entinen nuoruus ja nykyisyys..

Anonyymi

Se oli joskus 90-luvun lopulla kiva kun tvstä kirjekavereita hommas ja vähän myöhemmin netistä deittipalstoilta. Vaan nykyään ei sellasia kunnollisia taida edes olla?
Harmi. Ne oli aikoinaan pelastus mulle. En ollut koulussa niin jostain piti vaan saada tyttöystävä. Niin kirjottelin ahkerasti ja tutustuin ja ensimmäiset seurustelusuhteetkin sieltä löyty. Olisipa elämä taas sellaista. Pääsisi treffeille edes.

Siitä se rohkeus lähti. Nykyään suorastaan viihdyn yksin, enkä jaksa sitä menoa enää. Välillä kuitenkin kaipaisi naisen seuraa. Baareissa en enää käy, kallista ja ehkä liian usein tuli käytyä. Sitten oon juonu yksin, liian usein, mutta sekin alkaa maistuu puulta. Mikä onkin hyvä asia.

Baareista löytyisi jonkinlaista seuraa ja hyvänpäivän tuttuja mutta olen muuttanut muualle. uusiin maisemiin mutten kovin kauas entisestä. Viimeksi kun oli baarissa yksi vanhempi nainen ihastu ihan selkeästi. Mutta reilu kymmenen vuoden ikäero on liikaa kun oon aika nuorekas muutenkin.

Jaa-a..mitäköhän sitä tekis?? Kävin sellasessa paikassa jossa yksinäiset, ehkä hiukan syrjäytyneet käyvät. Tapaamispaikka. En ole kuitenkaan syrjäytynyt vaan menee aika hyvinkin. Muutama kaveri on joita joskus näkee. Yksinäisyyteni kai johtuu vaan siitä naisen puutteesta. Kun se vaan on kiva kun on joku vieressä iltaisin, mutta siitä on jo aikaa.

Sellasta…

"tuntematon_tulevaisuus"

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on vähän samanlainen tilanne, en ole vielä "syrjäytynyt" mutta yksinäinen. Baareissakaan en käy, yksin juopottelua tulee harrastettua, mikä on aika ikävää. En ole seurustellut vuosiin mutten ketään kaipaakaan, tunnen etten osaa olla enää kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Juopottelu on ollut iso osa elämääni. Enemmän tai vähemmän. Ja teini-iästä asti. Rohkeutta se toi kohdata ihmisiä baarissa. Nykyään en jaksa oikein paljon ihmisiä. Kirjottelu oli ihan jees keino tutustua.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi

Itse en jaksa ottaa oikein mitään kontakteja baareissa, lähinnä pakenen niitä aina. Niistä on niin helvetisti matkaa mihinkään. Ei minua kiinnosta vittujakaan mitkään yhden illan jutut, "seikkailut" yms. roska. Toisaalta jotain parempaakaan on niin toivotonta löytää, ettei edes jaksa... Asennevamma.

• Anonyymi

Ajattelen että pakko on jaksaa yrittää. Se ajaa eteenpäin. Pitänee vaan rohkaistuu käymään niissä tapaamispaikoissa. Baarit saa jäädä.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi

Yksinäisyyskin on valinta ja aina voi valita uudelleen jos entiset tiet on kuljettuloppuun. itsekin olen ollut yksinäinen mutta en halunnut vaipua apatiaan ja kerätä katkeruutta ja vihaa itseeni ja pidän itsestäni parempaa huolta nykyisinja hyvinvointini on lisääntynyt. Suosittelen räjäyttämään huonot asiat ja valitsemaan hyvän elämän .

• Anonyymi

Syön hyvin ja pidän huolta kunnostani. Harrastan asioita. Juopottelu/tissutteluputket vaan ovat ne mun ongelma josta oon yrittämässä eroon. Se tie on käyty loppuun. Kunnes taas ratkeen. Toleranssit korkeella vaikken kaatokännejä vedäkään. Maksa-arvot koholla. Kaikki juopon viat alkaa kehittyy. Käyn empussa ja kontrollissa.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön hyvin ja pidän huolta kunnostani. Harrastan asioita. Juopottelu/tissutteluputket vaan ovat ne mun ongelma josta oon yrittämässä eroon. Se tie on käyty loppuun. Kunnes taas ratkeen. Toleranssit korkeella vaikken kaatokännejä vedäkään. Maksa-arvot koholla. Kaikki juopon viat alkaa kehittyy. Käyn empussa ja kontrollissa.

"tuntematon tulevaisuus"

Mikä on emppu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on emppu?

Emppu on päihdeongelmaisten keskustelu ja hoitopaikka täällä.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tuntematon tulevaisuus"

Ensin kännätään itsensä katuojaan ja sitten
        kuvioon tulee katkaisuhoito ja uudelleen
        ratkeaminen kännäämään. Näinhän se kuvio
        menee. Ja se on tekosyy, että bisseä taikka
        viinaa vedetään vitutukseen, vitutus on aiheutettu
        itse möhräämällä joku asia elämässään.

Yrittää vaan hoitaa ihmissuhteet kunnialla,
        niin ei omaatuntoa kolkuta jälkeenpäin,
        näin välttyy ikäviltä fiiliksiltä.

En tiedä mikä on panimoiden ja tislaamoiden
        idea kun panevat alkoholia pulloihin/tölkkeihin
        ruokakauppojen ja Alkon hyllylle myytäväksi,
        seurustelujuomaksiko viina on tarkoitettu, tuntuu
        että jenkkileffoissa ja tv-sarjoissa kitataan
        konjakkia taikka viskiä vähän väliä. Sellainen
        porvariston juoma, joihan Jim Morrisonkin
        viskiä, ja oli vain rentturokkari Jenkkilästä,
        The Doors myy edelleen ja on soitetuimpia
        bändejä radioaalloilla, vaikka itse Jim on
        maannut mullan alla jo 48 vuotta. Kaikki
        rockmusiikkiin perehtyneet tuntee The Doorsin
        Light My Fire biisin vuodelta 1967, levyltä
        The Doors, niin minäkin, sen verta on tullut
        kuunneltua vanhaa Radio Citya ja nykyistä
        Radio Rockia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe