uuden Mondeon vai vuoden 2013 CLS Shooting braken dieselillä ja nelivedolla.
Jos saisit yllättäen 40 000 euroa niin ostaisitko
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi ennemmin katsoa kokonaiskuluja pitoaikana. Ne CLS:llä edelleen huomattavasti kovemmat tuossa vertailussa. Ehkä joku 20 000e CLS voisi päästä samoihin kokonaiskuluihin kuin 40 000e Mondeo. Jos ei laske korjaamokäynneistä itselleen vaivanpalkkaa ja stressilisää. Jos laskee, niin ehkä 10 000e CLS voisi tulla samanhintaiseksi 40 000e Mondeon kanssa.
- Anonyymi
Jos yllättäen saisin 40000 euroa niin ostaisin 2500 eurolla 307 farmari pösön ja sijoittaisin 37500 euroa osakkeisiin.
Osakkeista saaduilla osingoilla makselisin vuoden polttoaineet.
5 vuoden päästä minulla olisi arvoton auto ja ehkä 47000 euron edestä osakkeita.
Ostamalla 40000 euron auto, sinulla on viiden vuoden päästä 14000 euron auto, johon olet tankannut 7000 euron edestä polttoainetta (arvaus), joten kassanpohjalla on enää noin 7000 euroa.
Erotus on aika merkittävä. - Anonyymi
Hybridi cr-v.
- Anonyymi
Tuollasilla summilla ei kannata konstailla tee kunnon ympäristö rikos pekka näytti mallia. Sakot kuin rikesakko ja vajaa miljoona korvauksia kaupanpäälle veromaksajilta tietenkin. (ooneksi suomessamme on Oikeuslaitos TOSIN vain väärällä nimellä)
IL:ssä luki näin: "Hovioikeus velvoitti valtion korvaamaan Perälle oikeudenkäyntikuluista 450 000 euroa käräjäoikeudessa ja 250 000 euroa hovioikeudessa. Summasta tulee yhteensä 700 000 euroa, ja sille on maksettava viivästyskorko." - Anonyymi
En kumpaakaan. Rahalle on parempia sijoituskohteita kuin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762595Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911616Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721381Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291285
- 1451173
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571164Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761058- 701048