Koko päivä kului puutarhatöissä, tulipa kyykittyä... 🌱🌲🌿🍀
Hyvää yötä lähelle
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tekee hyvää pyllylle!
- Anonyymi
Puutarhatyöt ei kyllä ole mun juttu missään muodossa, mutta ymmärrän jos joku niistä tykkää.
- Anonyymi
Kyllä täytyy kans sanola, että en tykkää yhtään puutarhatöistä. Siksi piha on mitä on. En siis ole ap.
- Anonyymi
Kisu Lissuko???
- Anonyymi
Kyllä Kisu Lissu täällä on.
Kisutissu - Anonyymi
Hyvää yötä. Kirjoittelen vielä näitä toivotuksia mutta ne loppuvat.
Elämä kutsuu meitä siirtymään eteenpäin. Minulle muutos ei ole suuri mutta sinulle voi olla. Olen täysin hyväksynyt asian jo omalta osaltani.
On asioita joita ei vaan tehdä. Yksi psykiatri sanoi niin kerran minulle ja ymmärän sen nyt.
Ei vaan tehdä.Toivon, että sinäkin tajuat sen. Luulen, että on kasvettava aikuiseksi tajutakseen.
Toivon, että sinäkin hyväksyt tämän tilanteen ja ymmärrät, että tämä on ollut osa sinun kasvamistasi, minun myös.
Minulle ei jää huonoa mieltä sinusta, toivottavasti sinullekaan ei jää huonoa mieltä minusta. Jos tapaamme joskus, osaamme käyttäytyä. Elämä jatkuu aina.- Anonyymi
Ei ollut sulle tämä aloitus. Kirjoituksesi ei kosketa aloittajaa mitenkään.
- Anonyymi
Sä oot aina niin ahkera, oikea työmyyrä. Mäkin kitken joskus pihallani rikkaruohoja.
- Anonyymi
No hei! Kunhan et yhtäkkiä liian monena päivänä peräkkäin kyyki siellä. Tänään varmaan pidit sitten vapaapäivän tuosta touhusta.
- Anonyymi
Tänään ei ehtinyt, mutta huomenna taas...
🌿☘️🍀🍃
- Anonyymi
Puutarhurit pitävät yhtä. Onko tarvetta tai onko joku valmis, ei kuulu sanavarastoomme.
KisuLissu - Anonyymi
Sateet helpottavat huomattavasti vs. Viime kesä.
Nyt tulee vihreää ja satokas kesä.
SisuLissu - Anonyymi
Hyvää yötä taas sinulle, mielessäni olet. Olit varmaan tänäänkin touhuilemassa.
- Anonyymi
En ehtinyt, tänään ehkä vähän pitää taas kuopsuttaa. Kiva jos mietit mua. Jos nyt sattuisitkin olemaan Hän.
🙂 - Anonyymi
Aurinkoista tiistaita sulle myös.
Joku vaan jostain.
ei niin muistettu.
Silti. - Anonyymi
Paljonkin muisteltu, mutta ei ehkä näkyvästi muistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkoista tiistaita sulle myös.
Joku vaan jostain.
ei niin muistettu.
Silti.Tipuin kärryiltä
- Anonyymi
Mahto olla hyvät näkymät.
- Anonyymi
Se on terapeuttista puuhaa tämän täälläolon sijaan, mä leikkasin nurmikkoa kelaleikkurilla tunnin ja kitkin rikkaruohoja puiden ja pensaiden ympäriltä. Melkein kolme tuntia tuli ulkoitua. Mä toivottelen kaipaamalleni miehelle J Hyvää yötä, olisi ollut sauna lämpimänä tänäänkin:) Elta
- Anonyymi
Kuinka lähelle nämä toivotukset menevät? Naapurille? 100m päähän? Kilometrin päähän?
- Anonyymi
Varmaan ap:lta johonkin lähistölle, mutta multa sellaisen noin sadan kilometrin säteelle miehelle JHauskaa päivää! Elta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ap:lta johonkin lähistölle, mutta multa sellaisen noin sadan kilometrin säteelle miehelle JHauskaa päivää! Elta.
Eltä Pohjois-savosta?
- Anonyymi
Sarjassamme harhaiset hortonomit.)
- Anonyymi
Aika perkeleellisen kauan jotkut elää täydellisessä harhassa. Mutta väliäkö sillä ellei sillä ole itselle merkitystä.
- Anonyymi
Tsemppiä sullekin ikäväpalstalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä sullekin ikäväpalstalle
Pellepalsta tämä on, näkeehän sen nyt näistä kirjoituksista. Päätöntä pelleilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellepalsta tämä on, näkeehän sen nyt näistä kirjoituksista. Päätöntä pelleilyä.
Näytät viihtyvän 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät viihtyvän 😄
Kommentti oli minulta, ei edelliseltä. Kuten huomaat omaltakin kohdaltasi, pelleilyksi menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti oli minulta, ei edelliseltä. Kuten huomaat omaltakin kohdaltasi, pelleilyksi menee.
En ole mitään muutacväittänytkään. Ainoastaan Ihmettelen niitä jotka tulevat tänne arvostelemaan muita kirjoittelusta, on se sitten ikävää, harhaa, leikkiä, pelleilyä. Kaikki jotka täällä ovat lukemassa, kirjoittamassa, ihan mitä vaan, ovat ihan samalla palstalla ja samalla viivalla.
- Anonyymi
Joo - o.
- Anonyymi
Tänään pitäisi leikata nurmi pihalta kovassa heinänuhassa. Täytyy varmaankin laittaa hengityssuojain päälle. Eipä tuo auta turvonneisiin silmänympäryksiin tai hirveästi kutisevaan ihoon. Syön allergialääkkeitä, mutta eivät auta riittävästi.
- Anonyymi
No jos lähelle menee niin eikö ois kannattanut huudella terveiset, nyt meni harakoille kaikki.
- Anonyymi
About viikko vierähti hauskasti viihteellisessä harhassa :))
- Anonyymi
Helteisiä öitä lähelle, ehkä kilometrin päähän...
🌿☘️🍀🍃- Anonyymi
Hyvää kuumaa iltapäivää sinullekin sinne n. kilometrin päähän.
- Anonyymi
Kiitos 😎
- Anonyymi
Juu, taas yks lömäpäivä puutarhassa takana. Luoja kuinka vihaankaan orapihlajaa :)
T: P-miäs- Anonyymi
No no hyvä miäs, hieman positiivisuutta mukaan, niin orapilajakin alkaa tuntua hyvin rakastetulta. Monia hyviä puolia orapihlajalla, kuten terveys, hyvä stoppari tontin rajana, kestää leikkaamista ja yksittäiskasvina kaunis niin kukkineen ja marjoineen, joita linnut ja puput käyttävät mielellään ravinnokseen.
Toki ne piikit saavat ärräpäät lentelemään, mutta unohtuvat pian kun katselee orapihlajan kukintaa, mehiläisten ja muiden pörriäisten riemukasta pörräämistä ja syksyllä koristeellisten marjojen runsautta, jotka ovat kuin pikkuruisia omenia kimpuissa.
Nautitaan kesästä, johon orapihlajakin kuuluu. Eiks niin, miästen miäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770