Ostin juuri ebaysta scrunchie (ponnari) pakkauksen jossa oli 18 scrunchieta.... myyjälle en jutellut mitään laitoin vaan kaikki tiedot ja ostin, nyt kuitenkin alkoi pelottamaan että pankkitunnukset ja rahat viedään!!! Miten teille on käynyt? Onko eBay turvallinen?!?!
Onko eBay turvallinen?
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Länsimaitten suurimpia verkkokauppoja, pitäisi olla turvallinen. Kannattaa kuitenkin tällaisista kaupoista jatkossa tilattaessa tehdä paypal- tili, luottokorttitiedot vaan sinne, ja sitten maksaa eri verkkokaupoissa sillä paypal- tilillä, ettei niitä luottokortttitietoja tarvi levitellä joka paikkaan.
- Anonyymi
eBay ei ole kauppa, vaan alusta, jonne kuka tahansa voi mennä myymään mitä tahansa. Olen ostanut sieltä tavaraa vuosikausien ajan, mutta vain myyjiltä, joihin ollaan lähes 100-prosenttisesti tyytyväisiä. Yhtään pettymystä ei ole tullut. Käytän yksinomaan Paypaliä maksamiseen.
Pankkitunnuksiasi ei tietenkään kukaan voi viedä, ellet ole ollut niin pöljä, että olet itse ne jollekulle huijarille antanut. - Anonyymi
Jos salasana on sinne riittävän vahva niin ei kukaan voi tosiaan viedä tunnuksia.
- Anonyymi
Ebay on myyntialusta kuten Huuto.net.
Maksu vain PayPalin kautta tai pankkisiirtona, mutta kaupankäynnin on tapahduttava ebayn kautta, ei sähköpostittelemalla.
Muutoin "buyers protection" ei toimi ja rahojasi et takaisin saa.
Jos et ymmärtänyt mitä lainausmerkeissä sanottiin, et selviä myöskään chattailusta asikaspalvelun kanssa, joka on ollut ainoa keino minulla saada rahani takaisin. Toistuvasti.
Mitä tulee muuhun turvallisuuteen eräistä maista saattaa tulla paketeissa mukana myös muuta mitä olet ostanut.
Esimerkiksi elektroniikan komponentteja (mikropiirit) sisältävä paketti Puolasta oli matkan aikana avattu ja siihen oli lisätty pussukka pillereitä. Paketissa oli alkuperäinen postin paino leimattuna, joten keittiövaakalla varmistui että sisältö oli lisätty jälkikäteen.
Luonnollisesti jos tuosta ilmoitat poliisille, olet itse oikeudessa, joka ei usko selitystäsi, vaan sinut tuomitaan syyttömänä.
Joten ylimääräiset löydöt ebay ostoksista aina suoraan roskiin.- Anonyymi
Ite oon latanu mistplay sovelluksen niin saa pelata ja samalla saat kolikkoja lahjakorteihin. Sovellus on täysi ilmainen ja ei maksa mitään ite oon keräily jo yli 6000kolikkoo
https://mistplay.co/flEuEQ3sY2
Ton linkkin kautta kun lataat sovelluksen niin saat heti 1800kolikko= visa 5e lahjakortti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036