa. Aina.
"Viisumi on oikeasti lupa tulla maahan. Oleskelulupa on se leima, jonka passiinsa saa maahan tullessa ja siinä määrätään, mihin asti maassa saa olla. Puhekielessä puhutaan viisumista, kun oikeasti tarkoitetaan maassaololupaa"
Osaatko lukea mitä hän tuossa kirjoitti??Saako vähä sohaista sivusta.
Riideltäiskö onko ajokortti ajoon oikeuttava kortti vai kortti luvasta ajaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä kutsuu kaikki muutkin, koska ilman oleskelulupaa et voi olla suomalaisena Thaimaassa. Kaikki ulkomaalaiset tarvitsee aina oleskeluluvan Thaimassa. Aina.
Osaatko lukea mitä hän tuossa kirjoitti??Viisumi on lupa tulla maahan ja oleskella siellä viisumissa oleva aika, oleskelulupa on pysyvä lupa oleskella maassa, extension on stay on passiin leimaan merkitty lupa olla maassa leiman päivämäärään asti, näin se menee aivan varmasti...
Poju olen asunut täällä 10 vuotta eikä minulle eikä kenelläkään ole oleskelulupaa Thaimaahan kaikilla on extension of stay Thailand, eikä se perkele siitä mihinkään muutu, jos se sinusta on oleskelulupa ongelma on puhtaasti sinun.
Leimassa lukee näin, Prachuap Khirikhan extension of stay permitted up to päivämäärä holder must leave the kingdom within the date spesified herein , offensers, will be prosecured... siis siinä lukee niin että immigration jatkaa maassaolo aikaa leimassa näkyvään päivään, ja pitää poistua maasta maasta ennen kyseistä päivämäärää, tai syyllistyy syyteen alaiseen rikokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisumi on lupa tulla maahan ja oleskella siellä viisumissa oleva aika, oleskelulupa on pysyvä lupa oleskella maassa, extension on stay on passiin leimaan merkitty lupa olla maassa leiman päivämäärään asti, näin se menee aivan varmasti...
Poju olen asunut täällä 10 vuotta eikä minulle eikä kenelläkään ole oleskelulupaa Thaimaahan kaikilla on extension of stay Thailand, eikä se perkele siitä mihinkään muutu, jos se sinusta on oleskelulupa ongelma on puhtaasti sinun.
Leimassa lukee näin, Prachuap Khirikhan extension of stay permitted up to päivämäärä holder must leave the kingdom within the date spesified herein , offensers, will be prosecured... siis siinä lukee niin että immigration jatkaa maassaolo aikaa leimassa näkyvään päivään, ja pitää poistua maasta maasta ennen kyseistä päivämäärää, tai syyllistyy syyteen alaiseen rikokseen.Perustelisitko sitten miksi KAIKKI viranomaiset ja asiantuntijat puhuvat oleskeluluvasta ja kerrotko voitko olla Thaimaassa ilman oleskelulupaa?
- Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Jaahas, että täällä on taas Senssupäivä, tämäpä mukavaa.
Onko muuta mieltäsi painavaa?SenseiSanoo
7.3.2019 14:11
Salaojamies kirjoitti:
Se sun henkilötietojen julkistamishetki on SALAINEN. Koeta ymmärtää.
melko nopeasti tuo sensein kalenteri juoksee...
Jos salaojamiehellä on enemmältikin ongelmia siellä junttilassa, niin voidaanhan me tavata kun tulen siellä piipahtamaan tuossa kesä-heinäkuussa kun silloin meille luovutetaan tilaamamme vene Paraisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelisitko sitten miksi KAIKKI viranomaiset ja asiantuntijat puhuvat oleskeluluvasta ja kerrotko voitko olla Thaimaassa ilman oleskelulupaa?
Kukaan ei saa thaimaaseen oleskelulupaa... sitä ei ole olemassa extension of stay Thailand ei ole oleskelulupa, näin se vain on... jos se sinusta tai kestä tahansa sitä on ongelma on puhtaasti teidän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei saa thaimaaseen oleskelulupaa... sitä ei ole olemassa extension of stay Thailand ei ole oleskelulupa, näin se vain on... jos se sinusta tai kestä tahansa sitä on ongelma on puhtaasti teidän.
Tuossa on peruste asia on kuten sanoin,
https://www.thaiembassy.com/thailand/thai-permanent-residency.php - Anonyymi
Pallinumba 0-5 viisaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallinumba 0-5 viisaampi.
Taitaa olla vaikea katsoa totuutta silmiin, petteri viisaampi.
- Anonyymi
Oliko kyse Petteri Punakuono, vai kääpiö viisasta... Vai ihan ehta resuperse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on peruste asia on kuten sanoin,
https://www.thaiembassy.com/thailand/thai-permanent-residency.phpPekka Veneskoski | 12.5.2018 9.59 |
Mitään viisumia ei voi hakea Thaimaassa ollessa, vaan viisumin voi myöntää vain Thaimaan edustusto ulkomailla. Thaimaassa voidaan antaa rajalla ilman viisumia tulevalle 30 päivän oleskelulupa ja Immigration voi myöntää extensioneja eli oleskeluluvan jatkoja. - Anonyymi
Tuossa on peruste asia on kuten sanoin, tuo on oleskelulupa... se ei vänkäämällä mihinkään muutu...
https://www.thaiembassy.com/thailand/thai-permanent-residency.php - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on peruste asia on kuten sanoin, tuo on oleskelulupa... se ei vänkäämällä mihinkään muutu...
https://www.thaiembassy.com/thailand/thai-permanent-residency.phpPekka Veneskoski | 12.5.2018 9.59 |
Mitään viisumia ei voi hakea Thaimaassa ollessa, vaan viisumin voi myöntää vain Thaimaan edustusto ulkomailla. Thaimaassa voidaan antaa rajalla ilman viisumia tulevalle 30 päivän oleskelulupa ja Immigration voi myöntää extensioneja eli oleskeluluvan jatkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisumin voimassaoloaika:
Oleskeluviisumi tyyppi "O-A" yhdellä maahantulolla on voimassa 90 päivää ja monella maahantulolla yhden vuoden. Tämä tarkoittaa, että maahantulon on tapahduttava viisumin voimassaoloajan sisällä. Viisumitarran voimassaoloaika lukee viisumitarrassa kohdassa ENTER BEFORE.
Oleskelun pituus:
Kyseisen viisumityypin haltija on oikeutettu oleskelemaan Thaimaassa yhden vuoden ajan siitä päivästä lähtien, kun hän on saapunut Thaimaahan. Viisumilla voi matkustaa Thaimaahan viisumin voimassaoloajan aikana (viimeinen sallittu päivä saapua Thaimaahan näkyy viisumitarran kohdassa ENTER BEFORE). Toisin sanoen, kun viisumityypin haltija saapuu Thaimaahan viisumin ollessa voimassa, saa hän vuoden oleskeluoikeus-leiman passiinsa. Hänen ei tarvitse poistua maasta viisumin oleskelun aikana, mutta hänen tulee ilmoittautua paikallisella maahanmuutto (Immigration)-toimistolle 90 päivän välein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisumin voimassaoloaika:
Oleskeluviisumi tyyppi "O-A" yhdellä maahantulolla on voimassa 90 päivää ja monella maahantulolla yhden vuoden. Tämä tarkoittaa, että maahantulon on tapahduttava viisumin voimassaoloajan sisällä. Viisumitarran voimassaoloaika lukee viisumitarrassa kohdassa ENTER BEFORE.
Oleskelun pituus:
Kyseisen viisumityypin haltija on oikeutettu oleskelemaan Thaimaassa yhden vuoden ajan siitä päivästä lähtien, kun hän on saapunut Thaimaahan. Viisumilla voi matkustaa Thaimaahan viisumin voimassaoloajan aikana (viimeinen sallittu päivä saapua Thaimaahan näkyy viisumitarran kohdassa ENTER BEFORE). Toisin sanoen, kun viisumityypin haltija saapuu Thaimaahan viisumin ollessa voimassa, saa hän vuoden oleskeluoikeus-leiman passiinsa. Hänen ei tarvitse poistua maasta viisumin oleskelun aikana, mutta hänen tulee ilmoittautua paikallisella maahanmuutto (Immigration)-toimistolle 90 päivän välein.Kannattaa selvittää mitä tarkoittaa viisumi, ja mitä oleskelu oikeesti siis aikuisten oikeesti, terveisiä Hua Hinistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa selvittää mitä tarkoittaa viisumi, ja mitä oleskelu oikeesti siis aikuisten oikeesti, terveisiä Hua Hinistä
Lähetystö siis valehtelee? Hua Hinin tunnetuimmat eläkeläiset siis valehtelee huahininsuomalaiset palstalla? Hanslankari siis valehtelee ja Thaimaassa pitkään asuneet juristit siis valehtelevat oleskeluluvasta?
Mutta vain Numball tietää!
Tämähän on sitten selvä. Sovitaan ettei oleskelulupaa ole olemassa eikä aikarajoitteista oleskeluviisumia niin loppuu tämä kina.
Minullekin sitten valehtelevat jatkuvasti immigrationissa kun lätkivät oleskelulupaani jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetystö siis valehtelee? Hua Hinin tunnetuimmat eläkeläiset siis valehtelee huahininsuomalaiset palstalla? Hanslankari siis valehtelee ja Thaimaassa pitkään asuneet juristit siis valehtelevat oleskeluluvasta?
Mutta vain Numball tietää!
Tämähän on sitten selvä. Sovitaan ettei oleskelulupaa ole olemassa eikä aikarajoitteista oleskeluviisumia niin loppuu tämä kina.
Minullekin sitten valehtelevat jatkuvasti immigrationissa kun lätkivät oleskelulupaani jatkoa.höpö höpö sinulla eikä minulla ole oleskelulupaa thaimaahan, sinulla on viisumi tai extension of stay ei muuta eli lupapleskella thaimaassa leimassa määrätty aika, tuossa on lontoossa sijaitsevan Thaimaan suurlähetystön hakuohjeet oleskeluluvalle
http://www.thaiembassy.org/london/en/services/7495/81758-Residence-Permit-in-Thailand.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö sinulla eikä minulla ole oleskelulupaa thaimaahan, sinulla on viisumi tai extension of stay ei muuta eli lupapleskella thaimaassa leimassa määrätty aika, tuossa on lontoossa sijaitsevan Thaimaan suurlähetystön hakuohjeet oleskeluluvalle
http://www.thaiembassy.org/london/en/services/7495/81758-Residence-Permit-in-Thailand.htmlSiis vielä kerran onko sinulla tuo lontoon suurlähetystön sivustolla mainittu oleskelulupa, jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa Thaimaahan.
By NumBall
ps. äläkä taas ala vääntämään, kerroin että minulla ei ole oleskelulupaa thaimaahan, eikä tuota ole käsittääkseni kenelläkään suomalaisella joten jos sinulla on onneksi olkoon, Hua Hinissä ei ole kenelläkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vielä kerran onko sinulla tuo lontoon suurlähetystön sivustolla mainittu oleskelulupa, jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa Thaimaahan.
By NumBall
ps. äläkä taas ala vääntämään, kerroin että minulla ei ole oleskelulupaa thaimaahan, eikä tuota ole käsittääkseni kenelläkään suomalaisella joten jos sinulla on onneksi olkoon, Hua Hinissä ei ole kenelläkään.Pekka Veneskoski on eri mieltä huahininsuomalaisessa kanssasi | 12.5.2018 9.59 | Mene sen kanssa jänkäämään.
Mitään viisumia ei voi hakea Thaimaassa ollessa, vaan viisumin voi myöntää vain Thaimaan edustusto ulkomailla. Thaimaassa voidaan antaa rajalla ilman viisumia tulevalle 30 päivän oleskelulupa ja Immigration voi myöntää extensioneja eli oleskeluluvan jatkoja.
Oleskeluluvan jatkokin on oleskelulupa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vielä kerran onko sinulla tuo lontoon suurlähetystön sivustolla mainittu oleskelulupa, jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa Thaimaahan.
By NumBall
ps. äläkä taas ala vääntämään, kerroin että minulla ei ole oleskelulupaa thaimaahan, eikä tuota ole käsittääkseni kenelläkään suomalaisella joten jos sinulla on onneksi olkoon, Hua Hinissä ei ole kenelläkään.Muuten korjaan kerran yksi sveitsiläinen kaveri tuli juttelemaan jossain baarissa, hän kertoi että hänellä on thaimaan passi, en uskonut mutta hän näytti passin ja olihan se thaimaan passi, mutta tuokin on erittäin harvinaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka Veneskoski on eri mieltä huahininsuomalaisessa kanssasi | 12.5.2018 9.59 | Mene sen kanssa jänkäämään.
Mitään viisumia ei voi hakea Thaimaassa ollessa, vaan viisumin voi myöntää vain Thaimaan edustusto ulkomailla. Thaimaassa voidaan antaa rajalla ilman viisumia tulevalle 30 päivän oleskelulupa ja Immigration voi myöntää extensioneja eli oleskeluluvan jatkoja.
Oleskeluluvan jatkokin on oleskelulupa.Tunnen toki Pekan henkilökohtaisesti, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että extension of stay ei ole oleskelulupa, vaan se on kuten olen edellä todennut, siis kysyn vielä onko sinulla tuo lontoon suurlähetystön sivustolla mainittu oleskelulupa vai ei , jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa Thaimaahan...
Pekka kirjoittaa paljon eri palstoille, ja yleensä hän kirjoittaa asiaa suomen lähetystön sivut on täysin oikein siinä ei puhuta mitään oleskeluluvasta, sinä vaan et ymmärrä näistä käsitteistä mitään, ja miksi voisitkaan viikkoturisti kuin olet jostain suomen savosta, Pekka käyttää tuota OLESKELULUPA sanaa ihan itse omaan tarkoitukseensa, koska tuo EXTENSION OF STAY ei kerro kenellekään mitään jos ei ole asiaan perehtynyt, ja voin vakuuttaa että 10 vuoden täällä asuminen riittää varmasti siihen että on perehtynyt asiaan, muuten ihan tiedoksi Pekka asuu minusta muutaman kilsan päässä, Hin Lek Faissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen toki Pekan henkilökohtaisesti, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että extension of stay ei ole oleskelulupa, vaan se on kuten olen edellä todennut, siis kysyn vielä onko sinulla tuo lontoon suurlähetystön sivustolla mainittu oleskelulupa vai ei , jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa Thaimaahan...
Pekka kirjoittaa paljon eri palstoille, ja yleensä hän kirjoittaa asiaa suomen lähetystön sivut on täysin oikein siinä ei puhuta mitään oleskeluluvasta, sinä vaan et ymmärrä näistä käsitteistä mitään, ja miksi voisitkaan viikkoturisti kuin olet jostain suomen savosta, Pekka käyttää tuota OLESKELULUPA sanaa ihan itse omaan tarkoitukseensa, koska tuo EXTENSION OF STAY ei kerro kenellekään mitään jos ei ole asiaan perehtynyt, ja voin vakuuttaa että 10 vuoden täällä asuminen riittää varmasti siihen että on perehtynyt asiaan, muuten ihan tiedoksi Pekka asuu minusta muutaman kilsan päässä, Hin Lek Faissa.Niinhän se pönttö onkin suomen kieltä se oleskelulupa ja se kattaa kaikki lupatyypit. Joka ikinen visa, viisumi, jatko, OA-viisumi jne on oleskelupa. Muustahan tässä ei ole kyse.
Sinä poika väitit jopa ettei oleskeluviisumia saa määräaikaisena vaan se on ikuinen. Luepas vielä kerran suurlähetystön sivut. Ne on ajan tasalla ja sinä sekoilet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se pönttö onkin suomen kieltä se oleskelulupa ja se kattaa kaikki lupatyypit. Joka ikinen visa, viisumi, jatko, OA-viisumi jne on oleskelupa. Muustahan tässä ei ole kyse.
Sinä poika väitit jopa ettei oleskeluviisumia saa määräaikaisena vaan se on ikuinen. Luepas vielä kerran suurlähetystön sivut. Ne on ajan tasalla ja sinä sekoilet.Siis Petteri onko sinulla tuo Residence Permit in Thailand jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Petteri onko sinulla tuo Residence Permit in Thailand jos ei ole sinulla ei ole oleskelulupaa tänne.
AAAAAAAAAARGGHHHHHHH!!!!!!! Kuristan itseäni lukiessani sun tekstejä ja tökin haarukalla naamaan....
Kun sinulla on lupa oleskella Thaimaassa tai missä maassa tahansa, niin mikä sinulla silloin on? Korostan sanoja oleskelu ja lupa.
Jos sinulla on lippu joka oikeuttaa bussimatkaan, niin mikä sinulla silloin on??
Korostan sanoja bussi ja lippu.
Jos sinulla on pääsy teatteriin ja siihen oikeuttava lippu, niin mikä sinulla silloin on?? Korostan sanoja pääsy ja lippu.
Jos sinulla on mikä tahansa voimassa oleva viisumi, niin mihin se oikeuttaa ja mihin se on lupa?? Kebabiinko vai vuoristorataan?? Vaiko oleskeluun?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AAAAAAAAAARGGHHHHHHH!!!!!!! Kuristan itseäni lukiessani sun tekstejä ja tökin haarukalla naamaan....
Kun sinulla on lupa oleskella Thaimaassa tai missä maassa tahansa, niin mikä sinulla silloin on? Korostan sanoja oleskelu ja lupa.
Jos sinulla on lippu joka oikeuttaa bussimatkaan, niin mikä sinulla silloin on??
Korostan sanoja bussi ja lippu.
Jos sinulla on pääsy teatteriin ja siihen oikeuttava lippu, niin mikä sinulla silloin on?? Korostan sanoja pääsy ja lippu.
Jos sinulla on mikä tahansa voimassa oleva viisumi, niin mihin se oikeuttaa ja mihin se on lupa?? Kebabiinko vai vuoristorataan?? Vaiko oleskeluun??Minä taas korostan lausetta " Residence Permit in Thailand " joka on oleskelulupa, viiisumi on lupa vierailla maassa sinä aikana englanniksi "visa", siis viisumi ei ole oleskelulupa, vaan oleskeluviisumi tai pelkkä eri tarkoituksiin myönnettävä viisumi, siis lupa vierailla kohdemaassa, niin kauan kun viisumi on voimassa.
Siis edelleenkin onko sinulla tuo Residence Permit in Thailand jos ei ole sinulla ei ole oleskelupaa thaimaahan, sen enempää kuin minulla, minä tulin maahan eläkeviisumilla jota on jatkettu vuosittain immigrationissa, jos se sinusta on oleskelulupa niin olkoon sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas korostan lausetta " Residence Permit in Thailand " joka on oleskelulupa, viiisumi on lupa vierailla maassa sinä aikana englanniksi "visa", siis viisumi ei ole oleskelulupa, vaan oleskeluviisumi tai pelkkä eri tarkoituksiin myönnettävä viisumi, siis lupa vierailla kohdemaassa, niin kauan kun viisumi on voimassa.
Siis edelleenkin onko sinulla tuo Residence Permit in Thailand jos ei ole sinulla ei ole oleskelupaa thaimaahan, sen enempää kuin minulla, minä tulin maahan eläkeviisumilla jota on jatkettu vuosittain immigrationissa, jos se sinusta on oleskelulupa niin olkoon sitten.Määräaikainen oleskelulupa ja pysyvä oleskelulupa ovat molemmat oleskelulupia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määräaikainen oleskelulupa ja pysyvä oleskelulupa ovat molemmat oleskelulupia.
Tottakai määräaikainen ja pysyvä oleskelulupa on sitä mitä siinä lukee, mutta oleskeluviisumi ei olen näistä kumpaakaan.
- Anonyymi
Mun vaimolla on oleskelulupa suomeen.
- Anonyymi
Mulla on iso kulki ja mä oon maailman paras panomies.
- Anonyymi
Ajoin Buriram-Surin pätkän 23minuuttiin, perillä Essolla kahvilla ollessani katselin kun tuli pollareita liuta pillit vinkuen ohi.
Kävin myös Buriramin radalla opettamassa paikallisia oikeaoppiseen kiihdytykseen, jarrutukseen ja mutka-ajoon.
Fudis stadionilla peippailin paikallista utited joukkuetta, pelasin nuorempana maajoukkueessa.
Bururamissa juoksen aamuisin kympin traktorin rengas perässä , thainyrkkeilijät vetää vaan autonrengasta.
Kävin kellottaa satasen 10.98 ja penkistä 100kg nousi 22 kertaa. Rasvaa ei oo.
Hiekkaharjuun menen myöhemmin.- Anonyymi
24/7.........................
- Anonyymi
Hjuumoria. Mutta kerrotaanpas totuus. Nostin satkun penkistä 38 kertaa minuutissa. En tiiä montako olis vielä mennyt minuutin jälkeen. Ehkä 5-10.
SS - Anonyymi
Oot aika hidas ja heikko.
- Anonyymi
ballimiehellähän on kaikki vähän paremmin kuin muilla... hoitajat ja lääkkeetkin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756