Olet kyllä sellainen testailija että huh huh. Et kerro mitään suoraan.
Kaikkea näkee
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkö sitten kerrot itse testailet.
- Anonyymi
En kerro mutten testaile.
- Anonyymi
En minäkään testaile miten muka olen testaillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään testaile miten muka olen testaillut?
Et mitenkään. Kiitos kun kerroit.
- Anonyymi
Syy siihen on kylläkin se et ajattelen jotta toinen ei välttämättä tykkää jos ihan suoraan kertoisin.
- Anonyymi
Eikös sua ahdistanu, jos jotain suoraan puhuu? ...että miten tässä nyt sitten osais muka oikein toimia...?
- Anonyymi
Syliin ottamalla?
- Anonyymi
Ootko pitkä?
- Anonyymi
Lyhempi kuin sinä
- Anonyymi
<3 No miten me tämä pattitilanne sitten hoidetaan? Onko ehdotuksia?
- Anonyymi
Huomaa sana "patti".
- Anonyymi
Tykkäät salaisuuksista... Söpöåhän se on en kiellä.
- Anonyymi
Pidät itsesi visusti muilta piilossa. Anteeksi jos joskus talloin varpaillesi siinä asiassa. Se oli vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät salaisuuksista... Söpöåhän se on en kiellä.
Kaikki salaisuuteni liittyvät sinuun 😎
- Anonyymi
No katsoin omia salaisuuksiani ja oikeastaan kaikesta mielenkiintoisesta huolimatta löysin sinut. Olet vielä isompi salaisuus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsoin omia salaisuuksiani ja oikeastaan kaikesta mielenkiintoisesta huolimatta löysin sinut. Olet vielä isompi salaisuus!
Niinpä...
- Anonyymi
Mä haluun päästä sun sisälle. Jokaisella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea keskustelu voisi avata jotain millä pääsisi alkuun, mutta jossain muualla kuin täällä.
- Anonyymi
Nii-in. Sinkut? Siellä on noi vakkarit. Jotenkin hiljaisen oloista siellä.
Hei? Seksinovellit? Eih. Tää on huono alusta. Enpä tullut ajatelleksi miten täältä pakoon pääsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii-in. Sinkut? Siellä on noi vakkarit. Jotenkin hiljaisen oloista siellä.
Hei? Seksinovellit? Eih. Tää on huono alusta. Enpä tullut ajatelleksi miten täältä pakoon pääsee.Niin... tää on todella huono.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oooo mikä kommentti. Suosittelen iskurepliikiksi!
T. Joku sivusta vilksisija
- Anonyymi
No kuka täällä palstalla mitään suoraan kertoo.
- Anonyymi
Isomunainen195 cm
- Anonyymi
Kuin iso?
- Anonyymi
Av yv tai jono jos joku muu kerkes;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Av yv tai jono jos joku muu kerkes;D
Vapautan..
- Anonyymi
Kukas se sua ap testailee?
- Anonyymi
Olikos tää miehelle?
- Anonyymi
Sinulle. Milloin otat syliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle. Milloin otat syliin?
Nyt on aikaa . Tuu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on aikaa . Tuu .
Olen odottanut tätä niin kauan! Et alan itkee..
- Anonyymi
Mistä olet tehty ja minkälainen ihminen todellisuudessa, sitä testaan. Kun olet muuten vaikeaselkoinen.
- Anonyymi
Miten sä testaat? Voi kun olisikin joku aukoton tapa "testata" ihmistä.. Ja vielä, miksi testaat?
- Anonyymi
"Et kerro mitään suoraan" Kokeeko täällä joku anonyymin jonkin asian kertomisen hyödylliseksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938