sitä ettei kaikki mene aina kuin strömsössä mutta silti rakastetaan ja käydään yhdessä myrskyjen läpi. Rakkauden eteen täytyy molempien työskennellä, ei se millään taioilla tai pyhällä hengellä pysy kasassa. Rakkaus on sitä että sinulla on joku joka uskoo sinuun kun et itse usko itseesi sillä sen voima eheyttää rikkinäisimmänkin ihmisen.
Rakkaus on
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus on sitä ihmiseltä menee kaikki? Terveyttä, perheitä, töitä, rahoja myöden? Ainakin itse olen käsittänyt rakkauden ihan erillä tavalla. Jonkin on nyt mennyt jollain pahasti pieleen opetus mitä rakkaus on. Tuollaista ihmistä en rakastaisi mistään hinnasta, en nyt enkä jatkossakaan. Se tuho mitä joku kuvitteli ”rakkaudella” tekevänsä on sellaista mitä ei voi koskaan antaa anteeksi missään muodossa.
- Anonyymi
No se ei ole minun syyni että "rakkautesi" on ollut mitä on ollut. Ihmisillä on usein väärä käsitys rakkaudesta, hypitään suhteista toisiin, tehdään lapsia ikäänkuin se pitäisi huonon suhteen kasassa jne. Rakkaus satuttaa mutta se myös eheyttää. Luulitko että se on yhtä ruusuilla tanssimista ja elämä yhtä hymyä? Ei se niin mene... mutta ei se rakkautta ole jos kaksi ihmistä alkaa sotimaan keskenään siitä kumpi saa talon ja kumpi pitää lapset.. käyttäen lapsia aseellisina välikäsinä jne.. ihmisten typeryys on rahalla mitattavissa ja kun talon arvo on 200000 euroa niin siinä unohtuu nopeasti "rakkaus". - Oli kivaa naida sua mut otan mielummin salkun rahaa.
- Anonyymi
Mitenkä alotuksen noin voi ymmärtää? Miksi rakkauden vuoksi menisi kaikki terveys, rahat ja muut ihmiset? Jos rakastat jotakuta miksi se veisi muut ihmiset pois? Eikö ne hyväksyisi rakkauttasi, välittääkö ne sinusta silloin aidosti eli tuntevatko lähimmäisen rakkautta? Jos eroat niin et enää näe perhettäsi, ei taida olla nykypäivää ja miten se veisi perheesi. Terveyden, no joo jos puhutaan pöihteiden käytöstä niin sitten. Sorry, mä en ymmärrä tätä edellistä kommenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä alotuksen noin voi ymmärtää? Miksi rakkauden vuoksi menisi kaikki terveys, rahat ja muut ihmiset? Jos rakastat jotakuta miksi se veisi muut ihmiset pois? Eikö ne hyväksyisi rakkauttasi, välittääkö ne sinusta silloin aidosti eli tuntevatko lähimmäisen rakkautta? Jos eroat niin et enää näe perhettäsi, ei taida olla nykypäivää ja miten se veisi perheesi. Terveyden, no joo jos puhutaan pöihteiden käytöstä niin sitten. Sorry, mä en ymmärrä tätä edellistä kommenttia.
Ehkä joku toinen kenelle rakkaus on rakkautta ja elämä on ihanaa. Se kuka minua mukamas rakastaa on kyllä saanut kaiken menemään niin huonoon ettei sieltä paluuta ole. Hänen mielestä se on rakkautta. 3 ystävääni on jo kuollut tähän ”rakkauteen” siinä huomaa kuinka suurta tuhoa se tekee. Kuvitellaan tekevänsä hyvää mitättömien asioiden takia ja sitten lopputulos hauta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi jos päihteet niin paljon nyppii ettei saa unta edes öisin niin kannattaa pyrkiä sitten eduskuntaan ja alat vaatimaan kieltolaki alkoholin suhteen. Muussa tapauksessa täysi-ikäisten alkoholin käyttö ei kuulu sinulle hevon vittuakaan.
- Anonyymi
Kylläpä olette negatiivista porukkaa. Kaikki väännetään ylösalaisin ja palstalla syytetään jo tuntemattomiakin siitä että jonkun 3 ystävää on kuollut jonkun rakkauden takia. Ihan oikeasti? Mitä?
- Anonyymi
Rakkaus on sitä, että mies tekee juuri niin kuin nainen käskee, pyytää, toivoo ja haaveilee. Ja sitten miehen pitää vielä yllättäen tehdä jotain sellaista mistä nainen ei ole osannut edes haaveilla. Muuten ei ole rakkautta..
- Anonyymi
Tuokin on melko totta. Mies on kuin koira.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014