Onko jolloin tarjolla?🤤
Haluan munaa!!
51
448
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä mistä päin
- Anonyymi
Satakunnast
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satakunnast
Voin tulla antaa
- Anonyymi
Onko sulla itsellä miten iso kikkeli?
- Anonyymi
ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Oon
- Anonyymi
18cm pitkä paksuutta en nyt muista, mut oon Vantaalta
- Anonyymi
Miekin haluun !
Metoo!
- Anonyymi
Oon tässä heräilemässä sunnuntai aamuun, mulkku on vähän meedium.Mutta jos voit tehdä asian eteen jotain niin saat varmasti palkintosi.
- Anonyymi
Raumalla olis tarjolla rauhallinen 45 v normi mies naisille. Takkatulen ja rauhallisen nautinnon tarjoan.
- Anonyymi
🤤🤤
- Anonyymi
Löysitkö sitä munaa? 😋
- Anonyymi
Huvinkäällä asun. Olen parikymppinen. 189cm ja munani n.17cm. Olen sinkku ja täysin puhdas jos kiinnosstaa!😉😗
- Anonyymi
Kysyikö joku sinun mielipidettäsi laitoksesta karannut vammanen?
- Anonyymi
Tarjolla on.
- Anonyymi
Varmaan moni haluaa munaa antaa. Niin minäkin. Mutta kyllähän se olisi mukava tietää millaisen naisen kanssa on tekemisissä.
Tännehän voi kuka tahansa laittaa mitä tahansa vedätyksiä ja toinen hölmö lähtee leikkiin mukaan. Vastaa tähän, jos olet aito.
Täällä on aito mies, joka on kyllä valmis mihin vaan jos kyseessä on sopiva nainen- Anonyymi
Outoa kai,että ukm näitä lukee,ja haaveilee vieraasta paksusta munasta pullealle rouvalleen... ihan ’vakituiseksi’...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa kai,että ukm näitä lukee,ja haaveilee vieraasta paksusta munasta pullealle rouvalleen... ihan ’vakituiseksi’...
Outoa?,ehkä?,mutta en kyllä täältä sinkkua siistiä paksupatukkaista vanhempaa setämiestä ainakaan Helsingistä ole löytänyt edes kirjoittelukaveriksi : (
- Anonyymi
Oon iha aito
- Anonyymi
Kyllä olis Missä ja Miten
Hitto mikä trolli. Lopettakaa vastaileminen tähän ketjuun.
- Anonyymi
Ei ollu trol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu trol
Tietysti oli trolli. Eihän täällä muita olekaan munaa haluamassa.
- Anonyymi
Mäkin haluaisin kalua <3
- Anonyymi
Pohjanmaalla on.
- Anonyymi
Nyt olis tarjolla kiimaista munaa, Turku ymp. myös etelä satakunta käy. Olen 53 v 182/80/18.
- Anonyymi
Täällä olisi tarjolla;) , Tulee työn puolesta matkattua ympäri etelä-suomea. Varsinkin Satakunnan alueella.
- Anonyymi
Mite sut tavottaa? (;
- Anonyymi
Minäkin haluan. 44 v, 160/80, pyöreän kurvikas ja pehmeä. Karvainen römpsä. Turku. Tykkäisin vähän rotevammasta tai normaalivartaloisesta miehestä, suunnilleen itseni ikäisestä (ei nuorista). Sähköpostiosoite olisi kiva saada jotenkin, jos olet lähialueelta ja halukas tositoimiin. Tässä tulee kohta hulluksi, kun on puutteessa. Olen ihan järkipäinen tapaus, vaikka tänne nyt kirjoitankin...
- Anonyymi
Kiinnostaisiko sinua tällainen 28v mies, joka on ruumiinrakenteeltaan hieman pyöreä? Kos kiinnostaa, pistä viestiä [email protected]
Hei. sinä 44 v , kyllä kiinnostaa olen se 53 v mies 182/80/18 Turusta.
Miten saatais yhteyttä?
- Anonyymi
Voin tulla panemaan milloin vaan
- Anonyymi
Minäkin haluaisin..varsinkin kunnon kielihoidon..
- Anonyymi
Mistä päin olet? Kyllä täältä kielihoidon saa, varsinkin nainen saa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet? Kyllä täältä kielihoidon saa, varsinkin nainen saa ;)
Oon nainen 😍ja Kymenlaaksossa asun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen 😍ja Kymenlaaksossa asun
Saatko laitettua viestiä [email protected] niin yritetään sopia kielihoitoaika ;)
- Anonyymi
Täällä olisi 25-vuotias mies valmiina. 188/95
- Anonyymi
Turusta siis.
Voin antaa sulle munaa suuhun. On tossa niitä vielä puoli pakettia keittiön pöydällä, molemmille riittää.
Kesäpesää kovaa suonikasta kalua vailla?
Pohjois-Savon suunnalta 35v hoikalle miehelle.- Anonyymi
Että jaksatte vastata trolleille. Turhaa touhua.
- Anonyymi
Kirkkonummen gang bang 14.9 Wildclubilla menoa tähän malliin. Nähdään!
- Anonyymi
Sorry, olen varattu - muuten oisit saanut imee mun isoa, käyrää ja suonikasta....aaah
Hei
Täällä 35v Aasia mies haluan pillua
Helsinki
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960