paljonko ramia tarvisee?

Anonyymi

Hei sattuisiko joku voida auttamaan valitsemaan minulle sopivan määrän ramia? Koneeni tukee 2666mhz ramia. Minulla on yleensä striimi päällä, fortnite, spotify ja 1-4 välilehteä. Koneessani on tällä hetkellä ramia 8gb ddr4 2116mhz ramia, mutta se ei selkeästi riitä, sillä jonkin aina kaatuu muutoin tai alkaa lagaamaan. Toivottavasti joku voiu kertoa paljon tarvitsen lisäää ramia.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

8gb pitäisi riittää, lagaus johtuu muusta.

• Anonyymi

Minulla on tässä Linux Mintissä 4Gb. On ripeä.

• Anonyymi

Win 10 tökkii aina, vaihka oleis kuinka paljon muistia,
      Ei se w10 vaan toimi!

• Anonyymi

Vähennä päällä olevia ohjelmia.

• Anonyymi

Onnetonta prosua ei voi korvata muistin määrällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnetonta prosua ei voi korvata muistin määrällä!

Jos koneessa on jo 8 GB DDR4 muistia tuskin prosessorikaan aivan onneton on.

• Anonyymi

Windowsin kaatuilu on windows ongelma! Hyvin yleinen sellainen.

• Anonyymi

Windows ei toimi, piti kääntää yksi itse tehty leffa, mutta W10:llä kone kaattu monta tekrtaa kesken käännön ja valmista ei tullut.
      Kone Hyvin tehokas ja ehjä ja edäs toinen Os Teki homman loppuun ja jopa yli 3 kertaa nopeemmin. i9 ja 32Gb.
      W10 ei voi suositella, koska se on niin epävakaa,

• Anonyymi

Etkö itse huomaa noita kirjoitusvirheitä?

• Anonyymi

Linux-hihhulilla mitään i9 konetta ole, joku ser-läjästä pöllitty nuhapumppu jolla ei edes kevein linux pyöri kunnolla. Näppiskin joku onneton kun tulee niin hirveästi kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi

255mt riittää muu on valahtelua.
      digirtalkkari pietu.

• Anonyymi

Pelikoneeseen vähintään16 Gb tai enemmän. Muisti on halpaa, siitä saatava etu on huomattava. Osta 8 gb lisää muistia periaatteella, että jos koneessa on 2x4 Gb kammat, niin silloin sama setti ja jos 1x8 Gb, niin toinen 8Gb kampa.

• Anonyymi

15 cm "ramia" pitäisi riittää sinulle hyvin.

• Anonyymi

Ei se lisä-ram ainakaan haittaa. Tuplaa vaan mutta katso että ovat samanlaisia kampoja kuin olemassa olevatkin.

• Anonyymi

onko 8 gigaa riittävästi, riippuu ihan siitä mitä tekee. netissä surffailuun riittää ihan hyvin, ellei sitten mene availemaan satoja välilehtiä. kolmen a peleissä suositeltu muistimäärä on 16 gigtavua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3948
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 130
      855
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      804
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      801
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      736
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      730
    Aihe