Muistan erään kohtaamisen, joka tapahtui eräässä talossa. Tapaus jäi mieleeni, se kaikki mitä näin ja mitä koin. Olin näkevinäni merkityksiä, tarkoitan kaivattuni käyttäytymisessä. Hymyä, ylitsepursuavaa iloa ja intoa, hehkua jne.
Tuo iltapäivä ja monet muut hetket ovat saaneet minut uskomaan muuta kuin mihin epäilyksissä saattaisi päätyä. Ehkä sinä teeskentelet toisinaan ettet välitä, mutta seuraavana hetkenä et voi pitää haluasi piilossa ja se purskahtelee esiin huomaamattasi. Suojavarustuksesi rakoilee, etkä onnistu esittämään välinpitämätöntä ja viileää. Hyvin siis voi olla, että haluat pistää jalkaasi oven väliin ja toivot, että pääsisit lähemmäs kokemaan enemmän.
Jos minulta kysyt, niin minä haluan tietää tunteesi. Siitäkin huolimatta, että meistä ei tulisi mitään. Voisin kokea olevani merkityksellinen, jopa ehkä tärkeä juuri sinulle. Sillä olisi suuri voimaannuttava merkitys minulle. Et ehkä usko, mutta niin tässä nyt kuitenkin sanon. Se on totta.
Minulle tärkeimmälle.
Miksi piilottelet sisintäsi?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä mitään kerro ihmiselle, joka haluaa kasvattaa henkistä kippeliään. Kerron vaan, jos saan vastakaikua.
- Anonyymi
Mikähä niistä jaloista on tällä kertaa oven välissä??
https://www.hs.fi/nyt/wumo/car-2000006121666.html - Anonyymi
En ole edes yrittänyt peittää mitään.
Hän on jo tärkeä minulle.
Olisinpa minä olla tärkeä hänelle. - Anonyymi
Ei jalkaa kannata oven väliin pistää. Sehän voi ihan muusiksi mennä.
- Anonyymi
Milloin tämä kohtaaminen tai ne kohtaamiset tapahtui?
- Anonyymi
On siitä aikaa. Mutta ei liian kauan.
- Anonyymi
Pakkohan se on, menee pian toimintakyky, kun liian kivaa on, en voi heti ainakaan paljastaa sitä, mutta näköjään se panssari rakoilee, enkä pysty sitä peittelee...
Ja pakko teeskennellä, että voi toimia, ettei balanssi mee täysin, susta johtuvaa, täytyy skarpata, ei oo aina helppoo, voi apua tähän on nyt tultu...- Anonyymi
Sekä löytyy niitä muitakin syitä piilottaa sisin, rankkojen kokemusten takia, ei voi näyttää mitä tuntee...
- Anonyymi
Tahtoisit olla tärkeä ja merkityksellinen juuri hänelle vai yleisesti jollekin voimaantuaksesi? Onko sinulla romanttisia tai jotain muita tunteita häntä kohtaan?
- Anonyymi
Niin kyllä minuakin ihmetyttää tuo itsekkyys. Asenne vamma.
Voimallistua itse?
Ei ihme, että joutuu ihmettelemään asiaa vaikka lopun elämäänsä.
Jos toinen kiinnostaa, se kiinnostaa sen toisen takia eikä siinä omaa voimallistumista etsitä koskaan.
Silloin antaa itseään pois toiselle ja toinen saattaa antaa itseään takasinpäin.
Aloittajan pitää nyt miettiä asioita uudestaan. Toinen nimittäin tuntee tuon itsekkyyden ja se taitaa olla pahimmassa tapauksessa narsismia.
Se onkin tauti, jota kukaan ei halua lähelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä minuakin ihmetyttää tuo itsekkyys. Asenne vamma.
Voimallistua itse?
Ei ihme, että joutuu ihmettelemään asiaa vaikka lopun elämäänsä.
Jos toinen kiinnostaa, se kiinnostaa sen toisen takia eikä siinä omaa voimallistumista etsitä koskaan.
Silloin antaa itseään pois toiselle ja toinen saattaa antaa itseään takasinpäin.
Aloittajan pitää nyt miettiä asioita uudestaan. Toinen nimittäin tuntee tuon itsekkyyden ja se taitaa olla pahimmassa tapauksessa narsismia.
Se onkin tauti, jota kukaan ei halua lähelleen.En lähtisi tuomitsemaan tietämättä tilannetta ja taustoja.
Mielestäni tässä on ihan kaunistakin sanomaa takana, ja ehkä jollekin merkityksellistä. Kaikki ei ole niin yksinkertaista aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähtisi tuomitsemaan tietämättä tilannetta ja taustoja.
Mielestäni tässä on ihan kaunistakin sanomaa takana, ja ehkä jollekin merkityksellistä. Kaikki ei ole niin yksinkertaista aina.Kiitos näistä sanoista! Asiat eivät todellakaan monesti ole niin yksioikoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos näistä sanoista! Asiat eivät todellakaan monesti ole niin yksioikoisia.
Ole hyvä.
Vastasin noin, koska kirjoituksesi sopisi myös omaan tilanteeseeni olematta yhtään itsekäs.
- Anonyymi
Enhän muuta haluaisikaan kuin päästä lähemmäksi, vaikka tiedostan ettei meistä mitä todennäköisimmin tule mitään.
Olet tärkeä minulle ja olen otettu jos voimaannut siitä <3- Anonyymi
Voi, kunpa tämä olisi häneltä.
- Anonyymi
Missä päin tuo mainittu talo on?
- Anonyymi
Ei sitä voi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi sanoa.
Ai edes kaupunkia?
- Anonyymi
Varmaan joku mielisairaala. Niitähän tällä palstalla riittää, sen talon asukkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku mielisairaala. Niitähän tällä palstalla riittää, sen talon asukkeja.
Rakastuminen tai voimakkaat tunteet saa usein pään sekaisin mutta ei niitä oireita mielisairaalassa hoideta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuminen tai voimakkaat tunteet saa usein pään sekaisin mutta ei niitä oireita mielisairaalassa hoideta...
Mutta mielisairaat toteuttavat oireitaan täällä.
- Anonyymi
Voisitko antaa jonkin tunnisteen itsestäsi tai henkilöstä jolle tämä on osoitettu?
Hänhän saattaisi rohkaistua tämän perusteella kertomaan tunteistaan sinulle, jos on tunnistavinaan itsensä tästä....- Anonyymi
Lisäksi kerro milloin, millainen ympäristö talosta kun puhuit on.
- Anonyymi
Kerro itsestäsi, milloin kohtaaminen, millainen talo, ympäristö, ihan perusjuttuja, olwtko tumma, vaalea, talo minkävärinen,, onko järven rannalla, tälläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506