Rakkaus on

Anonyymi

sitä ettei kaikki mene aina kuin strömsössä mutta silti rakastetaan ja käydään yhdessä myrskyjen läpi. Rakkauden eteen täytyy molempien työskennellä, ei se millään taioilla tai pyhällä hengellä pysy kasassa. Rakkaus on sitä että sinulla on joku joka uskoo sinuun kun et itse usko itseesi sillä sen voima eheyttää rikkinäisimmänkin ihmisen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaus on sitä ihmiseltä menee kaikki? Terveyttä, perheitä, töitä, rahoja myöden? Ainakin itse olen käsittänyt rakkauden ihan erillä tavalla. Jonkin on nyt mennyt jollain pahasti pieleen opetus mitä rakkaus on. Tuollaista ihmistä en rakastaisi mistään hinnasta, en nyt enkä jatkossakaan. Se tuho mitä joku kuvitteli ”rakkaudella” tekevänsä on sellaista mitä ei voi koskaan antaa anteeksi missään muodossa.

• Anonyymi

No se ei ole minun syyni että "rakkautesi" on ollut mitä on ollut. Ihmisillä on usein väärä käsitys rakkaudesta, hypitään suhteista toisiin, tehdään lapsia ikäänkuin se pitäisi huonon suhteen kasassa jne. Rakkaus satuttaa mutta se myös eheyttää. Luulitko että se on yhtä ruusuilla tanssimista ja elämä yhtä hymyä? Ei se niin mene... mutta ei se rakkautta ole jos kaksi ihmistä alkaa sotimaan keskenään siitä kumpi saa talon ja kumpi pitää lapset.. käyttäen lapsia aseellisina välikäsinä jne.. ihmisten typeryys on rahalla mitattavissa ja kun talon arvo on 200000 euroa niin siinä unohtuu nopeasti "rakkaus". - Oli kivaa naida sua mut otan mielummin salkun rahaa.

• Anonyymi

Mitenkä alotuksen noin voi ymmärtää? Miksi rakkauden vuoksi menisi kaikki terveys, rahat ja muut ihmiset? Jos rakastat jotakuta miksi se veisi muut ihmiset pois? Eikö ne hyväksyisi rakkauttasi, välittääkö ne sinusta silloin aidosti eli tuntevatko lähimmäisen rakkautta? Jos eroat niin et enää näe perhettäsi, ei taida olla nykypäivää ja miten se veisi perheesi. Terveyden, no joo jos puhutaan pöihteiden käytöstä niin sitten. Sorry, mä en ymmärrä tätä edellistä kommenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä alotuksen noin voi ymmärtää? Miksi rakkauden vuoksi menisi kaikki terveys, rahat ja muut ihmiset? Jos rakastat jotakuta miksi se veisi muut ihmiset pois? Eikö ne hyväksyisi rakkauttasi, välittääkö ne sinusta silloin aidosti eli tuntevatko lähimmäisen rakkautta? Jos eroat niin et enää näe perhettäsi, ei taida olla nykypäivää ja miten se veisi perheesi. Terveyden, no joo jos puhutaan pöihteiden käytöstä niin sitten. Sorry, mä en ymmärrä tätä edellistä kommenttia.

Ehkä joku toinen kenelle rakkaus on rakkautta ja elämä on ihanaa. Se kuka minua mukamas rakastaa on kyllä saanut kaiken menemään niin huonoon ettei sieltä paluuta ole. Hänen mielestä se on rakkautta. 3 ystävääni on jo kuollut tähän ”rakkauteen” siinä huomaa kuinka suurta tuhoa se tekee. Kuvitellaan tekevänsä hyvää mitättömien asioiden takia ja sitten lopputulos hauta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi jos päihteet niin paljon nyppii ettei saa unta edes öisin niin kannattaa pyrkiä sitten eduskuntaan ja alat vaatimaan kieltolaki alkoholin suhteen. Muussa tapauksessa täysi-ikäisten alkoholin käyttö ei kuulu sinulle hevon vittuakaan.

• Anonyymi

Kylläpä olette negatiivista porukkaa. Kaikki väännetään ylösalaisin ja palstalla syytetään jo tuntemattomiakin siitä että jonkun 3 ystävää on kuollut jonkun rakkauden takia. Ihan oikeasti? Mitä?

• Anonyymi

Rakkaus on sitä, että mies tekee juuri niin kuin nainen käskee, pyytää, toivoo ja haaveilee. Ja sitten miehen pitää vielä yllättäen tehdä jotain sellaista mistä nainen ei ole osannut edes haaveilla. Muuten ei ole rakkautta..

• Anonyymi

Tuokin on melko totta. Mies on kuin koira.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      399
      6894
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      49
      3994
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      0
      1620
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      43
      1558
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      94
      1413
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      258
      1350
    7. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      64
      1346
    8. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1138
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1076
    10. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1062
    Aihe