Niin kuten otsikko kertoo, aattelin hommata mankin (125cc) mutta toinen vanhemmista on vähän silleen että toihan on vaarallinen jne, toinen taas antaisi ostaa mutta sitte jos tulis sakkoa, lähtis kilvet tai muuta vastaavaa nii ite saisin maksaa ja se käy mulle, haluisin vaan sen mankin.
Kyseinen manki kulkee n. 80km/h. Ja en ajelis liikenteessä sillä tota vauhtia tietenkään. Jossain suorilla ja suljetuilla aluilla toi ois varsinki kiva ku pystyis keulimaa, huiputtaa ja ottaa viivoja koska 125cc manki menee kaikista kavereista ohi heittämällä.
Sitte jos tulee ylämäki nii kaikilla kavereilla meinaa mopot aina hyytyä ja sammua ku ei riitä teho paitsi parilla kaverilla joilla on kunno tehomopot, nii toi manki menis sen ylämäen ylös ihan tosta vaa nii seki ois kiva.
Kavereillaki kulkee mopot n. 80km/h ja joillain about se 60-65km/h.
Miten sais toise vanhemman antaa luvan ostaa MUN OMALLA vastuulla jos tulee sakkoja tai muuta vastaavaa.
Koska kyseinen manki ois niin mukava ja tällä hetkellä ei tee mitää muuta mieli ostaa ku se.
Ja on mulla ollu mopo ennen siis, jonka myin joku aikaa sitte. Mulla on videoita goprolla joissa keulin (suljetuilla alueilla) siinä 40km/h vauhissa, ei oo niin kova, mutta kuitenki jonkuverra vauhtia nii jos niitä videoita näyttäis nii eiköhä tulis lupa ostaa se ku näytän et pysyy se mopo mulla hallussa kuitenki eikä mitää todennäkösesti käy.
Miten saa luvan virittää vanhemmilta
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai siis en tarvii lupaa virittää vaan luvan ostaa viritetty mopo. Kyllä saisin luvan ostaa jonku esim 72cc mut ei ne 72 mankit ees kule mihinkää yleensä ku toiki 125 ja kulkee sen 80 tosin välien vaihtamisella sais kulkee 90 varmaa.
- Anonyymi
No hyvä perusteluhan on se, että ne on silti helevetin laiskoja 125cc koneita nuo monkeytypet
- Anonyymi
Nii toi vois olla hyvä perustelu ja sitte entinenki mopo meni sen 70 ja toi menee 80 nii ei paljoo eroo. Sit voin kans sanoo et vaihan välejä nii kulkee viel hiljempaa tosin en kyllä oo vaihtamassa jos ostan.
- Anonyymi
Se syy miks ei ehkä antais ostaa ois koska tos on 125cc ja entises 50 mut se on iha eri asia ku toi on manki kuitenki.
- Anonyymi
Tarpeeks iso että menee kavereitten mopoista ja autoista heittämällä ohi, kyllä luonto hoitaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944