Kuvitellaan että me halutaan toisemme mutta asia ei edisty puolin eikä toisin. Maailmassa ei ole mitään eikä ketään mitä olen niin paljon halunnut kuin sinut.
Näemme varmaan huomenna tai jos ei niin syön itseni.
Mieheltä naiselle tämä.
Miten ihmeessä me murretaan tämä jää välillämme
50
73
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän olet niin toivon todella sitä.
- Anonyymi
Kyllä se syö miestä tuollainen kaipaus. Mikset ota yhteyttä häneen rohkeasti ? Ilmeisesti tämä tämmönen / tuollainen ei enää riitä sinulle.
- Anonyymi
Nainen ei halua häntä.
Jos miehellä olisi enemmän rahaa niin kemiaa olisi eikä "jäätä olisi kävlillä"
Mies tyhjätasku tai epäkiinnostava, mutta ei osaa päästää irti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei halua häntä.
Jos miehellä olisi enemmän rahaa niin kemiaa olisi eikä "jäätä olisi kävlillä"
Mies tyhjätasku tai epäkiinnostava, mutta ei osaa päästää irti.Rikkaita miehiä kohtaan naisten tunteet säilyvät paremmin kuin persaukista kohtaan. Kummallinen fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaita miehiä kohtaan naisten tunteet säilyvät paremmin kuin persaukista kohtaan. Kummallinen fakta.
Eipäs yleistetä. Eri asia on sitte ne miehet, jotka syö jatkuvasti toisten eväitä, eli eivät elätä itseään.
- Anonyymi
Jäätä en koe hänen ja itseni väliin ellei jää kuvaa vaikeutta aloitteeseen ja suhteen alkamiseksi. Se jää pitäis murtaa. Tiedätkö millähän hoituu? Se sulaa lämmössä 😉 Ja jos päästään lähekkäin, ei se paljon muuksi kuin lämmöksi voi muuttua ♥️
Töihin olen tulossa pe.’- Anonyymi
Nyt huomasin ajan. Miten satuinkaan juuri nyt tänne piipahtamaan.
- Anonyymi
Ei. Kyllä tämä on oltava naiselta miehelle. 🤔
- Anonyymi
Laita rohkeasti muna kuva.
- Anonyymi
Ei ikinä muna kuvia.
- Anonyymi
Kuvittelet vaan.Ystävällisyys ei tarkoita kiinnostusta.
- Anonyymi
mörökölli sinut vieköön, jos ei huomenna nähdä.
- Anonyymi
Ei saa sellaista toivoa. :(
- Anonyymi
Hmm eitaru varmaan nähdä, kun joudun yövuoroon. :'(
- Anonyymi
Mua ei ainakaan kukaan halua nähdä. Olen niin ruma ja rupinen.
- Anonyymi
Oot varmaan kuvitellu koko stoorin.. 😊
- Anonyymi
Jos toiselta tulee selkeitä merkkejä eikä ole mitään esteitä(oikeita, ei päänsisäisiä) niin silloinhan ei pitäisi olla ongelmaa.
Välillä sitä toivois itsekin, että olisi niin yksinkertainen tilanne, mutta ei..
Ja olen mies, että ei tarvii ap.n tulla utelemaan 😂 - Anonyymi
Nähdään kyllä huomenna, jos se minusta on kiinni. Sitten pyydät minut rohkeasti syömään tai kahville, niin eiköhän me tuo jää murreta.
- Anonyymi
näemmekö
Valio oy
PL 90, 01230 Vantaa
Käyntiosoite
Fazerintie 2
vai näemmekö Jyväskylän tai oulun Valion yksikössä?
https://www.valio.fi/yritys/yhteystiedot/ - Anonyymi
Se rohkeus se ongelma onkin.
- Anonyymi
Ei voi olla, olen minäkin pyytänyt, nyt on sinun vuorosi. En voi tehdä itse enempää kuin olen jo tehnyt.
- Anonyymi
Vain unelmissa hän on pyytänyt.
- Anonyymi
Ei meillä mitään jäätä ole enää välissä, talvi on mennyt ja on kesä. Toivottavasti sä olet päässyt eroon siitä sairaan jäätävästä naisesta, niin voidaan näkyillä.
- Anonyymi
Kirjoittaisitpa jonkin tunnisteen... tumma vai vaalea, työ- vai harrastuspaikka jne jne.
Jos ois mulle, niin voisin jo kertoo ettei nähdä. Älä kuitenkaan syö ittees, nähdään ensi viikolla.
Kivaa loppuviikkoo kaikille muutoinkin. Mä yritän nauttii auringosta ja pysyä pois täältä. Kaipauksen kohde asuu ajatuksissa ja sydämessä ja on taas pian lähettyvillä. - Anonyymi
Miten sä olet jatkuvasti poissa. Aina just hän joka on kiinnostava. Ottaa jo päähän kun sama kuvio toistuu joka kerta jokaisen kohdalla.
- Anonyymi
Kuka on pois?
- Anonyymi
Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies.
Töistäkö?
- Anonyymi
Ihmeellistä, vaikka jo melkein kesä niin jää vaan paksuuntunut välillämme. Ei nähdä huomenna, eikä nähdä enää koskaan jos menet itsesi syömään, joten ethän tee sitä.
- Anonyymi
Olisin rohkeampi ja tunnustaisin tunteeni jos sinä olisit edes joskus aloitteellinen. Tällä tarkoitan, että laittaisit joskus viestiä. Tänään jos niin käy, olen rehellinen sinulle. Olin jälleen ilmaa sinulle.. mitä siitä pitäisi päätellä?
- Anonyymi
Näethän sinä joka viikko minusta että hakeudun seuraasi.
- Anonyymi
Miten olit ilmaa? Ja milloin?
- Anonyymi
Sinä kohtelet minua kuin ilmaa.
- Anonyymi
Kas kun ei limaa.
- Anonyymi
Tai liimaa. Se ois parempi!
- Anonyymi
Olenko ujo? Ja rumakin. En kelpaisi sinulle tällaisena kuin olen.
- Anonyymi
Laitappa viestiä. Sillähän se selviää. Jos ollaan tunnettu, tiedetään toisemme muttei tunneta sen paremmin...
- Anonyymi
Olisi kyllä kiva nähdä.
- Anonyymi
Sitä minäkin toivoisin.
- Anonyymi
Jos vaikka pyytäisit syömään kanssasi kun ollaan taas töissä yhtä aikaa paikalla niin ymmärtäisin että ajattelet minua yhä.
- Anonyymi
Yksityisasiat eivät kuulu työpaikalle, ainakaan minun elämäni.
- Anonyymi
En ole ap, mutta aihe vaan osuu. Jää välillämme ei ole riitaa tai välttelyä, se on ujostelua ja rohkeuden puutetta. Ja epävarmuutta. Kuulepas HR, kyllä minä sinut haluaisin ja haluaisin tutustua syvemmin ihan rauhassa ♥️. Tietysti vain, jos itse niin haluat.
- Anonyymi
En tiedä kenelle kirjoitus on, mutta ei ainakaan minulle. En halua ketään elämääni ja sen olen kertonut toistuvasti. Ainoa toive liittyy vakituiseen työpaikkaan ja rauhassa elämiseen.
- Anonyymi
Ja tähän kohtaan piti kommentoida 🙄
- Anonyymi
Jäävuorten sulaminen on jo alkamassa, mutta mitä sitten tapahtuu ?
- Anonyymi
Veikkaan että hukutaan sohjoon😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä näyttää tulevaisuus - jääsohjodrinksu sille , kipsis :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tulla kasvihuoneilmiö ennen sitä teitill🤭🤯
- Anonyymi
Joko aloittaja on syönyt itsensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710