entinen nuoruus ja nykyisyys..

Anonyymi

Se oli joskus 90-luvun lopulla kiva kun tvstä kirjekavereita hommas ja vähän myöhemmin netistä deittipalstoilta. Vaan nykyään ei sellasia kunnollisia taida edes olla?
Harmi. Ne oli aikoinaan pelastus mulle. En ollut koulussa niin jostain piti vaan saada tyttöystävä. Niin kirjottelin ahkerasti ja tutustuin ja ensimmäiset seurustelusuhteetkin sieltä löyty. Olisipa elämä taas sellaista. Pääsisi treffeille edes.

Siitä se rohkeus lähti. Nykyään suorastaan viihdyn yksin, enkä jaksa sitä menoa enää. Välillä kuitenkin kaipaisi naisen seuraa. Baareissa en enää käy, kallista ja ehkä liian usein tuli käytyä. Sitten oon juonu yksin, liian usein, mutta sekin alkaa maistuu puulta. Mikä onkin hyvä asia.

Baareista löytyisi jonkinlaista seuraa ja hyvänpäivän tuttuja mutta olen muuttanut muualle. uusiin maisemiin mutten kovin kauas entisestä. Viimeksi kun oli baarissa yksi vanhempi nainen ihastu ihan selkeästi. Mutta reilu kymmenen vuoden ikäero on liikaa kun oon aika nuorekas muutenkin.

Jaa-a..mitäköhän sitä tekis?? Kävin sellasessa paikassa jossa yksinäiset, ehkä hiukan syrjäytyneet käyvät. Tapaamispaikka. En ole kuitenkaan syrjäytynyt vaan menee aika hyvinkin. Muutama kaveri on joita joskus näkee. Yksinäisyyteni kai johtuu vaan siitä naisen puutteesta. Kun se vaan on kiva kun on joku vieressä iltaisin, mutta siitä on jo aikaa.

Sellasta…

"tuntematon_tulevaisuus"

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on vähän samanlainen tilanne, en ole vielä "syrjäytynyt" mutta yksinäinen. Baareissakaan en käy, yksin juopottelua tulee harrastettua, mikä on aika ikävää. En ole seurustellut vuosiin mutten ketään kaipaakaan, tunnen etten osaa olla enää kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Juopottelu on ollut iso osa elämääni. Enemmän tai vähemmän. Ja teini-iästä asti. Rohkeutta se toi kohdata ihmisiä baarissa. Nykyään en jaksa oikein paljon ihmisiä. Kirjottelu oli ihan jees keino tutustua.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi

Itse en jaksa ottaa oikein mitään kontakteja baareissa, lähinnä pakenen niitä aina. Niistä on niin helvetisti matkaa mihinkään. Ei minua kiinnosta vittujakaan mitkään yhden illan jutut, "seikkailut" yms. roska. Toisaalta jotain parempaakaan on niin toivotonta löytää, ettei edes jaksa... Asennevamma.

• Anonyymi

Ajattelen että pakko on jaksaa yrittää. Se ajaa eteenpäin. Pitänee vaan rohkaistuu käymään niissä tapaamispaikoissa. Baarit saa jäädä.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi

Yksinäisyyskin on valinta ja aina voi valita uudelleen jos entiset tiet on kuljettuloppuun. itsekin olen ollut yksinäinen mutta en halunnut vaipua apatiaan ja kerätä katkeruutta ja vihaa itseeni ja pidän itsestäni parempaa huolta nykyisinja hyvinvointini on lisääntynyt. Suosittelen räjäyttämään huonot asiat ja valitsemaan hyvän elämän .

• Anonyymi

Syön hyvin ja pidän huolta kunnostani. Harrastan asioita. Juopottelu/tissutteluputket vaan ovat ne mun ongelma josta oon yrittämässä eroon. Se tie on käyty loppuun. Kunnes taas ratkeen. Toleranssit korkeella vaikken kaatokännejä vedäkään. Maksa-arvot koholla. Kaikki juopon viat alkaa kehittyy. Käyn empussa ja kontrollissa.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön hyvin ja pidän huolta kunnostani. Harrastan asioita. Juopottelu/tissutteluputket vaan ovat ne mun ongelma josta oon yrittämässä eroon. Se tie on käyty loppuun. Kunnes taas ratkeen. Toleranssit korkeella vaikken kaatokännejä vedäkään. Maksa-arvot koholla. Kaikki juopon viat alkaa kehittyy. Käyn empussa ja kontrollissa.

"tuntematon tulevaisuus"

Mikä on emppu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on emppu?

Emppu on päihdeongelmaisten keskustelu ja hoitopaikka täällä.

"tuntematon tulevaisuus"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tuntematon tulevaisuus"

Ensin kännätään itsensä katuojaan ja sitten
        kuvioon tulee katkaisuhoito ja uudelleen
        ratkeaminen kännäämään. Näinhän se kuvio
        menee. Ja se on tekosyy, että bisseä taikka
        viinaa vedetään vitutukseen, vitutus on aiheutettu
        itse möhräämällä joku asia elämässään.

Yrittää vaan hoitaa ihmissuhteet kunnialla,
        niin ei omaatuntoa kolkuta jälkeenpäin,
        näin välttyy ikäviltä fiiliksiltä.

En tiedä mikä on panimoiden ja tislaamoiden
        idea kun panevat alkoholia pulloihin/tölkkeihin
        ruokakauppojen ja Alkon hyllylle myytäväksi,
        seurustelujuomaksiko viina on tarkoitettu, tuntuu
        että jenkkileffoissa ja tv-sarjoissa kitataan
        konjakkia taikka viskiä vähän väliä. Sellainen
        porvariston juoma, joihan Jim Morrisonkin
        viskiä, ja oli vain rentturokkari Jenkkilästä,
        The Doors myy edelleen ja on soitetuimpia
        bändejä radioaalloilla, vaikka itse Jim on
        maannut mullan alla jo 48 vuotta. Kaikki
        rockmusiikkiin perehtyneet tuntee The Doorsin
        Light My Fire biisin vuodelta 1967, levyltä
        The Doors, niin minäkin, sen verta on tullut
        kuunneltua vanhaa Radio Citya ja nykyistä
        Radio Rockia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      105
      4530
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2942
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2432
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe