Järjestetään sunnuntaina, retki johonkin thaimaan cafe Amazoniin jos lähtijöitä on riittävästi. Ohjelmassa kakkumaistiaiset ja tutkaillaan erilaisia smuutieita, millaisia litkuja niihin laitetaan. Välimatkahan ei ole este kenellekään koska tuollaisen 1000 kilometriäkin taittaa amerikanpyörällä helposti alle tunnissa.. myös veneellä saa tulla kunhan on viritetyt porpelit. Amazonin jälkeen ahtaudumme nissan navaraan ja menemme katsomaan pinkkejä delfiinejä, jonkun vaimo saa ajaa että palstalaiset voivat käyttää fifiä koko matkan ajan. Tämä matka kestää alle kymmenen minuuttia. Loppupäivä vapaata jutustelua palstalaisten omaisuuksista. Retket tehdään suomi24 retkinä
T. Noballs
Retki palstalaisille.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palaan asiaan kun olen googlannut ja kartasta selvittänyt huoltoasemat, kahvilat, niiden menut ja Hua Hinin avoviemärin.
T Munaton 2010 - Anonyymi
Mukana ollaan. Meidän akka ajaa..!!
- Anonyymi
jos maksaa vaan 30 paateroa tai jotain ni tuun forzalla
- Anonyymi
minä myös , Kaverillani on jahteja joita saa käyttää kun ei nyt itse ole paikalla..menevät ääntä nopeammin.
- Anonyymi
Minä osallistun vain lerppamatkojen matkoille. Ne ovat turvallisia, aina poliisit väijymässä ja juoksukaljakisoissa ei ole voittajia, koska poliisit ehtivät aina väliin.
Rollattorivauhdilla Numban ja Sensein tahdissa on mukava marssia, eikä maksa paljoo, lipun hinnalla et pääse Helsinki-Vantaan lentoasemaa pidemmälle. - Anonyymi
Ballimies ja senssu ovat toistensa peppusia..
- Anonyymi
Laittakaapa viestiä miten retki on mennyt, söittekö paljon kakkuja. Näkyikö delfiinejä, toimiko fifi koko ajan?
- Anonyymi
Lähdemme retkelle vasta kun olemme selvinneet Neidin hääjuhlahumusta ja krabbiksesta, nyt aijauslataukset menossa, odottakaa lerpat.
T 45x
- Anonyymi
onko varma että fifi toimii koko retken ajan..? koko elämäni on päivystää pattaya palstalla.
- Anonyymi
mulla on tässä vavessa eiku pcx vai oliko forza minkä viimeksi ostin ihan oma fifi. ei jää hetkeäkään ilman. koko retken saan päivystää palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251