Pili tuoksahtaa...?

Haisulin emäntä

Niih, kun meijän poju tuoksahtaa kovin omituiselle. Varsinkin sillon kun tulee ulkoa sisälle ja lenkilläkin joskus ottaa nenään kun se edelle kulkee. Olen kopittanu tuoksutella mistä se haisu tulee ja olen päätyny pippelin seudulle. Elikkäs näin ollen lenkillä kun kovasti merkkailee niin ei ihme että haiskahtelee...

Pissa on normaalia, ei verta tms. ja herra juo normaalista ja merkkaileekin usein eikä mitään kipuja tms. ole havaittavissa. Pippelin karvoissa on keltasta "mömmöä" mutta oletan sen olevan normaalia koska edelliselläkin koirallamme sitä niissä karvoissa aina oli ja mitään vikaa ei koskaan ollut alapäässä.

Haju ei ole hyvä eikä paha mutta todellakin omituinen!? Hieman tulee mieleen raudan haju...? Täytynee kuitenkin kysästä lekurilta pikapuoliin vaikka hajustelua onkin ollut jo pitemmän aikaa (kuukausitolkulla) mutta nyt vasta olen kiinnittänyt siihen oikein kunnolla huomiota ja paikallistanut haisun aiheuttajan. Nyt se alkaa sitten vaivaamaan että mikä miestä vaivaa :(

Mutta onko siis muilla ollut samanmoisia havaintoja omista pojuistaan?

9

9690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FAU

Onkos minkä mittainen turkki sillä koiralla?
      Pitempikarvaiset urokset usein vähän lemahtaa, kun ruikkivat mahakarvoihinsa koipea nostaessaan.

Eturauhasongelmista kärsivän koiran pissa haisee myös omituiselle,vaikkei mitenkään oudolta ehkä näyttäisikään.Se on yleensä jonkun verran tummempaa-ihan selvästi veristä,mutta haju tuntuu jo lievissäkin tapauksissa. En osaa sitä hajua oikein määritellä, mutta ihan selvästi sen kyllä huomaa.

• snadi

Tiedätkös onkos teidän lähellä jollakin ihanaisella narttusella juoksut menossa? Joskus ihan juoksusen nartun hajut saa uroksen "mehut" virtaamaan.

Essari kannattaa puhdistaa ihan betadine-vesi litkulla tahi apoteekista ostettavalla esinahan-puhdistajalla, ettei vallan tulehtuisi.

Ja muuten, tämä on ihan normaalia uroksilla ;D

• Haisulin emäntä

Joo, no meidän pojun turkki on todellakin pitkä ja tuuhea ja aina ne massukarvat näyttää olevan pissapaakuissa kun ulkoa tulee... Mutta enpä ole tähän ongelmaan haisua osannu yhistää koska haju ei ole pissan haju. Mutta varmaan se voisi sitä olla.

Narttuja ei ole lähettyvillä joten sellanen tuoksuttelu on onneks pois suljettu :)

Ja nyt kun eilen tuossa kelailin tuota pisun väritystä niin aika tummaa se on... mutta ei veristä. Tosin meidän herra on vasta 11kk joten jokohan vois olla eturauhasista kyse? Pallitkaan ei ole tullu, eikä tulekkaan enää, voiko se vaikuttaa??

Noh,oli miten oli, mies on hyvässä kunnossa ja jaksaa temuta enempi kun tarpeeks, joten jospa katsastan rauhassa mihin suuntaan haisut alkaa kehittyä kun alotan "alustan" pyyhkimisen joka kerta kun sisälle tulee.

Kiitos teille kovasti, oli ihana saada asiallisia ja ystävällisiä vastauksia!!! :D

• Haisulin emäntä

Tuossa kun myyrystin poitsun kanssa pihamaalla ja kun tekemiset meinas loppua kesken niin aloin sitten lapiolla heittelemään pissilänttejä pois penkoista. Ja voih mikä onnellinen ahaa elämys se olikaan kun ne läntit haisi just sille samalle mille poijjaan lirkkikin!! :)

Höh, hassua kun pitää niin pienestä säikähellä mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Oishan ne nauranu meijät lekurilta ulos kun ois menny haisun syytä kyseleen... *nauraa*

• esinahassa

eli voi olla esinahan tulehdus. On yleistä nuorilla koirilla. Aiheuttaa hajua, kellertävää eritettä, nuolemista jne.

• Haisulin emäntä
        esinahassa kirjoitti:

eli voi olla esinahan tulehdus. On yleistä nuorilla koirilla. Aiheuttaa hajua, kellertävää eritettä, nuolemista jne.

Ja just kun mä olin onnellisesti saanu oman diagnoosini tehtyä niin sie tuut ja sanot noin... :(

Ei sillä ettäkö sinua toruisin, en toki. Hyvä vain kun sanoit sillä nyt tutkin vielä tuon mahdollisuuden.

Kiitos sulle! :)

• mie
        Haisulin emäntä kirjoitti:

Ja just kun mä olin onnellisesti saanu oman diagnoosini tehtyä niin sie tuut ja sanot noin... :(

Ei sillä ettäkö sinua toruisin, en toki. Hyvä vain kun sanoit sillä nyt tutkin vielä tuon mahdollisuuden.

Meillä on samanikäinen koira eli 11kk.
        Meillä pojan haarukset haisee tosi pahalle,mutta meillä se on hormonit mitkä myllää.Välillä on kausia,jolloin ei ole mitään,mutta nyt on taas hormonikaui menossa,eli spermaa tulee melkein koko ajan ja se haisee todella pahalle.

• href
        Haisulin emäntä kirjoitti:

Jos on esinahan tulehdus:

esinahkaa voi huuhdella laimennetulla betadine-liuksella kerran päiväsä. Ota "pistooli" sormien väliin, venytä nahkaa hieman eteenpäin ja ruiskuta liuosta sisälle. Liuksen tulisi olla koiran ruumiinlämpöistä. Puhdistusta voi jatkaa muutaman päivän, koskeintaan viikon ajan. Lääkäriltä saa lääkekuurin jos ei tulehdus mene ohi.

• 4kkpoika

4kk urospennulla haisee kans samalta.. vähän kuin raudan haju, tosi etova. Myös kun on nylkyttänyt tyynyä tm alistusmielessä, haju jää siihen. Voiko näin nuorella olla tulehdusta? Ei tiputtele eritettä, eikä nuole kaluaan juurikaan. Pieni karvatupsu siinä on mihin jää pissaa, karvatupsu on kellertävä ehkä aavistuksen vihertää kans tyvestä, en oikein ole varma...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      162
      2567
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      160
      2363
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1993
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1967
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      0
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1394
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      192
      1272
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1051
    9. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      207
      1012
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      334
      961
    Aihe