Kenen puoleen kääntyä, jos ympäristökeskukselta ei apua heru? Miksei Koskisen Oy:tä kiinnosta mitä heidän pihallaan tapahtuu? Muutama työpaikka saatiin kuntaan lisää, mutta millä hinnalla? Kesämökkikunnan maine menee ja vakiasukkaat on pakotettu tähyilemään muille maille. Pakkomuutto kohta edessä jos savustus ei lopu.
Noireco Oy:n ilmansaatutus Hirvensalmella alkaa jo riittämään
2
1850
Vastaukset
- Anonyymi
Rikosilmoitus poliisille. Taitaa olla lupaprosessissa aika paljon epäselvyyksiä. Mm rakennuslupaa haettaessa naapureille esitetty n. 10 metriä korkean laitoksen piirrustukset. Myös tuotantomäärä yli 3 kertainen ympäristöviranomaisille ilmoitettuun nähden. Olisi muuten kiva tietää kuinka monta hirvensalmelle veronsa maksavaa tuolla on töissä.
- Anonyymi
Eihän se savutus taida loppua... Noireco Oy on yrittänyt korjata tilannetta ajamalla tuotannon alas, jälleen kerran. Syynä savutukseen taitaa olla tuotantoprosessin luonne ja puun syöttötapa. Savu- ja hajuhaitta on hirveä lähistöllä, varsinkin matalapaineen aikaan Haisee se välillä kilpmetrienkin päähän. Kuulemani mukaan työntekijöitä on Latviasta ja venäjältä. Ei kai kukaan tervejärkinen tuollaiseen savukaasun- ja noen kyllästämään ympäristöön töitä menisi edes tekemäänkään (yhtään väheksymättä em. kansallisuuksia). Kärsivät tuosta varmasti myös Koskisen Oy: n työntekijätkin. Työsuojelulaissa on todella selkeä kanta työympäristön turvallisuuteen ja se ei kummassakaan yhtiössä tuon takia toteudu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675