Onko jolloin tarjolla?đ€€
Haluan munaa!!
51
468
Vastaukset
- Anonyymi
EhkÀ mistÀ pÀin
- Anonyymi
Satakunnast
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satakunnast
Voin tulla antaa
- Anonyymi
Onko sulla itsellÀ miten iso kikkeli?
- Anonyymi
ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Oon
- Anonyymi
18cm pitkÀ paksuutta en nyt muista, mut oon Vantaalta
- Anonyymi
Miekin haluun !
Metoo!
- Anonyymi
Oon tÀssÀ herÀilemÀssÀ sunnuntai aamuun, mulkku on vÀhÀn meedium.Mutta jos voit tehdÀ asian eteen jotain niin saat varmasti palkintosi.
- Anonyymi
Raumalla olis tarjolla rauhallinen 45 v normi mies naisille. Takkatulen ja rauhallisen nautinnon tarjoan.
- Anonyymi
đ€€đ€€
- Anonyymi
Löysitkö sitĂ€ munaa? đ
- Anonyymi
HuvinkÀÀllĂ€ asun. Olen parikymppinen. 189cm ja munani n.17cm. Olen sinkku ja tĂ€ysin puhdas jos kiinnosstaa!đđ
- Anonyymi
Kysyikö joku sinun mielipidettÀsi laitoksesta karannut vammanen?
- Anonyymi
Tarjolla on.
- Anonyymi
Varmaan moni haluaa munaa antaa. Niin minÀkin. Mutta kyllÀhÀn se olisi mukava tietÀÀ millaisen naisen kanssa on tekemisissÀ.
TÀnnehÀn voi kuka tahansa laittaa mitÀ tahansa vedÀtyksiÀ ja toinen hölmö lÀhtee leikkiin mukaan. Vastaa tÀhÀn, jos olet aito.
TÀÀllÀ on aito mies, joka on kyllÀ valmis mihin vaan jos kyseessÀ on sopiva nainen- Anonyymi
Outoa kai,ettĂ€ ukm nĂ€itĂ€ lukee,ja haaveilee vieraasta paksusta munasta pullealle rouvalleen... ihan âvakituiseksiâ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa kai,ettĂ€ ukm nĂ€itĂ€ lukee,ja haaveilee vieraasta paksusta munasta pullealle rouvalleen... ihan âvakituiseksiâ...
Outoa?,ehkÀ?,mutta en kyllÀ tÀÀltÀ sinkkua siistiÀ paksupatukkaista vanhempaa setÀmiestÀ ainakaan HelsingistÀ ole löytÀnyt edes kirjoittelukaveriksi : (
- Anonyymi
Oon iha aito
- Anonyymi
KyllÀ olis MissÀ ja Miten
Hitto mikÀ trolli. Lopettakaa vastaileminen tÀhÀn ketjuun.
- Anonyymi
Ei ollu trol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu trol
Tietysti oli trolli. EihÀn tÀÀllÀ muita olekaan munaa haluamassa.
- Anonyymi
MĂ€kin haluaisin kalua <3
- Anonyymi
Pohjanmaalla on.
- Anonyymi
Nyt olis tarjolla kiimaista munaa, Turku ymp. myös etelÀ satakunta kÀy. Olen 53 v 182/80/18.
- Anonyymi
TÀÀllÀ olisi tarjolla;) , Tulee työn puolesta matkattua ympÀri etelÀ-suomea. Varsinkin Satakunnan alueella.
- Anonyymi
Mite sut tavottaa? (;
- Anonyymi
MinÀkin haluan. 44 v, 160/80, pyöreÀn kurvikas ja pehmeÀ. Karvainen römpsÀ. Turku. TykkÀisin vÀhÀn rotevammasta tai normaalivartaloisesta miehestÀ, suunnilleen itseni ikÀisestÀ (ei nuorista). SÀhköpostiosoite olisi kiva saada jotenkin, jos olet lÀhialueelta ja halukas tositoimiin. TÀssÀ tulee kohta hulluksi, kun on puutteessa. Olen ihan jÀrkipÀinen tapaus, vaikka tÀnne nyt kirjoitankin...
- Anonyymi
Kiinnostaisiko sinua tÀllainen 28v mies, joka on ruumiinrakenteeltaan hieman pyöreÀ? Kos kiinnostaa, pistÀ viestiÀ [email protected]
Hei. sinÀ 44 v , kyllÀ kiinnostaa olen se 53 v mies 182/80/18 Turusta.
Miten saatais yhteyttÀ?
- Anonyymi
Voin tulla panemaan milloin vaan
- Anonyymi
MinÀkin haluaisin..varsinkin kunnon kielihoidon..
- Anonyymi
MistÀ pÀin olet? KyllÀ tÀÀltÀ kielihoidon saa, varsinkin nainen saa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MistÀ pÀin olet? KyllÀ tÀÀltÀ kielihoidon saa, varsinkin nainen saa ;)
Oon nainen đja Kymenlaaksossa asun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen đja Kymenlaaksossa asun
Saatko laitettua viestiÀ [email protected] niin yritetÀÀn sopia kielihoitoaika ;)
- Anonyymi
TÀÀllÀ olisi 25-vuotias mies valmiina. 188/95
- Anonyymi
Turusta siis.
Voin antaa sulle munaa suuhun. On tossa niitÀ vielÀ puoli pakettia keittiön pöydÀllÀ, molemmille riittÀÀ.
KesÀpesÀÀ kovaa suonikasta kalua vailla?
Pohjois-Savon suunnalta 35v hoikalle miehelle.- Anonyymi
EttÀ jaksatte vastata trolleille. Turhaa touhua.
- Anonyymi
Kirkkonummen gang bang 14.9 Wildclubilla menoa tÀhÀn malliin. NÀhdÀÀn!
- Anonyymi
Sorry, olen varattu - muuten oisit saanut imee mun isoa, kÀyrÀÀ ja suonikasta....aaah
Hei
TÀÀllÀ 35v Aasia mies haluan pillua
Helsinki
Ketjusta on poistettu 67 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 449051
- 785542
Jouluinen bonus VB:ltÀ 250 ilmaiskierrosta 0x kierrÀtys min 20e talletuksella
No nyt pÀtkÀhti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltÀ. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrÀtys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, ettÀ en pÀÀse sun rahoihin kÀsiksi
En pysty myöskÀÀn pilaamaan elÀmÀÀsi niin kauan kun sulla on fuck off pÀÀomaa. Harmittaa myös etten tiedÀ kuinka paljon384014- 543493
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pÀrjÀÀ kenenkÀÀn kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543342SydÀn karrella
Jos yritÀn olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitÀÀn tÀrkeÀÀ. Ensiksi mÀ huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273195- 432386
- 342002
- 2111764