Miltä tuntuisi

Anonyymi

jos rakkautesi kohde olisi pettänyt sinua?

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän se tekee koko ajan. Voimaton olo.

• Anonyymi

Sama juttu. Pettää koko ajan.

• Anonyymi

Ei se ole pettämistä jos ei ole yhdessä. Jos näin katsottaisiin niin tavallaan olen pettänyt häntä koko ajan.

• Anonyymi

Jos reikäleipä avaa housut ja sanoo et olen tunteeton pakoputkes joten tuikkaa pönttöön mällit mitä teet?

Onko nuken reikäleipä tunteeton pakoputkes vai onko sinulla tunteita nusuttelu nuken reiläleipään ?

• Anonyymi

Miten voi pettää, jos ei olla yhdessäkään? Käsitteet ei ole aapeella hallussa, tai ajattelee kierossa nupissaan asiatkin kierosti.

• Anonyymi

Jos yhteen vannot himoa ja rakkautta niin onko ne muut reikäleivät joihin työnnät paalusi nusuttelu nukkeja?

• Anonyymi

Tässä tilanteessa epäilen että sekä minä että hän loukkaantuisi yhtä paljon jos toinen panisi jotain toista.

Johtuen siitä että kumpikin on sanonut että tunteet molemminpuolisia ja suhdetta on jo ollutkin.

Uskoisin vieläpä et siinä missä mä itkisin se raivoisi haluten listiä sen joka mun kans pannu ja kumpikaan ei enää harkitsiskaan mitään suhteen jatkoo.

• Anonyymi

Tuskimpa kakkoset siitä välittäisi! Hehän ne toisen suhteeseen ovat menneet.

• Anonyymi

Äärettömän pahaltahan se tuntus

• Anonyymi

Tyhmä kysymys... Jos ei ole seurustelua ei ole myöskään pettämistä.

• Anonyymi

Miksi tunnet himoa nusuttaa muita jos vannot himoa ja rakkautta yhteen ?

Onko ne muut sellaisia nusutus nukkeja ?

• Anonyymi

Tuntuu pahalta, vaikka emme seurustele enää, tapailemme säännöllisesti. Edelleen rakastan häntä. Hänellä on neljä muuta naista , joita tapaa silloin tällöin. Minua 1-2 kertaa viikossa, kolme naista ei tiedä muista. Hän ei voi itselleen mitään. Rakastaa minua, mutta ei minulla ole hänelle aikaa 24/7. Siksi on muita ja muut ovat vain kavereita, joiden kanssa pannaan.

• Anonyymi

Onkohan kyseessä sama mies jota tapailen epäsäännöllisin väliajoin? Olen kyllä sillä erotuksella tietoinen hänen parista muustakin naisesta. Yksi on todella mustasukkainen kyttää viestit ja mahdolliset puhelutkin... ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kyseessä sama mies jota tapailen epäsäännöllisin väliajoin? Olen kyllä sillä erotuksella tietoinen hänen parista muustakin naisesta. Yksi on todella mustasukkainen kyttää viestit ja mahdolliset puhelutkin... ;)

Ei tämä mies katsoisi mustasukkaista naista. Pitää puhelimen aina äänettömällä, ettei paljastuisi. En usko että on mies jota tapailet. Et tietäisi, ei kertoisi koska taika muuten särktidi. Luulisit olevasi jonkinlaisessa parisuhteessa hänen kanssaan. Yhtä tapailee 2-3 viikon välein, yhtä viikon välein useimmiten viikolla ja yhtä epäsäännöllisemmin. Aina tulee minun luo, vaan enää en huoli, rakkaudesta huolimatta. Joka päivä lähettää minulle viestin, jossa kertoo rakastavansa minua. Ei kuulemma muille niin sano, vaikka käyttää sanoja muru ja kulta. Hyviä vapaita miehiä on, just löysin semmoisen ja en tartte enää tätä kiertokullia.

• Anonyymi

Harmittaisi. Niin kuin kaikkien petollisten puolesta. Jumala rankaisee ja tuomitsee lopulta. Annan anteeksi ja keskityn omaan elämääni. Helppoa kun kosto ja viha on ulkoistettu. Kaiken lisäksi tiedän että tuomiot ja rangaistukset ovat oikeita kun ne langettaa ja panee täytäntöön Jumala kuka tietää kaiken ja tasantarkkaan mikä on oikea tuomio kun minä taas olen vain hölmö mies. Jeesukseen uskominen on aika rentoa tässä mielessä. Aika kivaakin sanoisin. Ei tarvitse tuomita ihmisiä. Ihan itse he laittavat päänsä pölkylle teoillaan ja epäuskollaan.

• Anonyymi

En voi sanoa pettämiseen mitään,minkä minä sille yhdessä kun ei olla

• Anonyymi

En antaisi anteeksi, tai en jatkaisi suhdetta. Kerrasta poikki. Mutta en edes aloittaisi suhdetta ihmisen kanssa joka minulle rakkautta vannoessa jatkuvasti panee muita. Samaa pettämistä se on. Turha muuksi selittää.

• Anonyymi

Ei miltään, tunteet on helppo kuolettaa ja muuttaa ikävän tunto vihaksi.

Stressaamalla itseä sopivasti eri aktiviteeteillä joissa aivot joutuu toistamaan asioita, esim ylityöskentely niin saa hyvin pidettyä kropan ärtyneenä ja mielen vihaisena.

Joskus olen joutunut myös hakkaamaan omaa päätää nyrkin lyönneillä jotta saan pidettyä itseni vihaisen tunteettomana, jotta ikävän tunteet ja epäonnistumisen tunteet eivät tule pintaan.

tietty sitte myös alko auttaa ääri tilanteissa, joskus ittensä rääkkäys pakkasessa.. tai kävelemällä pitkiä matkoja

sitten ku on jatkanu tätä toimintaa äärettömän kauan niin haudan partaalla voi kirota rakkauden ja kuolla pois. näin välttyy käsittelemästä asiaa koskaan.

• Anonyymi

El tuo on tapasi käsitellä asiaa.

• Anonyymi

Ei ole, asiat ei käsiinny vaa jämähtää ikuiseen looppiin jossa sama aktiviteetti toistuu aivoissa, ja toistuu ja toistuu kunnes haudalla sitten kiroaa rakkauden ja kuolee. näin jo 15 vuoden ajan kyllä selviän maaliin asti.

• Anonyymi

Voi sentään, kyllähän pikku kullanmurun täytyy saada käydä vieraissa jos siltä tuntuu. Kyllä se tulee sitten taas kotiin kun maailma potkii päähän. Ja lässyti lässyti

• Anonyymi

No ei se paljon hetkauta, itsellänikin on useita vakipanoja. Tasapeli.

• Anonyymi

Sitä kivun määrää ei voi kuvailla.

• Anonyymi

Luottamusta ei enää sen jälkeen, vaikka tunteita ja rakkautta olisikin.

• Anonyymi

Tämä on ihan totta. Minun kiertokullini jopa ehdotti minulle ja hänelle hääpäivää vuoteen 2020. Tämän vuoden poimii kirsikat kakun päältä eli on useamman vosun kanssa. Minä en halua mennä naimisiin tai parisuhteeseen panomiehen kanssa. Ei se tapoja muuta, ei ihminen muutu ellei uskoon tule. Luottamus kun menee se menee. Taika kun särkyi , niin se prinssi muuttui sammakoksi.

• Anonyymi

Minä en ole kertaakaan pettänyt. Ehkä olen kostonhimoinen tarvittaessa.

• Anonyymi

Jossan tajuntani pimeimmässä sopukassa joskus viivähtää sellainen tunne että olisi täysin hänen omassa valinnassaan kenen kanssa hän rakastelee. Mutta silti toisinaan tunnen katkeruutta hänen valinnastaan ja vähän kadehdin Ashton Kutcheria.

• Anonyymi

Kerran kun olimme erään tytön kanssa erittäin läheisiä... tuntuuhan sellainen mutta siitä paranee kuitenkin ja aina tulee uusia tyttöjäkin sitten :)

• Anonyymi

HooseAnnalta.

• Anonyymi

Madonnaltakin tyttäriä ja muiltakin muusikoilta sitten :D

• Anonyymi

Soittikohan joku minun kelloa... naapuri, en kuullut kun kuuntelen musiikkeja kuulokkeilla, en kuule... ei kai ole mitään hirveää asiaa sitten.

• Anonyymi

Voi herttileidi näitä juttuja taas ;o))))).
      Kuvitteletteko te että joku odottaa teitä ja teidän armoitettua rakkauttanne ja on uskollinen olemattomalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe