järjestelmäpäivitys/tietoturva kyseessä, bisneskö?
Miksi oltava toinen laite kun puhelimen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen laite? Kyllä puhelin päivittyy ihan itsekseen, kunhan vaan on dataliittymä.
- Anonyymi
Esim kotimodeemi, toiset päivittää kirjastossa. Näin ollu jo vuosia! En puhu pienistä sovelluspäivityksistä ns APPSIESTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim kotimodeemi, toiset päivittää kirjastossa. Näin ollu jo vuosia! En puhu pienistä sovelluspäivityksistä ns APPSIESTA.
En minäkään. Viimeksi asentui 1,7 gigatavun päivitys. Ei minulla edes ole kuin yksi liittymä. Hyvin päivittyy, joten sinulla on oltava joku muu ongelma.
- Anonyymi
No olen käyttänyt kaikkia järjestelmiä,ios/win/and puhelimet itse "sanoo" päivitä wi-fin kanssa onko systeemit 2019 muuttunut, kotinetti joutaa pois JOS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään. Viimeksi asentui 1,7 gigatavun päivitys. Ei minulla edes ole kuin yksi liittymä. Hyvin päivittyy, joten sinulla on oltava joku muu ongelma.
85% isoista päivityksistä joutuu wi-fin kanssa. Kauanko sulla älykänny ollu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä saakka kun niitä on ollut, jopa Meego-puhelinkin mikä on vähän harvinaisempi tapaus. Sinulla on joku ongelma jos et saa päivitettyä puhelintasi. Ehkä joku lapsilukko liittymässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asetuksista saa mobiilidatalla tehty ihan kaikki laitteet ei wifi ole pakollinen. Lue se teksti älä ihmettele kun painat ok ja ei asennakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä saakka kun niitä on ollut, jopa Meego-puhelinkin mikä on vähän harvinaisempi tapaus. Sinulla on joku ongelma jos et saa päivitettyä puhelintasi. Ehkä joku lapsilukko liittymässä?
Olen päivittänyt 10 vuotta näitä romuja, tiedän että asetuksista saa valita, lumiaa ei voinut päivittää ilman wlania ESIM. Ei mulla ongelmia päivitysten kanssa ollu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen päivittänyt 10 vuotta näitä romuja, tiedän että asetuksista saa valita, lumiaa ei voinut päivittää ilman wlania ESIM. Ei mulla ongelmia päivitysten kanssa ollu koskaan.
Lumioissa oli ihan alkuaikoina jenkkirajoitteet, mutta kyllä nekin myöhemmin päivittyivät ihan hyvin mobiilin yli. Olen päivittänyt Lumian kerran liikkuvassa autossakin reissun päällä. Ei siellä maastossa mitään wifejä ollut.
Käyttäjän virhe jos ei puhelin päivity OTA:na.
- Anonyymi
Hyvin on päivittynyt ihan 3G ja 4G yhteyksilläkin. Eli wifiä ei tarvita tähän..
- Anonyymi
Trollit liikenteessä. Alkoi asia kiinnostaa. Kuka pystyy vakuuttamaan ettei tarvise enää kuin puhelin omanetti. ? Silloinhan kotinetti turha ellei käytä elisaviihde jne.. palveluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit liikenteessä. Alkoi asia kiinnostaa. Kuka pystyy vakuuttamaan ettei tarvise enää kuin puhelin omanetti. ? Silloinhan kotinetti turha ellei käytä elisaviihde jne.. palveluita.
Ei ne palvelut ota yleensä kantaa nettiyhteyksiin. 4G-verkossa voi katsoa videot vaikka kännykän kautta. Itsekin laitan kännykästä nettijaon päälle ja katson ohjelmia äly-tv:n sovelluksilla.
- Anonyymi
Apple nosti App Store -mobiiliverkkolatausten rajaa 200 megatavuun – rajoitus edelleen hämmästyttävän tiukka.
https://mobiili.fi/2019/05/31/apple-nosti-app-store-mobiiliverkkolatausten-rajaa-200-megatavuun-rajoitus-edelleen-hammastyttavan-tiukka/
Pitääkö iPhonen järjestelmä ym päivitykset ladata wi-fin kautta?- Anonyymi
Rajoitettua sontaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891