Kuokkalan S- Market

Anonyymi

Kuokkalan S- Marketissa on tavattoman mukavat myyjät. Oikein mielellään käy vaikkei olisi ostamistakaan. Sen viereisen voisi vaikka lopettaa.

14

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myyjistä en tiedä mutta viereinen Kotikenttä on nostanut hintojansa paljon S-market paljon edullisempi.

• Anonyymi

Itse käyn Tikkakoskelta saakka päivittäin Kuokkalan S-Marketissa. En aina edes osta mitään, myyjät vain on niin mukavia.

• Anonyymi

Tottakai maksaa. Meillä on joka arkipäivä pikkubussikuljetus. Osa jää Kärkkäiselle, osa menee Kelalle ja osa Kuokkalan S- Markettiin. Sunnuntaina menemme kaikki kirkkoon.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Mukava asioida

• Anonyymi

Eikä ihanko totta mitenkä nyt niin

• Anonyymi

Todellakin on mukavat myyjät, käväisin kaupassa, oli kiire. Nappasin kainaloon doctorÖtkerin pizzan ja salkullisen bissee, kiireen vuoksi oli pakko juosta ja myyjä seurasi katseella ja ihan kuin olisi hymyillyt..saatoin kyllä siinä kiireessä tulkita väärin, perääni en katsonut vasta kuin kämppäni alaovella, sykkeen sain taas tänään mukavasti ylös. Pizza oli hyvää ja kylmää bissee päälle!

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Minä käyn Toivakasta saakka päivittäin Kuokkalan S- marketissa.

• Anonyymi

Minkä nimisiä myyjiä siellä on?

• Anonyymi

Sitähän ei sulle kerrota

• Anonyymi

Molemmat Kaupat ovat ihan hyviä mutta mielummin lopettaisivat sen K-Supermarketin kuin S-Marketin vaikka molemmat ovat ihan täyden palvelun kauppoja.

• Anonyymi

S-market on meijän omistama kauppa ja K-Market on kauppiaan ja Keskon omistama kauppa

• Itse käyn kyseisessä S-marketissa jos en mene keskustaan ruokakauppaan (omistan S-bonuskortin ja siksi suosin enemmän S-kauppoja). Kuokkalan K-supermarketista ostan välillä kahvia (maksaa euron), muuten en siellä kauheasti asioi.

• Anonyymi

Kotikentässä sentään henkilökunta osaa tervehtiä asiakasta, toisin kuin ääs marketissa jossa vaan suu auki toljotetaan

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe