Testotasosi nousevat sen seurauksena... Tää yhdistettynä jatkuvan laihdutuksen aiheuttamaan estrogeenitason laskemiseen... ymmärrätkö, että kaikki tämä vaikuttaa käytökseesi, ja on vaikuttanut jo pitkään.
Nainen lopeta se päivittäinen salilla käyminen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin kävin punttiksella viimeksi 1980. Jos nyt kävisin eihän se liikaa ole😒
- Anonyymi
En käy jokapäivä ja kiitos vaan tästä.
- Anonyymi
Salinaiset on niin kuumia
- Anonyymi
Naisten pitää lopettaa trikoiden käyttäminen salilla. Lailla kiellettävä. Joku purkka päälle.
- Anonyymi
Miehenä käyn salilla ainakin ja testo laskee silti prosentin vuosivauhdilla. Kiire kiire, kaks prosenttia laskenut jo.
- Anonyymi
Miten muka vaikuttaa kerro?
- Anonyymi
Kun testot laskee, niin sasikalju kasvaa takaisin umpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun testot laskee, niin sasikalju kasvaa takaisin umpeen.
Tarkoitat että jollain naisella on salikalju? Kiva..
- Anonyymi
Kiitos vihjeestä.
En tiennnytkään, että valtakunnansalilla käynnillä on noin suuria fyysisiä vaikutteita yhdistettynä tähän jokakeväiseen laihduttamiseeni. - Anonyymi
Mähän oon sanonut etten oo syönyt tarpeeksi enkä oikein, enkä näin ollen näytä itseltäni. Tiedän mitä teen. Oliko muuta?
- Anonyymi
Mikset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset?
Oon ollut niin väsy.
- Anonyymi
Mun tavoitteena on hankkia lihakset takaisin ja siihen päälle sopiva rasvakerros. Ja todellakin tulen käymään salilla. En pidä tällaisista viesteistä.
- Anonyymi
Siinä joku sanonut asian naulan kantaan. Nauran pitkän ja paskaisen naurun, kun joskus tulevaisuudessa eräs nainen ymmärtää, miten on kohdellut elämänsä miestä - kroppa ja pää juuri noista asioista sekaisin.
- Anonyymi
Miksi joku nauraa, jos joku kohtelee jotakuta huonosti tai asiat päättyy huonosti. Mä en kyllä ymmärrä.
- Anonyymi
Nainen älä lopeta salilla käymistä. Tiedätkö että olet kaikessa kauneudessa mun salainen päiväuneni.
- Anonyymi
Mä en oo ainakaan kaunis. En tällä hetkellä. Mut kiva viesti jollekin. :)
- Anonyymi
Sitä toivonkin. Salainen päiväunieni kohde.
- Anonyymi
Joka päivä käymisessä mitään järkeä, lepopäivät täytyy olla
Ja always remember leg days
Tony Halmeen haamu - Anonyymi
No multa ainakin loppus salilla käynti. Mitä sitä turhaan mitään yrittää kun ei mitään tuloksia kerran näy. Se oli sitten taas siinä. Viimeinen salikokemus. Vuoden käynyt salilla ilman minkään sortin kehitystä. Tuntuu vaan että olen tullut täysin liikuntakyvyttömäksi.
- Anonyymi
Missä faktat tästä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5831253- 531135