Miltä tuntuisi kun haave toteutuisi?
[] En usko, että se ikinä toteutuu, se ei mahdollista, enkä usko että pystyisin asiaan vaikuttamaaan millään tavalla []
Haaveissa on kaikki täydellistä. Naisen iho, vartalo, luonne, intohimo, miltä nuo oikeasti tuntuisikaan. Se jää tietämättä.
Sweet dreams
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuisi aivan järisyttävän ihanalle olla taas terve!!!
Tuo on suurin haavee. Olen pahoillani jos sinunkin haaveellesi käy kuin minun. - Anonyymi
Se, että haave toteutuisi. Me vihdoinkin kohdattaisiin fyysisestikin.
- Anonyymi
Eli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli
Henkisesti ollaan jo kohdattu hyvinkin. Telepatia toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisesti ollaan jo kohdattu hyvinkin. Telepatia toimii.
Tuon käsityksen tuosta sai, ettet ole fyysisesti nähnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon käsityksen tuosta sai, ettet ole fyysisesti nähnyt
Ollaan kohdattu fyysisesti kerran kunnolla ja sitten nähty ohimennen. Siitä alkoi telepatia, joka on jatkunut.
- Anonyymi
Jos mol haluaa, toteutuu
- Anonyymi
Mol?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mol?
Työkkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkkäri
Ei liity tähän
- Anonyymi
Toisen tunteisiin et voi vaikuttaa, totta. Mutta jos et tiedä onko hänellä tunteita vai ei, ei ole kyse asiasta johon et voi vaikuttaa. Jokainen voi tuon selvittää tekemällä aloitteen, kirjoittamalla viestin, kertomalla tunteista tai vaikka pyytämällä toista johonkin ja varovasti vaikka ottaa kädestä tai mikä sitten tuntuu omimmalta. Eikä sillä tavalla niin väliä ole, Jos kumpikin haluaa samaa menee se maaliin ihan millä tavalla ja millä tyylillä vaan.
Jos ajattelee, että vain toinen voi tehdä aloitteen, jättää päätöksen toiselle. Hänkin voi toimia samoin ja tuloksena on kaksi salaa itkevää sydäntä. Jos jommankumman elämäntilanne on liikaa, ja siksi homma ei etene, sekin on tietoinen
Valinta. Jos toinen antaa pakit, sitten vasta ollaantilznteessa, johon ei voi vaikuttaa. - Anonyymi
Nainen kaipaa naista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761