Paljon teidän Qashqailanne on ajettu?
Minun 1,5 diesel-Qashqaissa mittarissa 203tkm
Eniten ajettu Qashqai?
13
922
Vastaukset
- Anonyymi
20 000km tuli täyteen, ja kolmessa vuodessa, kun vaihdoin uuteen. Oikein hyvä hyvitys saatiin. Mitä muuta haluat tietää?
- Anonyymi
2008 qashqaissa 257tkm
- Anonyymi
Nettiautossa useita yli 300 tkm ajettuja.
- Anonyymi
Loppuun ajetut osastossa tietysti, ongelma jätettä!
- Anonyymi
625 000 km
- Anonyymi
1.5 dci on maailman eniten valmistettu dieselmoottori,
kun se on niin kestävä ja vähäpäästöinen.
Tämä alunperin Rellun moottori on mm. uudessa Mersussa.
Qassussa tämä ihmemoottori on ollut jo 10 vuotta.
Alunperin Euro5, nyttemmin Euro6.
Tällä moottorilla helposti ajaa 500.000 km, kun kerran vaihtaa laturin ja käyttää kovilla pakkasilla moottorilämmitintä ja
huippuöljyjä.
Tyyppivika Qassuissa on koiranluu ja alatukivarren pusla, jotka ovat halpoja , 20 e. kappale. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.5 dci on maailman eniten valmistettu dieselmoottori,
kun se on niin kestävä ja vähäpäästöinen.
Tämä alunperin Rellun moottori on mm. uudessa Mersussa.
Qassussa tämä ihmemoottori on ollut jo 10 vuotta.
Alunperin Euro5, nyttemmin Euro6.
Tällä moottorilla helposti ajaa 500.000 km, kun kerran vaihtaa laturin ja käyttää kovilla pakkasilla moottorilämmitintä ja
huippuöljyjä.
Tyyppivika Qassuissa on koiranluu ja alatukivarren pusla, jotka ovat halpoja , 20 e. kappale.09/1,5dci ja 270000 kohdalla kannentiiviiste petti???Joten ei nyt ihan sieltä vahvemmasta päästä ko. kone?????Nyt sitten mystistä nykimistä ja ei löydy vikaa???Tähän asti pääsin tosi vähillä rempoillaJa nekin vaan ns.kulutus osia.
- Anonyymi
290 ajettu vm 2011.
SisäPuhaltimen moottori vaihdettu.
Hehkutulpat vaihdettu.
Antoa en meinaa vaihtaa vuosikausiin, kun tämä sopii mulle.
1.5 dci kauan eläköön tämä ihmediesel, joka on nyt myös Mersussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
290 ajettu vm 2011.
SisäPuhaltimen moottori vaihdettu.
Hehkutulpat vaihdettu.
Antoa en meinaa vaihtaa vuosikausiin, kun tämä sopii mulle.
1.5 dci kauan eläköön tämä ihmediesel, joka on nyt myös Mersussa.Vuoden 2011 malli, uutena ostettu 2 litrainen neliveto. Ajettu 125000 km. Käytössä ei ole ollut mitään ongelmia. Perushuollot tehty. Olen ollut tyytyväinen..
- Anonyymi
Eikös näiden uusien Nissanien kohdalla pitäisi kysymys asettaa muotoon, Vähiten korjailtu Quashqai?
- Anonyymi
Öljynvaihto 20.000 välein, 0w30 öljy
moottorilämmitin, niin ajaa helposti 500.000 km.
Puhaltimen moottori, laturi ja hehkutulpat dieselissä kerran vaihtoon. - Anonyymi
Öljynvaihto 20.000 välein, 0w30 öljy
moottorilämmitin, niin ajaa helposti 500.000 km.
Puhaltimen moottori, laturi ja hehkutulpat dieselissä kerran vaihtoon.
- Anonyymi
en kyllä laittais 0- öljyjä., jos omaansa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889