olen noin 15-20 tuntia päivässä koneella mutta se ei ole ongelma mulle niin sen takia ihmettelen miksi pitäisi hakeutua hoitoon tms.mulla on vaimo ja lapsi mutta kyllä niille juttelen ja kaikkea vaikka koneella melkein koko ajan olenkin.kone surraa yötä päivää ja vaikka esim. syödään yhdessä perheen kanssa niin kone on lähettyvillä ja kuulen jos tulee s.postia ja olen salamana paikalla.läppäri seuraa mukana jos pitää vaikka kauppaan mennä mukaan niin siinähän samalla voin vaikka mitä tehdä kun vaimo katselee vaatteita.
olen ilmeisesti
riippuvainen
3
1053
Vastaukset
- olet riippuvainen
Voin vahvistaa riippuvuutesi. Määrittele hoidon tarve itse.
- nimetön
Hanki elämä
- nainen
Tämä ei ole elämää, vaan elämän kuluttamista. Et saavuta mitään ja aikaa vain kuluu. Toivottavasti heräät, ennenkuin vaimosi ja lapsesi saavat tarpeekseen "poissaolostasi". Tiedosta ystävä hyvä, ennenkuin on myöhäistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741