Hei sattuisiko joku voida auttamaan valitsemaan minulle sopivan määrän ramia? Koneeni tukee 2666mhz ramia. Minulla on yleensä striimi päällä, fortnite, spotify ja 1-4 välilehteä. Koneessani on tällä hetkellä ramia 8gb ddr4 2116mhz ramia, mutta se ei selkeästi riitä, sillä jonkin aina kaatuu muutoin tai alkaa lagaamaan. Toivottavasti joku voiu kertoa paljon tarvitsen lisäää ramia.
paljonko ramia tarvisee?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
8gb pitäisi riittää, lagaus johtuu muusta.
- Anonyymi
Minulla on tässä Linux Mintissä 4Gb. On ripeä.
- Anonyymi
Win 10 tökkii aina, vaihka oleis kuinka paljon muistia,
Ei se w10 vaan toimi! - Anonyymi
Vähennä päällä olevia ohjelmia.
- Anonyymi
Onnetonta prosua ei voi korvata muistin määrällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnetonta prosua ei voi korvata muistin määrällä!
Jos koneessa on jo 8 GB DDR4 muistia tuskin prosessorikaan aivan onneton on.
- Anonyymi
Windowsin kaatuilu on windows ongelma! Hyvin yleinen sellainen.
- Anonyymi
Windows ei toimi, piti kääntää yksi itse tehty leffa, mutta W10:llä kone kaattu monta tekrtaa kesken käännön ja valmista ei tullut.
Kone Hyvin tehokas ja ehjä ja edäs toinen Os Teki homman loppuun ja jopa yli 3 kertaa nopeemmin. i9 ja 32Gb.
W10 ei voi suositella, koska se on niin epävakaa,- Anonyymi
Etkö itse huomaa noita kirjoitusvirheitä?
- Anonyymi
Linux-hihhulilla mitään i9 konetta ole, joku ser-läjästä pöllitty nuhapumppu jolla ei edes kevein linux pyöri kunnolla. Näppiskin joku onneton kun tulee niin hirveästi kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
255mt riittää muu on valahtelua.
digirtalkkari pietu. - Anonyymi
Pelikoneeseen vähintään16 Gb tai enemmän. Muisti on halpaa, siitä saatava etu on huomattava. Osta 8 gb lisää muistia periaatteella, että jos koneessa on 2x4 Gb kammat, niin silloin sama setti ja jos 1x8 Gb, niin toinen 8Gb kampa.
- Anonyymi
15 cm "ramia" pitäisi riittää sinulle hyvin.
- Anonyymi
Ei se lisä-ram ainakaan haittaa. Tuplaa vaan mutta katso että ovat samanlaisia kampoja kuin olemassa olevatkin.
- Anonyymi
onko 8 gigaa riittävästi, riippuu ihan siitä mitä tekee. netissä surffailuun riittää ihan hyvin, ellei sitten mene availemaan satoja välilehtiä. kolmen a peleissä suositeltu muistimäärä on 16 gigtavua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730