Olen liian katkera ollakseni kenenkään kanssa joten ikävä elämä édessä,muttei sille vaan voi mitään ja niin on tarkoitettukin meneväksi.
Tuntemattomana tunnustan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas oon liian sairas fyysisesti.
- Anonyymi
Mikä sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla on?
En kehtaa sanoa. Oon aika huonossa kunnossa.
- Anonyymi
Yritäpä päästä katkeruudestasi eroon, johtuupa se mistä syystä tahansa.
Katkeruus myrkyttää oman mielesi ja elämäsi, eikä siitä mitään hyvää seuraa ikinä.
Sun pitää katsoa elämässä tähän hetkeen ja eteenpäin, eikä taaksepäin, koska kukaan ihminen ei mahda menneisyydelleen yhtään mitään - eikä voi muuttaa sitä - , vain tähän hetkeen ja tulevaisuuteensa voi vaikuttaa.- Anonyymi
En voi vaikuttaa tulevaisuuteen mitenkään joten se on ihan sama vaikka olenkin katkera. Kohtaloaan ei voi valita.
- Anonyymi
Minä voin huonosti kaikesta kokemastani monen vuoden ajalta. Sen takia menettänyt mielenrauhani ja jatkuvat keskeneräiset asiat ovat vieneet voimat, ei tällaisena löydy jaksamista kohta mihinkään. Jos en saa mukavaa työpaikkaa, tulee elämästä vielä vaikeampaa.
- Anonyymi
Mä en ole katkera vaan järkyttynyt.
- Anonyymi
Minulla taas on pelkoja. Pelkään kertoakin niistä. Jeesus auttaa minua. Tiedätkö, sitä parempi mitä vähemmän on kunniaa ja rikkautta maailmassa. Itse uskon että Jumala ihan oikeasti koodasi itsensä maailmaan Jeesuksena. Ja Hän on sitä mieltä että se joka ei ole valmis luopumaan kaikesta päästäkseen taivaaseen ei sinne pääse. Siispä mitä vähemmän luovuttavaa sitä helpompi on tie taivaaseen. Elämästä "rikkaiden" on vaikea siksi uskoa Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725