Onnea tähän päivään E
Merkitset minulle paljon.
Kunpa jonain päivänä voisit antaa anteeksi tekoni ...
En ollut arvoisesi, Mutten koskaan oikeasti lakannut välittämästä,
Ikävöin sinua ja ikävöin sitä ystävyyttä.
Halusin vaan sanoa, että ikävöin.
Asiat mutkikkaita, mutta ikävä sinua
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kätesi kädessäni, olet mun sydämessä ja arvoiseni edelleen, miehelle nimeltä J...e naiselta nimeltä E...
- Anonyymi
Itse voisin kirjoittaa aloituksen lähes samoin eräälle E naiselle. Lisäisin vain, että elämäni on yhtä harhailua ilman sua. Pee
- Anonyymi
Pee=paska:)
- Anonyymi
Sun kannattaa etsiä kaivattusi käsi käteesi, niin et ole enää harhateillä:)
- Anonyymi
Sulle... <3
Oon edelleen sairaana. Liikut pysähtyivät viikko sitten sairaalaan. Mikään ei tunnu miltään.
Mitään anteeksiannettavaa ei ole enää.
On vain sovinto ja ystävyys.
Halusin sanoa, että minäkin ikävöin.
En vain jaksanut enää täällä.
Ehkä me vielä joskus kohdataan.
Siihen asti, take care.
💫 🐅- Anonyymi
Jospa myös sinä kohtaat kaivattusi joskus, vointeja tuntemattomalle.
- Anonyymi
Hah hah, kirjoittaa itselleen. 🖕
- Anonyymi
Sä taidat olla vain mustasukkainen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla vain mustasukkainen ihminen.
Taikka äärimmäisen kateellinen jollekulle, myös niin voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333