Mutku huolestuin

Anonyymi

Mutku jäin nyt miettimään sun vointia. En voi luonteelleni mitään. Taidan olla vähän huolestuja.
Pitäisi riittä mitä kerroit, eikä minulle asiasi kuulu, mutta niin....

71

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koittasit nyt vain unohtaa. Mikään ei kumminkaan sitä ennen muutu. Kai ymmärsit kuinka paljon huonoa tästä kaikesta on. En voinut sitä paremmin kertoa. Joskus joudun myös katsomaan asioita väärinpäin ja ne toimii yllättävän hyvin. Kolikolla on kääntöpuoli ja se on yhtä arvokas kuin toinenkin puoli. Tällä tavalla et saa koskaan tietää millainen oikeasti olen.

• Anonyymi

Ei tässä mitään unohdettavaa ole sillain niinkuin ehkä kuvittelet.
        Huolestun monistakin ihmisistä, kun kuulen, etteivät he voi hyvin. Eikä se tarkoita heti sitä, että olisin häneen romanttisesti rakastunut.
        Eikä se liity siihenkään millainen joku oikeasti on luonteeltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä mitään unohdettavaa ole sillain niinkuin ehkä kuvittelet.
        Huolestun monistakin ihmisistä, kun kuulen, etteivät he voi hyvin. Eikä se tarkoita heti sitä, että olisin häneen romanttisesti rakastunut.
        Eikä se liity siihenkään millainen joku oikeasti on luonteeltaan.

Eikö? Väitätkö oikeasti jonkun hiihtelevän ladulla iloisena jos joku heittelee koko ajan havuja ladulle? Olisiko hiitokokemuksesi sama kuin ilman havuja? Ei sinua vituttaisi se yhtään? Sehän jo itsessään muuttaisi mielen vihaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö? Väitätkö oikeasti jonkun hiihtelevän ladulla iloisena jos joku heittelee koko ajan havuja ladulle? Olisiko hiitokokemuksesi sama kuin ilman havuja? Ei sinua vituttaisi se yhtään? Sehän jo itsessään muuttaisi mielen vihaiseksi.

Miten hän on heittänyt havuja laduillesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy häneltä, niitä on lentänyt ladulleni jo niin kauan että vankilassakin vangeilla on parempi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta katsos kun ainoa mikä kiinnostaa oma napa ja kuvitelmat! Olen maailman vaarallisin ihminen. Ennen vanhaan kättäni oltaisiin tultu puristamaan ja nyt kärsin vuosikausia siitä ettei minulla ole omaa elämää. Hänen mielestä tämä on ihanaa elämää ja minun pitäisi hyppiä onnesta ja olla kiitollinen sillä että elämäni tuhottiin eikä se vieläkään loppu, eikä kuitenkaan ole sitä itse kokeillut vastaavaa silti hän tietää miltä minusta tuntuu! Pitäisikö hyppiä ilosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy häneltä, niitä on lentänyt ladulleni jo niin kauan että vankilassakin vangeilla on parempi olla.

No höh 😣 ei kuulosta hyvältä jos joku on ilkeyttään toiselle inhottava ja tekee havu temppujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3 hyvää ystävääni on tehnyt itsemurhan näiden samojen asioiden takia. Auttamisen ja rakastamisen ilon takia. Häntäkään se kiinnosta pätkän vertaa miten voin. Kunhan se mikä joskus oli kädenpuristus on nykypäivänä hauta ja häpeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh 😣 ei kuulosta hyvältä jos joku on ilkeyttään toiselle inhottava ja tekee havu temppujaan.

Niimpä! Ja ihan koko ajan. 24/7h koko perhe on sairas hänen takiaan. Eikä silmä edes räpsähdä kun se on hänen mielestä auttamista ettei lapset edes pääse kouluun häirinnän takia! On siinä melkoinen empatiapaukku! Pitäisi olla onnellinen! Ihan varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta katsos kun ainoa mikä kiinnostaa oma napa ja kuvitelmat! Olen maailman vaarallisin ihminen. Ennen vanhaan kättäni oltaisiin tultu puristamaan ja nyt kärsin vuosikausia siitä ettei minulla ole omaa elämää. Hänen mielestä tämä on ihanaa elämää ja minun pitäisi hyppiä onnesta ja olla kiitollinen sillä että elämäni tuhottiin eikä se vieläkään loppu, eikä kuitenkaan ole sitä itse kokeillut vastaavaa silti hän tietää miltä minusta tuntuu! Pitäisikö hyppiä ilosta?

Jos sinusta tuntuu pahalta niin sinusta tuntuu niin, eikä silloin voi hyppiä ilosta. Voisiko tuo toinen tarkoittaa sitä, että hän haluaisi sinun näkevän hyvät puolet niin että voisit olla onnellisempi. Voisiko hän ajatella, että ajattelee sinun parastasi sanoessaan, että elämässäsi on asioita, jotka on hyvinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinusta tuntuu pahalta niin sinusta tuntuu niin, eikä silloin voi hyppiä ilosta. Voisiko tuo toinen tarkoittaa sitä, että hän haluaisi sinun näkevän hyvät puolet niin että voisit olla onnellisempi. Voisiko hän ajatella, että ajattelee sinun parastasi sanoessaan, että elämässäsi on asioita, jotka on hyvinkin.

Olisi se tullut jo esille....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi se tullut jo esille....

Niin ehkäpä, mahdollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole iloinen niin kauan kun hän vähänkään tekemisissä kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole iloinen niin kauan kun hän vähänkään tekemisissä kanssani.

Onko tiedän pakko olla tekemisissä keskenänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tiedän pakko olla tekemisissä keskenänne?

En minä halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta kun hän kuvittelee perheitä tuhoamalla, viemällä työpaikat ja terveyden että niillä olisi positiivisia efektejä. Ovatko nämä mielestäsi positiivisia asioita ihmisen elämässä? Joku on käsittänyt täysin väärin. Hän haluaa vaan tuhota persoonani. Vaikka väkisin. Se ei kuitenkaan katoa koska se on sydämessä, sitä ei voi muuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta kun hän kuvittelee perheitä tuhoamalla, viemällä työpaikat ja terveyden että niillä olisi positiivisia efektejä. Ovatko nämä mielestäsi positiivisia asioita ihmisen elämässä? Joku on käsittänyt täysin väärin. Hän haluaa vaan tuhota persoonani. Vaikka väkisin. Se ei kuitenkaan katoa koska se on sydämessä, sitä ei voi muuttaa.

Melkoinen nainen / mies.

• Anonyymi

Illemmalla kerron, kait🥺

• Anonyymi

Olisi kiva jos vain voit.

• Anonyymi

Meinaatko jos Maddy on hengissä että sen silmä olisi muuttunut. Jokainen tietää ettei silmä muutu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko jos Maddy on hengissä että sen silmä olisi muuttunut. Jokainen tietää ettei silmä muutu!

Väripiilarit kato : D)).

• Anonyymi

Minä sivusta, aloituksen tekijä. Tämä palsta on mennyt ihan hirveäksi. Vaikuttaa, että nyt viime päivinä ollut ihan kamala.
        Niin kirjoitit, että lääkäri sanoi, ettei kahvin juonnilla ole niin väliä.

Mitä ikävää lääkäri kertoi? Kysyn suoraan, ei ole tietenkään vastauspakkoa. Ymmärrän jos et halua kertoa.

• Anonyymi

Eikö yhtään privaatimmin voi kuin näin. Huomenna hän voi olla kuollut ja sinä hohhailet huolestumistasi yleisellä nettipalstalla.

• Anonyymi

Sanos muuta 😣

• Anonyymi

Oletko ollut tukena, auttanut jaksamaan, joskus siihen riittää vaikka vain pienen pieni hyvä sana.

• Anonyymi

En taida olla ollut 😣

• Anonyymi

Ei huolestuminen ole pahasta, varsinkin jos tietää toisella olevan terveysongelmia,
      tuossa joku sanoi erittäin hyvin kuinka pienellä voi ilahduttaa ja se jos mikä auttaa
      eteenpäin menossa, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Joskus kaikki voi olla niin pienestä kiinni.

• Anonyymi

Oot, ku mun ex-mies. Huolehtia. Hyvä on vointi. Ei mitään outouksia ole.

• Anonyymi

Älä vittu mua ikävöi! Lopeta ja Unohda saatana!

• Anonyymi

Ei tässä olla ketään niinkuin ikävöimässä.

Eiku joo..just sua ikävöin. Ooooh aaaahhh ota mut....tympeä palsta.

• Anonyymi

Älä turhaan huolestu. Voin hyvin. Voin paremmin kuin pitkiin aikoihin. Minulla on asiat hyvin.
      Voitko sinä hyvin sekä terveydellisesti että henkisesti? Pääsetkö asioissa eteenpäin? Jutteletko jonkun kanssa?

• Anonyymi

Kiva kuulla, kuka lienetkin. Fysiikka tökkii, mutta henkinen ok.
        Asiat menee koko ajan eteenpäin ihan minusta riippumattakin. Koko ajan olen sen myötä muutoksessa, eikä kuviot pysy samassa.

Jutskailen aika paljon muiden kanssa, kiitos kysymästä.
        Aloituksessani kysyin juuri tämän yhden henkilön vointia.

Onko sinulla asioita, joista kokisit tarvetta puhua jollekkin muttet voi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla, kuka lienetkin. Fysiikka tökkii, mutta henkinen ok.
        Asiat menee koko ajan eteenpäin ihan minusta riippumattakin. Koko ajan olen sen myötä muutoksessa, eikä kuviot pysy samassa.

Jutskailen aika paljon muiden kanssa, kiitos kysymästä.
        Aloituksessani kysyin juuri tämän yhden henkilön vointia.

Onko sinulla asioita, joista kokisit tarvetta puhua jollekkin muttet voi ?

Mikä muutos sairaan ihmisen toimesta pakotettu prinsessa. Kellokoskella vai? Kaikki on koneella ja syvällä sisällä. 2 kk paskat injektoituna ei muuta mitään. Sydän voittaa! Se on elämän ydin! Risumies tiesi mistä on kyse ja tapettiin. Kosto elää!

• Anonyymi

Kyl jengi Suoltaa sit kaikenlaista Paskaa Hehe! Voi Tsiisus! Olen Huolissani ja plaa plaa plaa heh voi vittu!

• Anonyymi

Ehkä elämäni alkaa kun tämä huolehtia kuolee.

• Anonyymi

Ei kannata asettua kenenkään yläpuolelle. Oma olosi tai omatuntosi voi lopulta olla se asia, mikä siellä vain mieltäsi painaa ja kaipaat vapautusta. Sääli on sairautta tai ylpeyttä usein. Mutku kato mä oon niin hyvä ihminen!

• Anonyymi

Mutku. Eihä voinnissa mittää ihmeemppee, tulevas sitte : D. Eipä tuos liäkärin suomennoksessa oikkeesttaa tullunna mittää yllätys. Vähä pullistelluu seläs ja olkose nivelrikon tahi selekärappeumma alakuu. Kyllä ite tiesin, mut eipä tuo nyt siihenkkää rajotu(ei kerrota liäkärill). Kaikkia kehttoo ies valitella : D)). En ou sen tyypin immeissii. Männää sinne asti, ku piästtää ja sit kahottaa uuesttaan : D)). Ja mussiikiks harpunsoittoo.https://www.youtube.com/watch?v=ZgoO_34Itik

• Anonyymi

Aa vastasitkin tänne. Ajattelin vain kun kirjoitit omaan aloitukseesi ettei lääkäri sanonut mitään hyvää. Mietin oliko jotain uutta ilmennyt vakavaa.
        Tämä palsta on mennyt ihan sekaisin. Mitä ajattelet, mikä tekee tämän palstan näin sekavaksi?
        Kova myräkkä, puita kaatunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa vastasitkin tänne. Ajattelin vain kun kirjoitit omaan aloitukseesi ettei lääkäri sanonut mitään hyvää. Mietin oliko jotain uutta ilmennyt vakavaa.
        Tämä palsta on mennyt ihan sekaisin. Mitä ajattelet, mikä tekee tämän palstan näin sekavaksi?
        Kova myräkkä, puita kaatunut.

No ei tuo mukavvoo ollunna suaha omille eppäillyksille varmistus. Eihän nuo vaivat varmmaankkaa parannu, ennemminnii pahennoot : D.
        Heh heh eiks nää aina ou sekasi : D. Varmmaannii tänne jäi uuistuksen jäläkkeen kaikki sekot? Pikkusen tiällä tuulahtelloo, eipähä ou itikoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tuo mukavvoo ollunna suaha omille eppäillyksille varmistus. Eihän nuo vaivat varmmaankkaa parannu, ennemminnii pahennoot : D.
        Heh heh eiks nää aina ou sekasi : D. Varmmaannii tänne jäi uuistuksen jäläkkeen kaikki sekot? Pikkusen tiällä tuulahtelloo, eipähä ou itikoit.

No ei varmasti ollut mukavaa. Mutta tuo asenteesi on kunnioitettava, että osaat katsoa päivän kerrallaan.

No on, ihan sekasin. Tänään olin elluhallou. Joku yritti väkisin tehdä minusta Ellua. Nyt kyllä naurattaakin. Ja eilen joku väitti että olen joku miestennielijä ja varattu S. Aikoinaan joku, liekkö sama innoks väitti UusMarilyniksi. Ja kun panin vastaan, niin kahta kauheammin väitti minua tuoksi henkilöksi :D) Nyt kyllä naurattaakin jo. Onkohan joku mustis sinusta minulle ? :D

Kerron kummitusjutun. Sanopoa sinä, mistä huonekalujen siirtyminen voi johtua?

Yksi yö pöytä lähti liikkeelle. Pieni mutta korkea pöytä. Jyrinän kanssa meni ja jäi sitten paikoilleen vinoon.
        Viime yönä porrasjakara keittiössä jurrasi jonku matkaa. Arvaat että hämmästyttää, mutta uskon luonnoliseen selitykseen.

Pöydän liikkumisen todisti toinenkin, äitini joka kävi yhden yön vierailulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmasti ollut mukavaa. Mutta tuo asenteesi on kunnioitettava, että osaat katsoa päivän kerrallaan.

No on, ihan sekasin. Tänään olin elluhallou. Joku yritti väkisin tehdä minusta Ellua. Nyt kyllä naurattaakin. Ja eilen joku väitti että olen joku miestennielijä ja varattu S. Aikoinaan joku, liekkö sama innoks väitti UusMarilyniksi. Ja kun panin vastaan, niin kahta kauheammin väitti minua tuoksi henkilöksi :D) Nyt kyllä naurattaakin jo. Onkohan joku mustis sinusta minulle ? :D

Kerron kummitusjutun. Sanopoa sinä, mistä huonekalujen siirtyminen voi johtua?

Yksi yö pöytä lähti liikkeelle. Pieni mutta korkea pöytä. Jyrinän kanssa meni ja jäi sitten paikoilleen vinoon.
        Viime yönä porrasjakara keittiössä jurrasi jonku matkaa. Arvaat että hämmästyttää, mutta uskon luonnoliseen selitykseen.

Pöydän liikkumisen todisti toinenkin, äitini joka kävi yhden yön vierailulla.

Asut sit mannerlaattojen välis🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asut sit mannerlaattojen välis🤭

No niitähän eppäilin, että kevyt maan tärinä tekisi sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niitähän eppäilin, että kevyt maan tärinä tekisi sen.

Aina kato löyttyy järkevä selitys : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kato löyttyy järkevä selitys : D)).

Näin on ja näin helposti vielä, kun kaksi viisasta lyö päänsä yhteen. Ja unta palloon vain, vaikka sänky liikkuu alla, kunhan ei lähtis ovesta ulos ja heräisi aamulla ties mistä metsän keskeltä.
        Onko huomenna työpäivä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on ja näin helposti vielä, kun kaksi viisasta lyö päänsä yhteen. Ja unta palloon vain, vaikka sänky liikkuu alla, kunhan ei lähtis ovesta ulos ja heräisi aamulla ties mistä metsän keskeltä.
        Onko huomenna työpäivä?

No ei onneks!!! Jos ruohoja leikkaisi, alakavat jo rehottelemmaan. Hommii oisi vaikka kuin, pitäs jossai välis viell polttopuitakkii pikkusen tehä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei onneks!!! Jos ruohoja leikkaisi, alakavat jo rehottelemmaan. Hommii oisi vaikka kuin, pitäs jossai välis viell polttopuitakkii pikkusen tehä.

Iltapäivällä puksuttelemmaan pitäs lähteä Tamperetta kohti. Sulla aina riittä töitä. Työmies oot grrrr 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltapäivällä puksuttelemmaan pitäs lähteä Tamperetta kohti. Sulla aina riittä töitä. Työmies oot grrrr 😍

Nyt ruoho ja pelkojen ympärykset leikkailtu😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ruoho ja pelkojen ympärykset leikkailtu😃

Hienoa 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa 👍

Pehkojen, ei pelkojen : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pehkojen, ei pelkojen : D)).

Heh...yötä kuumis ♨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh...yötä kuumis ♨

Mikä kuumis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kuumis?

Tein aloituksenkin aiheesta 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein aloituksenkin aiheesta 😅

Jaa'a, semmosen menit tekemään? Kestäkäs se nyt semmost? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa'a, semmosen menit tekemään? Kestäkäs se nyt semmost? 🤔

Ajattelin, että nyt tullee kyllä sapiskaa meikäläiselle 😂😂😂
        Mutta hei siis ihan oikeasti...olen sitä mieltä ja tullut siihen tulokseen, että olet tosi nirso.
        Ja nyt äkkiä karkuun. Savu näyttää jo nousevan 😅

Nyt nukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin, että nyt tullee kyllä sapiskaa meikäläiselle 😂😂😂
        Mutta hei siis ihan oikeasti...olen sitä mieltä ja tullut siihen tulokseen, että olet tosi nirso.
        Ja nyt äkkiä karkuun. Savu näyttää jo nousevan 😅

Nyt nukkuun.

Joo nirso hyvinnii🤭 Savu tännää noussii, uunin lämmitin🤠 Mie viell puoli öit kukun ja tökkeen sit🥺 Öit😘

• Anonyymi

Ei se auta! Neptunuksen sydän ei kuole. Se on tajunnan ydin. Se Jumalan katse ja virta. Se on alitajunnan universumi. Se on sydämessä. Se on taivas ja neliö. Se kostaa kaiken monin kerroin, älä ihmettele lapsesi kuolonkolaria, älä ihmettele syöpääsi, älä ihmettele tulehtumisia. Se on karma! Se on taivaan ja universumin kosto!

• Anonyymi

Joo syöppee ounnii uotellu, pollyyppi jo löytykkii muutama vuos sitte("hyvänluatunen").

• Anonyymi

Pää on kainalossa. On sentään vielä tallessa.

• Anonyymi

Ooon : D. Mites siell?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooon : D. Mites siell?

Sitä joka pilaa ihmisten elämiä ja tekevät itsemurhan? Minä en ole sellainen vaan vedän sapelin kanssa hänen meloninda poikki ja pinoon :D

• Anonyymi

Tämä palsta on ollut nyt jonkin aikaa ihan sekaisin. Voi näitäkin viestejä.
        Mää sain ainakin nyt näiltä " hyökkäyksiltä" ihan tarpeeksi.Näitä tämän tyyppisiä sekoiluja on tullut nyt muutaman päivän minunkin niskaan.

Aloittaja.

• Anonyymi

Mitä väliä mulla on. Sun mielestähän aikaa on, vaikka tuhlattavaksi. Ei oo mitään kiirettä.
      Älä sinäkään välitä...ei kukaan muukaan välitä.

• Anonyymi

Aika vaikea uskoa, kaiken jälkeen.

• Anonyymi

Kiitos vastauksistasi. Miten löydätkin aina perille. Saa ihmetellä ihan. Jotenkin epäilyttävää. Mitä oikein meinaat? En ymmärrä sinua, olet niin vaikea selkoinen 😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksistasi. Miten löydätkin aina perille. Saa ihmetellä ihan. Jotenkin epäilyttävää. Mitä oikein meinaat? En ymmärrä sinua, olet niin vaikea selkoinen 😣

Mikä tarve ilkeillä, mitä sinä tiedät vastanneen asioista ja tilanteesta.
        Kummastuttaa kun pitää hyökkätä muka ihmettelemään.
        Ps. sana vaikeaselkoinen on yhdyssana.

• Anonyymi

Jotenkin tämä ei tuntunut tulevan sydämestä. Misi pitää mutkutella.

• Anonyymi

Siks tiäthän sie?

• Anonyymi

Tunnetta vain enemmän peliin. Kyllä se siittä. Onnea harjoitteluun.

Aloittaja

• Anonyymi

Mutku mutku mutku . . . mutkuihmiset on mutkuja.

• Anonyymi

Niinhän me mutkut ollaan vähän semmosia :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän me mutkut ollaan vähän semmosia :D

Se vaan että tuon ensimmäisen t kirjaimen tilalla pitäisi olla l kirjain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe