Olet uskomattoman kaunis ja spesiaali nainen. Kaikki sinussa on vaan niin.... unelmaa mutta sitähän minulle olet. :)
Onneksi näin sinut tänään
67
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On kaunis.. Seksikäs sprottipimu.En tänään nähnyt, joskus muulloin.
- Anonyymi
Puhuisitte suoraan noille ketä kaipaatte.
- Anonyymi
Tämä palsta on vähän niin kuin tällaisia viestejä varten. Sun kannattaa pysyy pois kun noin ahdistaa.
Aloittajalle kiitos kauniista viestistä, se on jo poikkeus täällä ja siksi kiitoksen arvoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on vähän niin kuin tällaisia viestejä varten. Sun kannattaa pysyy pois kun noin ahdistaa.
Aloittajalle kiitos kauniista viestistä, se on jo poikkeus täällä ja siksi kiitoksen arvoinen.Suoraan puhuminen toisi selkeyttä aloittajan elämään ja mahdollisesti he saisivat toisensa. Tänne kirjoittelu ei johda mihinkään jos on pyrkimys lähempään tuttavuuteen.
Aloituksen kaltainen kaunis viesti on ansainnut mielestöni arvoisensa kohteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan puhuminen toisi selkeyttä aloittajan elämään ja mahdollisesti he saisivat toisensa. Tänne kirjoittelu ei johda mihinkään jos on pyrkimys lähempään tuttavuuteen.
Aloituksen kaltainen kaunis viesti on ansainnut mielestöni arvoisensa kohteen.Eihän sun tarvitse huolta kantaa aloittajan tilanteesta. Tämä palsta on tarkoitettu ikävöinnille, ei ikäville viesteille. Miten minusta tuntuu että sinulla menee nuo kaksi asiaa sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun tarvitse huolta kantaa aloittajan tilanteesta. Tämä palsta on tarkoitettu ikävöinnille, ei ikäville viesteille. Miten minusta tuntuu että sinulla menee nuo kaksi asiaa sekaisin.
Saahan se tuntua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun tarvitse huolta kantaa aloittajan tilanteesta. Tämä palsta on tarkoitettu ikävöinnille, ei ikäville viesteille. Miten minusta tuntuu että sinulla menee nuo kaksi asiaa sekaisin.
Taitaa kommentoija odottaa, että häneen otettaisiin yhteyttä. Omimistapa tuokin. (Sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kommentoija odottaa, että häneen otettaisiin yhteyttä. Omimistapa tuokin. (Sivusta)
Ja sulla siel *sivussa* nousi heti mustasukkaisuus pintaan!😆
- Anonyymi
Missä näitte? Mitä hän teki silloin?
- Anonyymi
Missä näit?
Mitä mies teki silloin?
- Anonyymi
En nähnyt tänään ihanaa miestä. J
- Anonyymi
Mikä J tuossa on?
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu jollekin. Mä en nähnyt omaa ihanaa (työpaikan miestä) tänään. Vapaapäivinäkin tulee ajatuksiin.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Sellainen ihan tavallinen, mukava mieshän hän. Vähän vanhempi, mutta eipä sitä huomaa. Ihana, mutta ei mulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen ihan tavallinen, mukava mieshän hän. Vähän vanhempi, mutta eipä sitä huomaa. Ihana, mutta ei mulle tarkoitettu.
Miksi ei ole sulle tarkoitettu?
- Anonyymi
Olemmeko joskus viestitelleet tämän palstan ulkopuolella?
- Anonyymi
Missä? Nimesi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Nimesi alkaa?
Sähköpostilla. S.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostilla. S.
Laitoitko miehelle sähköpostia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostilla. S.
Laitoin muuten väärin viestintävälineen. Se oli tekstiviestein, ei s-postilla. Kirjain taisi kuitenki olla väärä, joten korjaus on vähän turha. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin muuten väärin viestintävälineen. Se oli tekstiviestein, ei s-postilla. Kirjain taisi kuitenki olla väärä, joten korjaus on vähän turha. 😄
Joo ei mitään S:iä
- Anonyymi
On kyllä uskomattoman kaunis, seksikäs, sporttinen, tiukka peppu,kaunis nainen. Joku muu nainen siis
- Anonyymi
En ole nähnyt ihanaa miestä varmaan kuukauteen. Toivottavasti pian nähdään. Ikävä on ollut raastavaa. En uskalla laittaa viestiä, kun en ole varma mitä hän ajattelee minusta.
- Anonyymi
Missä näit viimeksi?
- Anonyymi
Työpaikan lähistöllä muistaakseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikan lähistöllä muistaakseni
Kaipaisin jotain lisätietoa.
- Anonyymi
Millaista lisätietoa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista lisätietoa??
No esimerkiksi jotain, mistä voisi mahdollisesti tunnistaa. Jos nyt olettaisi, että minä olisin kyseessä. Tuskin, mutta katson silti tämän kortin.
- Anonyymi
No mikä olisi sellainen tieto josta tunnistaisit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä olisi sellainen tieto josta tunnistaisit??
Kerro sinä. Sitähän mä tässä vähän niin kuin haen.
- Anonyymi
Ollaan juteltu muutamia kertoja talven ja kevään aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan juteltu muutamia kertoja talven ja kevään aikana.
Toi nyt voi koskea ketä vaan, vaikka tuntuukin tutulta.
- Anonyymi
Ai vitsit kun ihana viesti. :) Hän tuskin tietää olevansa noin spesiaali . Koska olette nähneet?
- Anonyymi
Tänään näimme. :)
- Anonyymi
Näittekö siis työpaikan lähistöllä, niinkuin edellisessä kommentissa? Minäkin tapasin erään pitkästä aikaa. Oli kyllä mukava nähdä! :)
- Anonyymi
Ei ollut minulta tuo työpaikan lähistöltä. Ainoa vastaus koko ketjuun oli tuo tänään näimme. :)
- Anonyymi
Aivan. Mekin näimme muualla. Ajattelen hänestä jokseenkin samoin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Mekin näimme muualla. Ajattelen hänestä jokseenkin samoin. :)
Me näimme työpaikalla emme sen lähistöllä. :) olen aloittaja.
- Anonyymi
Spesiaali ja rakas on yhtäkuin perheen tuho! Loputtomat sairaudet työkyttömyys ja unettomat yöt Todella spesiaali
- Anonyymi
Vähän tarkemmin vielä kiitos.
- Anonyymi
Muodokas, tiukka peppu, ei tänään nähty, joskus muulloin
- Anonyymi
Onneksi tunnistan noista huulistasi sinut :)
- Anonyymi
Jee! 😉
- Anonyymi
Onko alotus S mieheltä S naiselle? <3
- Anonyymi
Ap:lle ...Mikä estää, ettet tee unelmistasi totta?
- Anonyymi
Hän on varattu. :( ja olen aloittaja.
- Anonyymi
Oletko satavarma, että näin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko satavarma, että näin on?
Näin olen ymmärtänyt mutta 100% varmuutta ei ole. :/ olen aloittaja.
- Anonyymi
Mistä päättelit, jostain puheistako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit, jostain puheistako?
Ei ole kysymys puheista. Luin sen. :/
- Anonyymi
Niin mutta miksi et toimi🤔
- Anonyymi
Toimiiko varatut😊
- Anonyymi
Kyllä toimii, jos haluaa toteuttaa unelmansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toimii, jos haluaa toteuttaa unelmansa
En usko että toimii😊, ei ap
- Anonyymi
Pitääkö mun unohtaa sinut T mies? T. J nainen
- Anonyymi
Jotenki mä arvasin että varattua haluut!
- Anonyymi
Ei sinkut kelpaa kellee, valitettavasti.....
- Anonyymi
Se on sydämessä :) siihen ei ap. Auta :D
- Anonyymi
Mikä on sydämessä? :)
- Anonyymi
Varatut ovat varattuja🙃
- Anonyymi
Tämä aloitus menee keski-suomesta vähän ylöspäin? Tunnistan tekstisi!
- Anonyymi
Kyllä. Olen ennenkin täällä kirjoitellut. :)
- Anonyymi
olen niin rakastunut itseeni . ketään ei voi rakastaa enenpä paitsi koiraa ni miestäni lapsiani siinä rakkauteni kohteet
- Anonyymi
Jokin jäi puuttumaan!
- Anonyymi
Onko tämä rakkautta!
- Anonyymi
Bensan maku ja huimaus ympärivuorokauden, kyvyttömyys tehdä mitään. Onko TÄMÄ RAKKAUTTA!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022