olen noin 15-20 tuntia päivässä koneella mutta se ei ole ongelma mulle niin sen takia ihmettelen miksi pitäisi hakeutua hoitoon tms.mulla on vaimo ja lapsi mutta kyllä niille juttelen ja kaikkea vaikka koneella melkein koko ajan olenkin.kone surraa yötä päivää ja vaikka esim. syödään yhdessä perheen kanssa niin kone on lähettyvillä ja kuulen jos tulee s.postia ja olen salamana paikalla.läppäri seuraa mukana jos pitää vaikka kauppaan mennä mukaan niin siinähän samalla voin vaikka mitä tehdä kun vaimo katselee vaatteita.
olen ilmeisesti
riippuvainen
3
1036
Vastaukset
- olet riippuvainen
Voin vahvistaa riippuvuutesi. Määrittele hoidon tarve itse.
- nimetön
Hanki elämä
- nainen
Tämä ei ole elämää, vaan elämän kuluttamista. Et saavuta mitään ja aikaa vain kuluu. Toivottavasti heräät, ennenkuin vaimosi ja lapsesi saavat tarpeekseen "poissaolostasi". Tiedosta ystävä hyvä, ennenkuin on myöhäistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094