Hyvää yötä lähelle

Anonyymi

Koko päivä kului puutarhatöissä, tulipa kyykittyä... 🌱🌲🌿🍀

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekee hyvää pyllylle!

• Anonyymi

Puutarhatyöt ei kyllä ole mun juttu missään muodossa, mutta ymmärrän jos joku niistä tykkää.

• Anonyymi

Kyllä täytyy kans sanola, että en tykkää yhtään puutarhatöistä. Siksi piha on mitä on. En siis ole ap.

• Anonyymi

Kisu Lissuko???

• Anonyymi

Kyllä Kisu Lissu täällä on.

Kisutissu

• Anonyymi

Hyvää yötä. Kirjoittelen vielä näitä toivotuksia mutta ne loppuvat.
      Elämä kutsuu meitä siirtymään eteenpäin. Minulle muutos ei ole suuri mutta sinulle voi olla. Olen täysin hyväksynyt asian jo omalta osaltani.
      On asioita joita ei vaan tehdä. Yksi psykiatri sanoi niin kerran minulle ja ymmärän sen nyt.
      Ei vaan tehdä.Toivon, että sinäkin tajuat sen. Luulen, että on kasvettava aikuiseksi tajutakseen.
      Toivon, että sinäkin hyväksyt tämän tilanteen ja ymmärrät, että tämä on ollut osa sinun kasvamistasi, minun myös.
      Minulle ei jää huonoa mieltä sinusta, toivottavasti sinullekaan ei jää huonoa mieltä minusta. Jos tapaamme joskus, osaamme käyttäytyä. Elämä jatkuu aina.

• Anonyymi

Ei ollut sulle tämä aloitus. Kirjoituksesi ei kosketa aloittajaa mitenkään.

• Anonyymi

Sä oot aina niin ahkera, oikea työmyyrä. Mäkin kitken joskus pihallani rikkaruohoja.

• Anonyymi

No hei! Kunhan et yhtäkkiä liian monena päivänä peräkkäin kyyki siellä. Tänään varmaan pidit sitten vapaapäivän tuosta touhusta.

• Anonyymi

Tänään ei ehtinyt, mutta huomenna taas...
        🌿☘️🍀🍃

• Anonyymi

Puutarhurit pitävät yhtä. Onko tarvetta tai onko joku valmis, ei kuulu sanavarastoomme.

KisuLissu

• Anonyymi

Sateet helpottavat huomattavasti vs. Viime kesä.
      Nyt tulee vihreää ja satokas kesä.

SisuLissu

• Anonyymi

Hyvää yötä taas sinulle, mielessäni olet. Olit varmaan tänäänkin touhuilemassa.

• Anonyymi

En ehtinyt, tänään ehkä vähän pitää taas kuopsuttaa. Kiva jos mietit mua. Jos nyt sattuisitkin olemaan Hän.
        🙂

• Anonyymi

Aurinkoista tiistaita sulle myös.
        Joku vaan jostain.
        ei niin muistettu.
        Silti.

• Anonyymi

Paljonkin muisteltu, mutta ei ehkä näkyvästi muistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkoista tiistaita sulle myös.
        Joku vaan jostain.
        ei niin muistettu.
        Silti.

Tipuin kärryiltä

• Anonyymi

Mahto olla hyvät näkymät.

• Anonyymi

Se on terapeuttista puuhaa tämän täälläolon sijaan, mä leikkasin nurmikkoa kelaleikkurilla tunnin ja kitkin rikkaruohoja puiden ja pensaiden ympäriltä. Melkein kolme tuntia tuli ulkoitua. Mä toivottelen kaipaamalleni miehelle J Hyvää yötä, olisi ollut sauna lämpimänä tänäänkin:) Elta

• Anonyymi

Kuinka lähelle nämä toivotukset menevät? Naapurille? 100m päähän? Kilometrin päähän?

• Anonyymi

Varmaan ap:lta johonkin lähistölle, mutta multa sellaisen noin sadan kilometrin säteelle miehelle JHauskaa päivää! Elta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan ap:lta johonkin lähistölle, mutta multa sellaisen noin sadan kilometrin säteelle miehelle JHauskaa päivää! Elta.

Eltä Pohjois-savosta?

• Anonyymi

Sarjassamme harhaiset hortonomit.)

• Anonyymi

Aika perkeleellisen kauan jotkut elää täydellisessä harhassa. Mutta väliäkö sillä ellei sillä ole itselle merkitystä.

• Anonyymi

Tsemppiä sullekin ikäväpalstalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä sullekin ikäväpalstalle

Pellepalsta tämä on, näkeehän sen nyt näistä kirjoituksista. Päätöntä pelleilyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellepalsta tämä on, näkeehän sen nyt näistä kirjoituksista. Päätöntä pelleilyä.

Näytät viihtyvän 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytät viihtyvän 😄

Kommentti oli minulta, ei edelliseltä. Kuten huomaat omaltakin kohdaltasi, pelleilyksi menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentti oli minulta, ei edelliseltä. Kuten huomaat omaltakin kohdaltasi, pelleilyksi menee.

En ole mitään muutacväittänytkään. Ainoastaan Ihmettelen niitä jotka tulevat tänne arvostelemaan muita kirjoittelusta, on se sitten ikävää, harhaa, leikkiä, pelleilyä. Kaikki jotka täällä ovat lukemassa, kirjoittamassa, ihan mitä vaan, ovat ihan samalla palstalla ja samalla viivalla.

• Anonyymi

Joo - o.

• Anonyymi

Tänään pitäisi leikata nurmi pihalta kovassa heinänuhassa. Täytyy varmaankin laittaa hengityssuojain päälle. Eipä tuo auta turvonneisiin silmänympäryksiin tai hirveästi kutisevaan ihoon. Syön allergialääkkeitä, mutta eivät auta riittävästi.

• Anonyymi

No jos lähelle menee niin eikö ois kannattanut huudella terveiset, nyt meni harakoille kaikki.

• Anonyymi

About viikko vierähti hauskasti viihteellisessä harhassa :))

• Anonyymi

Helteisiä öitä lähelle, ehkä kilometrin päähän...
      🌿☘️🍀🍃

• Anonyymi

Hyvää kuumaa iltapäivää sinullekin sinne n. kilometrin päähän.

• Anonyymi

Kiitos 😎

• Anonyymi

Juu, taas yks lömäpäivä puutarhassa takana. Luoja kuinka vihaankaan orapihlajaa :)
      T: P-miäs

• Anonyymi

No no hyvä miäs, hieman positiivisuutta mukaan, niin orapilajakin alkaa tuntua hyvin rakastetulta. Monia hyviä puolia orapihlajalla, kuten terveys, hyvä stoppari tontin rajana, kestää leikkaamista ja yksittäiskasvina kaunis niin kukkineen ja marjoineen, joita linnut ja puput käyttävät mielellään ravinnokseen.
        Toki ne piikit saavat ärräpäät lentelemään, mutta unohtuvat pian kun katselee orapihlajan kukintaa, mehiläisten ja muiden pörriäisten riemukasta pörräämistä ja syksyllä koristeellisten marjojen runsautta, jotka ovat kuin pikkuruisia omenia kimpuissa.

Nautitaan kesästä, johon orapihlajakin kuuluu. Eiks niin, miästen miäs!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe