Ostin juuri ebaysta scrunchie (ponnari) pakkauksen jossa oli 18 scrunchieta.... myyjälle en jutellut mitään laitoin vaan kaikki tiedot ja ostin, nyt kuitenkin alkoi pelottamaan että pankkitunnukset ja rahat viedään!!! Miten teille on käynyt? Onko eBay turvallinen?!?!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Länsimaitten suurimpia verkkokauppoja, pitäisi olla turvallinen. Kannattaa kuitenkin tällaisista kaupoista jatkossa tilattaessa tehdä paypal- tili, luottokorttitiedot vaan sinne, ja sitten maksaa eri verkkokaupoissa sillä paypal- tilillä, ettei niitä luottokortttitietoja tarvi levitellä joka paikkaan.
- Anonyymi
eBay ei ole kauppa, vaan alusta, jonne kuka tahansa voi mennä myymään mitä tahansa. Olen ostanut sieltä tavaraa vuosikausien ajan, mutta vain myyjiltä, joihin ollaan lähes 100-prosenttisesti tyytyväisiä. Yhtään pettymystä ei ole tullut. Käytän yksinomaan Paypaliä maksamiseen.
Pankkitunnuksiasi ei tietenkään kukaan voi viedä, ellet ole ollut niin pöljä, että olet itse ne jollekulle huijarille antanut. - Anonyymi
Jos salasana on sinne riittävän vahva niin ei kukaan voi tosiaan viedä tunnuksia.
- Anonyymi
Ebay on myyntialusta kuten Huuto.net.
Maksu vain PayPalin kautta tai pankkisiirtona, mutta kaupankäynnin on tapahduttava ebayn kautta, ei sähköpostittelemalla.
Muutoin "buyers protection" ei toimi ja rahojasi et takaisin saa.
Jos et ymmärtänyt mitä lainausmerkeissä sanottiin, et selviä myöskään chattailusta asikaspalvelun kanssa, joka on ollut ainoa keino minulla saada rahani takaisin. Toistuvasti.
Mitä tulee muuhun turvallisuuteen eräistä maista saattaa tulla paketeissa mukana myös muuta mitä olet ostanut.
Esimerkiksi elektroniikan komponentteja (mikropiirit) sisältävä paketti Puolasta oli matkan aikana avattu ja siihen oli lisätty pussukka pillereitä. Paketissa oli alkuperäinen postin paino leimattuna, joten keittiövaakalla varmistui että sisältö oli lisätty jälkikäteen.
Luonnollisesti jos tuosta ilmoitat poliisille, olet itse oikeudessa, joka ei usko selitystäsi, vaan sinut tuomitaan syyttömänä.
Joten ylimääräiset löydöt ebay ostoksista aina suoraan roskiin.- Anonyymi
Ite oon latanu mistplay sovelluksen niin saa pelata ja samalla saat kolikkoja lahjakorteihin. Sovellus on täysi ilmainen ja ei maksa mitään ite oon keräily jo yli 6000kolikkoo
https://mistplay.co/flEuEQ3sY2
Ton linkkin kautta kun lataat sovelluksen niin saat heti 1800kolikko= visa 5e lahjakortti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65978
- 69732
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40676- 138662
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635- 69626
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve44606- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k177497Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)38408Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17382
- 42378
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348